חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט זה פרסום אפקטיבי!

מאת: ליאור ניבפרסום באינטרנט02/12/2011754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה אם אתם עובדים או מנהלים ארגון ציבורי, חברה תעשייתית או חברה שמספקת שירות כל שהו ללקוחות בארץ או בחו"ל, פרסום באינטרנט הוא הערוץ היעיל ביותר, הזול ביותר, האינסטנט (מיידי) ביותר והבשורות הטובות הן שלהבדיל מפרסום ברדיו, טלויזיה, עיתונות או שלטי חוצות, שם צריך להעזר באנשי פירסום ושיווק מקצועיים (תקציבאים, קופירייטרים, קנייני מדיה, מעצבים ועוד), כאשר מדובר על פרסום באינטרנט - כל אחד שמעט מבין את המדיה יכול להתחיל לפעול בערוצים העומדים לרשותו. מהם אותם ערוצי פרסום באינטרנט העומדים לרשותכם? הכל בכתבה הבאה.

פרסום באינטרנט - הדרך להעביר מסרים שיווקים מכירתיים בפרק זמן קצר:

האינטרנט הוא כלי דינאמי. הוא עומד לרשותכם 24 שעות ביממה במהלך7 ימות השבוע. להבדיל מרכישת שלט חוצות באזור מסויים (לדוגמה: שלט חוצות על קיר איילון - צומת ההלכה), אשר הופך זמין לתקופה מוגבלת רק מתאריך רכישת המדיה באופן רשמי, לרשת האינטרנט אפשר להתחיל להזרים מסרים בכל עת נתון. בדיוק לאחר קריאת מאמר זה לגודמה, תוכלו להתחיל להעביר מסרים באמצעות האינטרנט הו או בלשון מקצועית לפעול בדרך של פרסום באינטרנט. פרט לערוץ של פרסום באינטרנט באמצעות באנרים שיווקיים (מודעות פרסום באתרים), אותן לוקח זמן להפיק (בנייה ועיצוב של באנר), פרסום באינטרנט מתבצע באמצעות העברת תכנים ואותם ניתן להכניס הן לאתר או אתרי הבית שאתם מפעילים בשם החברה או הארגון בו אתם עובדים או באמצעות אתר אחר שהוא הסוואה לפעילות הארגון וכן ניתן להחדיר מסרים שיווקיים / מכירתיים דרך אתרים אחרים באמצעות - העברת מידע כך שעורכי האתר יעלו את התכנים כחדשות, כתבות, מאמרים או לחילופין, ניתן לפעול בדרך של פרסום באינטרנט תוך כתיבת טוק-בקים, השתתפות בפורומים וכתיבת בלוגים.


פרסום באינטרנט - מדוע זה כל כך יעיל?

פרסום באינטרנט הוא כל כך יעיל מאחר והוא מאפשר פעולה מיידית כפי שצויין בכל שעה נתונה. פרסום באינטרנט הוא כל כך יעיל משום שהוא מאפשר לגולש הנחשף למסרים השיווקיים להגיב במקום (בזמן אמת) לתכנים הן באמצעות כתיבתתגובות, שאלות, הערות וכן באמצעות מילוי ישיר של פרטים באמצעות דפי מידע אשר אתם, כאחראים על פרסום באינטרנט משחילים במסגרתהעלאת באנרים, בתוך אתר הבית ובכל מסגרת של שיתוף פעולה עם אתרים וחברות אחרות באתר. בצורה כזו, הגולש יכול להגיב ולבצע פניה ישירה לחברה או הארגון לצורך בירור פרטים או אפילו קניה ישירה (יש כיום יותר ויותר מוצרים אותם ניתן לרכוש און ליין וכן שירותים אליהם אפשר להרשם דרך טפסים באתר).


פרסום באינטרנט מדוע זה כל כך משתלם?

פרסום באינטרנט הוא זול ביחס לכל המדיות המתחרות (רדיו, עיתונות, שלטי חוצות ובעיקר - פירסומות טלויזיה). שטחי הפירסום זולים יותר, הפקת הקמפיין זולה יותר והתוצאות - הופכות יותר ויותר כדאיות. כמו כן, יש גם ערוצי פרסום באינטרנט שהם בחינם אין כסף! כן כן, רק על שטחי פרסום משלמים אבל כאשר מדובר על כתיבת תכנים, מאמרים, כתבות וידיעות חדשותיות באתר הבית או באתרים אחרים - זה בחינם!

תחומים כמו שיווק באינטרנט או פרסום באינטרנט מעורר עניין רב בקרב אנשי הפרסום והשיווק העובדים במדיה, בקריאטיב ובטלוויזיה. לא פלא כי כל אתר שני שעולה לאוויר עובר כמעט באופן אוטומאטי סדרת שיווק יסודית החל מהפצה של תכנים שיווקיים שנכתבו על ידי מומחי כתיבה שיווקית באינטרנט, ועוברים שיווק יסודי גם ברשתות חברתיות. אתרים היום גם לא יכולים להיות רווחיים אם הם לא יתפרסמו במנועי חיפוש, ולשם כך יש להיעזר בשירותי קידום אתרים מקצועיים. אנשי פרסום באינטרנט הם לרוב אנשים המגיעים בתום לימודי קורס קידום אתרים שם למדו את מיטב הכלים לפרסום יעיל במנוע החיפוש גוגל. ידע זה הוא ידע חשוב ויקר במיוחד אם אתם מקדמי אתרים מקצועיים. חברות של שירותי אינטרנט כמו בניית אתרים או אחסון אתרים זקוקים מאוד לאנשי קידום אתרים שיסייעו להעניק לכל לקוח שלהם את כל חבילת השירות הזו, יחד עם קידום אתרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111686 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111152 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111178 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111190 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111089 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213457 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica