חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט - זו לא בועה זו מכונת כסף

מאת: ליאור ניבפרסום באינטרנט03/12/2011758 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדוע הפך פרסום באינטרנט לערוץ הפירסום החזק ביותר בארץ? מדוע כל חברה וכל אירגון מתחילים עם פרסום באינטרנט ורק באם עוד נותר להם תקציב ובאם נותר להם עוד צורך (זה לא תמיד קורה), הם ממדיכים הלאהלערוצי שיווק, פירסום, קידום מכירות ויחסי ציבור משלימים. פרסום באינטרנט הופך להיות אמצעי הפירסום העיקרי עבור חברות רבות מכל תחומי המשק: חברות קוסמטיקה, מספרות, מסעדות ועוד. בעלי עסק פוגשים את הלקוחות שלהם באתר ולכן לא נזקקים להשלמות באמצעי המדיה השונים.

מדוע פרסום באינטרנט הוא כל כך רווחי?

פרסום באינטרנט הוא פרסום בתקציב נמוך. לעיתים, תגלו שמערך פרסום באינטרנט אינו דורש אפילו תקציב פרט לשכר עבודה עבור עובדי החברה או עובדים מטעמכם. בכל הקשור לפירסום ושיווק דרך תכנים: הפצת מידע אודות חברה, מוצר, מותג או שירות חדש, דרך אתרים המסקרים את התחום, כל זה יעשה בחינם - אין כסף מאחר ועורכי האתרים מצאים למידע. האינטרנט הוא כלי אליו זורמים לקוחות בכדי להנות ממידע חופשי. ככל שיש להם יותר תכנים כך הם נכנסים יותר. בעלי אתרים אשר מתפרנסים מפירסום, זקוקים לכמה שיותר גולשים בכדי לדרוש תעריף כמה שיותר גבוה מהמפרסמים ולכן הם יעניקו לקוראים חוויית גלישה בצורת מידע מירבי כולל תמונות, קטעי וידיאו, מאמרים מקצועיים ועוד. כפי שבעיתון לאמשלמים לעיתונאי ו/או למערכת עיתון בכדי שאלו יכתבו כתבות עליכם או מטעמכם, כך גם באינטרנט לא משלמים. כל המטרה היא ליצור עניין, ליצור סקרנות, לספק תכנים חדשים ומהר, ליצור יחוד ולסמוך על מנהלי ועורכי אתרים שיהיה להם אינטרס להעלות את התכנים שלכם בחינם.


איך עובדים ארגונים וחברות אשר מפרסמים באינטרנט?

פרסום באינטרנט מתחלק לשלושה ערוצים עיקריים: 1. פרסום באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש. באמצעות חשבונות ממומנים במנועי חיפוש (גוגל ישראל לדוגמה), בעל האתר בעצם מתחייב לשלם למנוע החיפוש עבור כל ליד - כלומר עבור כל גולש שהוא (מנוע החיפוש) יפנה אל האתר. כך שכשאדם מחפש מילת חיפוש מיגרנה והאתר שלכם הוא אתר רפואי העוסק בשיווק תרופות,רופאים, מרפאות וטיפולים הוליסטיים ובין היתר עוסק במיגרנה, כך למנוע החיפוש יהיה אינטרס לשלוח את הלקוח כי זה עונה על צרכי הלקוח וכי מפעילי המנוע ירוויחו בעבור ההפניה. 2. פרסום באינטרנט באמצעות באנרים: פרסום באינטרנט הוא בראש ובראשונה פירסום מודעות פירסומיות בדיוק כפי שזה נעשה במדיות האחרות (עיתונים, פירסומות טלויזיה וכו'). במקרה של פרסום באינטרנט באמצעות באנרים, יש כמה מודלים כלכליים: רכישת שטח פרסום באופן חד פעמי כלומר תשלום חודשי קבוע עבור האלעת באנר באתר או האלעת באנר לאתר ותשלום עבור כל פעם שגולש נכנס לקמפיין, ממלא פרטים או מבצע רכישה. המודלים הם תלויי חוזים אישיים בין המפרסמים לבין בעלי האתר. 3. פרסום באינטרנט נעשה גם באופן חופשי וחינם באמצעות העברת תכנים אינפורמטיביים כלומר - טוקסקים, תוכן בבלוג, מידע המופץ בפורומים ורשתות חברתיות.

אם תשאלו מומחים מהתחום, הם ודאי יגידו לכם כי ישנו מגוון רחב של אפשרויות בתחום שיווק באינטרנט ופרסום באינטרנט. נמנה כעת כמה כלים חשובים: כתיבה שיווקית היא כלי שיווקי יעיל במיוחד. כתיבה שיווקית מתבססת על המילה הכתובה וכוחה לשווק. ממש כמו שכתיבה שיווקית עובדת בעיתונות, כך היא עובדת גם במרחב הוירטואלי. הפצת תכנים שיווקיים ברשת ללא תשלום בבלוגים, אתרי תוכן ואתרי מאמרים היא הזדמנות בשבילכם להפיץ את הבשורה!

כלי פרסומי יעיל לא פחות הוא קידום אתרים אשר דואג לפרסום שלכם במנועי חיפוש. על מנת לעסוק בתחום, יש ללמוד קורס קידום אתרים מקצועי אשר מעניק לכם את כל הכלים והידע להתמודד בתחרות העסקית במנועי חיפוש. אך, כאשר חושבים על זה, יש עוד כמה כלים שמסייעים לכם לצלוח את השוק העסקי - כמו בניית אתרים . בניית אתרים קובעת את המראה הכללי של האתר שלכם - וכלל שהוא יהיה שונה ויבלוט על השאר (לטובה כמובן!) כך ייטב. כל שנותר לכם הוא לטפל בשירות אחסון אתרים עבור האתר שלכם, ולצאת לדרך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ליאור ניב

מאת: ליאור ניבריהוט 12/12/111686 צפיות
הרשתות המובילות לבית ולחצר מייצרות שפע של פיתרונות על הקונספט של "עשה זאת בעצמך" ואנשים הופכים להיות סוג של שיפוצניקים בבית ובחצר גם אם אין להם ניסיון והכשרה מעשית

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111152 צפיות
אנחנו מכירים חוקרים פרטיים בעיקר מסדרות בטלוויזיה ומסרטים. ולכן נדמה לנו שעבודת חוקר פרטי היא זוהרת וכי חוקר פרטי נמצא מעל החוק לפעמים וכי לפעמים חוקר פרטי יכול לעבור על החוק רק כדי לפתור תעלומה.

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111178 צפיות
אנשים שואלים מה בעצם עושים משרדי חקירות? משרדי חקירות מבצעים סוגים שונים של חקירות פרטיות באמצעות בלשים או חוקרים פרטיים. סוגי חקירות שמבצעים משרדי חקירות הם למשל חקירות בתחום הכלכלי ממגוון תחומים

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111190 צפיות
עבור כל חוקר פרטי שתמצא לנכון לשאול, מטוס שחג בתחום השמיים הטריטוריאלים של מדינת ישראל ומחכה לאישור נחיתה, מטוס שהוא אינו מטוס קרב של אויב אלא מטוס מסוג בויינג אמריקאני שתוכנן באופן ייחודי

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111171 צפיות
אין דבר ששנוא יותר על אישי ציבור מאשר חקירות. בשל העובדה שמערכת יחסי הציבור שלהם שולחת את זרועותיה לכל המקומות גם אם הם מוטלים בספק - שהרי כל קול חשוב וכל תמיכה שיכולה לבוא מכיוון מסוים תתברך

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111089 צפיות
יש משרד חקירות פרטי ויש משרד חקירות ממשלתי. המשותף לשניהם הוא שלשניהם אף אדם היה רוצה להיכנס כנחקר. משרד חקירות הוא משרד שעובר עשרים וארבע שבע, בין אם מדובר בניתור של מידע שיכול להועיל לחקירה מסוימת

מאת: ליאור ניבחקירות03/12/111057 צפיות
משרדי חקירות פרטיים הם לא אחת אלה שייתנו פיתרון לאזרח המתוסכל שחש כי קצרה ידם של עמיתיהם , בין אם מדובר על משרדי חקירות של המשטרה או אחרים, הממונים על חקירה בנושא מסוים מטעם הסמכות שנתנה המדינה בידם.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213455 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202195 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162835 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162738 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica