חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כלי עבודה

מאת: תום לבשיפוצים27/10/20111152 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תקלות בבית הן חלק בלתי נפרד מחיינו, לא לכל תקלה יש צורך להזמין איש מקצוע ולשלם שכר עבודה גבוה. כלי עבודה בסיסיים יעזרו לכם לתקן בעצמכם תקלות שונות ביעילות ובקלות. חשוב לבחור, כלי עבודה איכותיים וקלים לתפעול. להלן המלצות למספר כלי עבודה חיוניים הנמצאים כמעט בכל בית.

כלי עבודה - על ארגז הכלים הביתי

· מברגה - מברגה היא כלי עבודה בסיסי המתאים למגוון שימושים. כדאי לרכוש מברגה חשמלית המייעלת את העבודה ומבצעת בקלות רבה כל הברגה.

· מקדחה - זהו כלי עבודה בסיסי ושימושי מאוד לקידוחים באבן, בבטון וגם בעץ. יש מקדחות מסוגים שונים ובמחירים שונים, חשוב להתאים את סוג המקדחה לצרכים שלכם.

· פטיש - זהו כלי עבודה הנמצא בכל בית, כדאי לקנות פטיש בעל ראש מפוצל שיאפשר גם הוצאת מסמרים מהקיר. פטישון הוא מקדחה חשמלית עם מנגנון דפיקות פטיש שמתאים לקידוח בקירות, אבן ובטון.

· מפתח שוודי - יש מפתח שוודי בגדלים שונים. הפופולארי ביותר הוא מפתח שוודי קטן המיועד להוצאת אומים בגדלים שונים ולפתוח ולסגור צינורות והברגות נוספות.

· צבט - כלי עבודה זה משמש בעיקר לאחיזה ולהוצאה של ברגים ומסמרים.

כלי עבודה - איך נדע לבחור את המתאימים ביותר?

· כדאי להשקיע בכלי עבודה איכותיים. אומנם, רבים מעדיפים לקנות כלי עבודה זולים יותר, אך זוהי טעות. כלי עבודה זולים מתבלים מהר. רק כלים באיכות טובה ישמשו אתכם במשך זמן רב.

· כאשר אנו קונים כלי עבודה עלינו לחשוב על הצרכים האישיים שלנו. רבים מאתנו יסתפקו בכלי עבודה בסיסיים. רק למי שאוהב לעסוק בעבודות שיפוץ ובתיקונים מורכבים מומלץ לקנות כלי עבודה רבים, מקצועיים יותר ואיכותיים יותר.

· לפי סביבת העבודה - סביבת העבודה היא פרמטר חשוב בבחירת כלי עבודה. כאשר אנו נזקקים לכלי עבודה לשימוש ביתי, לדוגמה, כדאי לקנות כלי עבודה חשמליים, אך אם נצא לעבוד אתם בשטח הפתוח, עלינו לרכוש כלי עבודה נטענים.

· חשוב לקנות כלי עבודה בחנות מקצועית ואמינה. המוכרים בחנויות ידעו להמליץ לכם על הכלים המתאימים, אל תשכחו לבקש אחריות.

 



תגיות המאמר: כלי עבודה, ארגז כלים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כלי עבודה הם מוצרים שהופכים לנו את החיים לטובים יותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תום לב

מאת: תום לבעסקים - כללי27/12/111560 צפיות
מסור שולחן הוא מוצר בסיסי ושימושי בכל אוסף כלי לעבודה של כל בעל מקצוע ואפילו חובבנים רבים. בקניית כלי עבודה כאלה חשוב מאוד לעשות סקר שוק ולבדוק בצורה יסודית את כל המידע אודות המסור השולחני. אני כותב לכם שורות אלה אחרי שנכוויתי מספר פעמים באופן אישי לאחר שקניתי כלי עבודה לא מתאים, או לא מספיק איכותי. קרא את המשך המאמר כדי לדעת איפה ניצן לרכוש את המסור השולחני הטוב ביותר.

מאת: תום לבצרכנות02/12/112043 צפיות
מברגות אימפקט לעומת מברגות רגילות. יש הבדל עצום בין ה2. במברגות רגילות ניתן להגיע בקלות למצב שבו למברגה אין מספיק כוח לסובב ולהכניס את הבורג, המברגה מתאמצת מאוד ושומעים קול שנשמע כמו עצירה וירידת כוח של המברגה. לעומת זאת במברגת אימפקט לא תגיעו למצב הזה לעולם! המברגה עובדת בצורה שונה לגמרי, קרא את המשך המאמר כדי לדעת כיצד עובדת מברגת אימפקט?

מאת: תום לבגינון17/11/111305 צפיות
בכדי להתאים דלת בדיוק לגודל הנדרש משתמשים בדרך כלל במסור גרונג או מסור גרונג עם פנדל (Miter Saw), עבודת הניסור צריכה להיות מדוייקת ואחידה ובשל כך נדרשים כלי עבודה משוכללים וחזקים בכדי לבצע חיתוך מדויק מהיר ונקי. אף אחד לא רוצה שדלת ביתו תהיה לא ישרה מספיק או עם גימור לא מקצועי.

מאת: תום לבבניין ואחזקה - כללי27/10/111932 צפיות
מברגת אימפקט, כלי עבודה מדהים שעושה את העבודה והופך לנו אותה לקלה ומהנה. קראו בהמשך כדי לדעת כיצד עובדת מברגת אימפקט.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232707 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223345 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212906 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211361 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211241 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201415 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201146 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica