חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גלה כיצד עובדת מברגת אימפקט? לעומת מברגה רגילה

מאת: תום לבצרכנות02/12/20112039 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרולס רויס של המברגות נמצא כבר כאן, לא צריך לחכות לדור הבא....

מברגת אימפקט היא הכלי השימושי ביותר לבעלי מקצוע, אמין, נוח לתפעול, חזק ועושה את העבודה בלי תקלות.

כמה מילים על מברגת אימפקט

קודם כל חשוב לבחור מברגת אימפקט בעלת משקל מתאים לצרכי העבודה, לא נעים לרכוש מברגה, לצאת איתה לשטח ולגלות שהיא כבדה מדי לעבודה המבוקשת. חשוב לתת את הדגש על משקלה ואופן אחיזתה.

עוצמת המברגה נמדדת בוולט, ככל שהוולט גבוה יותר המברגה חזקה יותר וחיי הסוללה שלה ארוכה יותר. בדגמים מסוימים ישנם מטענים המטעינים את הסוללה במהירות של בין חצי שעה עד שעה,ישנם מטענים מהירים יותר וישנם מטענים איטיים יותר, התאם לך את המטען הנכון בשבילך והמתאים לצורכי העבודה שלך בשטח.

איך עובדת מברגת אימפקט?

המברגה עובדת על מומנט הפיתול, זהו כוח הסיבוב של המברגה ויכולתה להתגבר על התנגדות. ככל שההתנגדות גבוהה יותר כך דרוש מומנט פיתול גבוה יותר למברגה. מברגת האימפקט מבוססת על פעימות רטט אשר פועלות עם כיוון הסיבוב של התפסנית, דבר ההופך את העבודה לקלה יותר לבעלי מקצוע ואף עוזרת לסיים פרויקטים בצורה יעילה ומהירה יותר

מהירות הסיבוב במברגת אימפקט קובעת את מהירות העבודה, טווח המהירויות נע בין 200 ל- 800 סל"ד, גובה המהירות קובע את יעילות הברגת הברגים, למשל, מהירות של כ-500 סל"ד תתאים להברגה של ברגים בינוניים וגדולים, מהירות נמוכה יותר תתאים להברגה של ברגים קטנים יותר ומהירות הגבוהה מ- 500 סל"ד תתאים להברגת ברגים גדולים יותר.

היתרון הבולט של מברגת האימפקט היא הכוח הנוסף שהיא נותנת בסוף ההברגה, דבר אשר מבטיח חוזק בהברגת הבורג ונתינת דחיפה סופית של הבורג למקומו והבטחת קיבועו במקום.

אלפי בעלי מקצוע לא טועים – מברגת אימפקט זו המברגה האידיאלית לבעל מקצוע רציני ומקצועי.

לצפיה בדגמים שונים של מברגות אימפקט וכלי עבודה נוספים

קישור לאתר חברת makita המוכרת מברגות אימפקט מקצועיות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כלי עבודה הם מוצרים שהופכים לנו את החיים לטובים יותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תום לב

מאת: תום לבעסקים - כללי27/12/111558 צפיות
מסור שולחן הוא מוצר בסיסי ושימושי בכל אוסף כלי לעבודה של כל בעל מקצוע ואפילו חובבנים רבים. בקניית כלי עבודה כאלה חשוב מאוד לעשות סקר שוק ולבדוק בצורה יסודית את כל המידע אודות המסור השולחני. אני כותב לכם שורות אלה אחרי שנכוויתי מספר פעמים באופן אישי לאחר שקניתי כלי עבודה לא מתאים, או לא מספיק איכותי. קרא את המשך המאמר כדי לדעת איפה ניצן לרכוש את המסור השולחני הטוב ביותר.

מאת: תום לבגינון17/11/111302 צפיות
בכדי להתאים דלת בדיוק לגודל הנדרש משתמשים בדרך כלל במסור גרונג או מסור גרונג עם פנדל (Miter Saw), עבודת הניסור צריכה להיות מדוייקת ואחידה ובשל כך נדרשים כלי עבודה משוכללים וחזקים בכדי לבצע חיתוך מדויק מהיר ונקי. אף אחד לא רוצה שדלת ביתו תהיה לא ישרה מספיק או עם גימור לא מקצועי.

מאת: תום לבשיפוצים27/10/111151 צפיות
כאן תוכלו ללמוד איזה כלי עבודה חשוב שיהיו לכם בארגז כלים בסיסי. כל מי שרוצה שיהיו לו בבית כלים בסיסיים לעבודה ותיקונים בבית חייב לדעת ולהכיר את הכלים הבאים.

מאת: תום לבבניין ואחזקה - כללי27/10/111930 צפיות
מברגת אימפקט, כלי עבודה מדהים שעושה את העבודה והופך לנו אותה לקלה ומהנה. קראו בהמשך כדי לדעת כיצד עובדת מברגת אימפקט.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214271 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204409 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205312 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194180 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193407 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193457 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182925 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica