חפש מאמרים:
שלום אורח
14.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסור גרונג - מסור עם מנגנון משיכה הנקרא פנדל

מאת: תום לבגינון17/11/20111304 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בארץ ישנם דלתות עץ מכל הסוגים. אחד הטרנדים החמים היום הם דלתות העץ הגדולות המפארות את הכניסה לבניין או לבית.
דלתות אלו יש לציין, יכולות להגיע למשקל של עשרות ק"ג, מה שהופך את החיתוך, השיפוץ ובכלל את ההכנה שלהם לפרויקט לא פשוט בכלל, שכן צריך לחתוך את העצים הללו בצורה כלשהי. לפיכך שימוש במסורי פנדל עם גרונג הוא האופציה הטובה ביותר.

הפתרון - מסור לחיתוך גרונג עם מנגנון משיכה (פנדל)
לכן, כשרוצים לחתוך ולנסר עצים בסדרי גודל שכאלה, האופציה של המקצוענים והבעלי מלאכה הטובים שבינינו תהיה אחת והיא, עבודה עם כלים המתאימים לסוג העצים הזה, כגון: מסור גרונג פנדל או באנגלית: Miter Saw מחברות ידועות ונחשבות כמו makita למסור זה ישנם מסילות משני צדדיו כאשר המסור יושב על המסילה ובעזרתה ניתן להניע את המסור קדימה ואחורה וזאת בכדי לאפשר עבודה עם משטחים גדולים יותר.

הפתרון הקבוע - מסור שולחני
אופציה נוספת היא מסור שולחני. בעזרתו ניתן לנסר בעצים גדולים וחזקים בקלות ובמהירות והוא גם המתאים ביותר לביצוע עבודות כגון ניסור וחיתוך דלתות. אם כי לא בטוח שרבים יבחרו באופציה הזו כיון שהמסור השולחני תופס יותר מקום בהשוואה לשאר המסורים, אולם אין ספק שיעילותו בעבודה מצדיקה להחזיק מכשיר בגודל כזה.
לכן כשרוצים לחתוך חלקי עץ גדולים ומורכבים לחיתוך צריך להיעזר במכשירים הנכונים והמתאימים ביותר לסוג העבודה הנדרשת, כך אפשר לנסר לשפץ ולחתוך היכן שרק נרצה באיכות מעולה, מתוך הידיעה שאנו בדרך לעבודה המושלמת.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כלי עבודה הם מוצרים שהופכים לנו את החיים לטובים יותר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תום לב

מאת: תום לבעסקים - כללי27/12/111559 צפיות
מסור שולחן הוא מוצר בסיסי ושימושי בכל אוסף כלי לעבודה של כל בעל מקצוע ואפילו חובבנים רבים. בקניית כלי עבודה כאלה חשוב מאוד לעשות סקר שוק ולבדוק בצורה יסודית את כל המידע אודות המסור השולחני. אני כותב לכם שורות אלה אחרי שנכוויתי מספר פעמים באופן אישי לאחר שקניתי כלי עבודה לא מתאים, או לא מספיק איכותי. קרא את המשך המאמר כדי לדעת איפה ניצן לרכוש את המסור השולחני הטוב ביותר.

מאת: תום לבצרכנות02/12/112042 צפיות
מברגות אימפקט לעומת מברגות רגילות. יש הבדל עצום בין ה2. במברגות רגילות ניתן להגיע בקלות למצב שבו למברגה אין מספיק כוח לסובב ולהכניס את הבורג, המברגה מתאמצת מאוד ושומעים קול שנשמע כמו עצירה וירידת כוח של המברגה. לעומת זאת במברגת אימפקט לא תגיעו למצב הזה לעולם! המברגה עובדת בצורה שונה לגמרי, קרא את המשך המאמר כדי לדעת כיצד עובדת מברגת אימפקט?

מאת: תום לבשיפוצים27/10/111152 צפיות
כאן תוכלו ללמוד איזה כלי עבודה חשוב שיהיו לכם בארגז כלים בסיסי. כל מי שרוצה שיהיו לו בבית כלים בסיסיים לעבודה ותיקונים בבית חייב לדעת ולהכיר את הכלים הבאים.

מאת: תום לבבניין ואחזקה - כללי27/10/111931 צפיות
מברגת אימפקט, כלי עבודה מדהים שעושה את העבודה והופך לנו אותה לקלה ומהנה. קראו בהמשך כדי לדעת כיצד עובדת מברגת אימפקט.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191984 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191787 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182265 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811296 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181687 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183850 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174208 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica