חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט בחינם!

מאת: ליאור ניבפרסום באינטרנט02/12/2011857 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום בחינם נשמע לכם כמו צירוף הזוי? טוב מידי בכדי להיות אמיתי? אין מצב שאפשר כיום לפרסם משהו בחינם במדינה הזה? ובכן, הכותרת הזו היא לא עוד טריק - פרסום באינטרנט בחינם, באמצעות הפצת מידע באתרי תוכן, פורומים, בלוגים ורשתות חברתיות, קיים, שריר עובד ואפילו רווחי עבור חברות שכבר למדו לנצל את המודל.

 

רוצים גם אתם ללמוד על פרסום באינטרנט ולראות איך פרסום באינטרנט יכול לקדם את העסק שלכם? ובכן תמשיכו לקרוא את המאמר ותתחילו להאמין!

פרסום באינטרנט דרך הפצת מידע חדשותי ומקצועי:

פרסום באינטרנט יכול להיות בחינם אין כסף, פרט כאמור לשעת העבודה, כאשר עובדים בשיטת הפצת חומר לתקשורת כמו שעושים יחצנים. אנשי יחצי ציבור, לא רק שאינם משלמים לתקשורת, אסור להם על פי חוק לשלם ולעיתונאים אסור על פי חוק לקבל תשלום. העברת המידע כפי שהיא מתבצעת - מהיחצנים אל העיתונאים - מתבצעת על בסיס יצירת עניין ואינטרסים משותפים. כל עיתון, כלמגזים וכל מדור זקוק למידע מקצועי ולבעלי מקצוע לראיין אותם לכן היחצן בעצם מתווך בין הלקוח שלו לבין הכתב או העורך.

 

פרסום באינטרנט בחינם יכול להתבצע בדיוק על אותו מודל.פרסום באינטרנט בחינם יכול להתבצע באופן הבא (רק דוגמא): חברה מסחרית אשר רוצה שיכתבו עליה בארת מסויים, אתר בו מתפרסמות ידיעות כלכליות / עסקיות על השוק יכולה לשלוח לעורך האתר מידע על החברה המסחרית מידע כגון: חברת X זכתה במכרז הממשלתי ותבנה קניון חדש בקריות, או אורי כהן מונה למנכ"ל החדש של חברת X והוא רצה לשתף את האתר, באופן בלעדי בתוכניות ובאסטרטגיה החדשה שלו לקראת כניסתו לתפקיד. למרות שזה מהווה פרסום ישיר לחברה, גם לעורך העתר יש אינטרס לפרסם את המידע ובעיקר את החדשות ולכן כולכם מרוויחים. זה המודל של פרסום באינטרנט - שיתוף אינטרסית / שיתוף פעולה.


פרסום באינטרנט דרך בלוגים, פורומים, טוקסקים ועוד:

כתיבת טקסטים אשר מקדמים ערכים של חברה מסחרית מסויימת, בין אם באמצעות כתיבת בלוג, העלאת חומרים שיווקיים בפורום ועוד, כל אלו הם אמצעים כשרים ולגיטימיים של פרסום באינטרנט בעידן המודרני. פרסום באינטרנט הלא מתבצע הן באופן גלוי (באנרים פרסומיים) והן באמצעים סמויים כך שהגולש לא בדיוק מזהה שמנסים למכור לו משהו. לכן, פרסום באינטרנט בצורת זו היא אופציה מושלמת להעביר מסרים פרסומיים דרך הדלת האחורית, היינו ללא ידיעת הגולש.


פרסום באינטרנט דרך רשתות חברתיות:

פרסום באינטרנט דרך רשתות חברתיות הוא הצעקה האחרונה בעולם הפרסום בעיקר כאשר מדובר על פרסום לצעירים כולל: ילדים, נוער, סטודנטים, חיילים משוחררים ועוד. צעירים מבלים שעות על גבי שעות ברשתות חברתיות והמידע שם עובר בצורה ויראלית היינו מתפשט במהירות כמו וירוס. לכן, מספיק להעביר מסר מעניין לאדם אחד והוא כבר יפיץ את זה לכל מאה החברים שלו וכל אחד יפיץ את זה למאה החברים שלו. פרסום באינטרנט הוא פרסום ויראלי ולכן הוא עובד!

 

אם כבר אתם מפרסמים באינטרנט, תעשו את זה בגדול! חברות העוסקות בתחומי הפרסום השונים באינטרנט כמו שיווק באינטרנט , ועוד - מציעות לכם מגוון שירותים לפרסום מהיר ויעיל ברשת! היום תוכלו לקבל את כל השירותים תחת קורת גג אחת - בניית אתרים , אחסון אתרים , הפצה של תכנים שיווקיים, תכני כתיבה שיווקית , קידום אתרים ועוד. ככה עושים היום פרסום באמת! אם אתם רוצים לעבוד בצורה עצמאית, תוכלו להירשם ללימודי קורס קידום אתרים או ללמוד בעצמכם את התחום באמצעות אתרים המלמדים ומעניקים חומר רחב בנושא.

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111687 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111154 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111180 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111192 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111090 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213475 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172776 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172697 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162271 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162840 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162743 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica