חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום באינטרנט - טרנדים ומגמות בולטות

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט04/12/2011789 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

רוצים לדעת מה קורה, מה חדש, מה הולך לאפיין את האונטרנט (ברמה של פרסום באינטרנט) בשנים הקרובות? ובכן, אחרי למעלה מעשור מוצלח ואולי אף חסר תקדים לענף של פרסום באינטרנט, הן ברמה של פרסום באינטרנט ברשת המקומית והן ברמת פרסום באינטרנט ברשת העולמית מסתמנות המגמות הבולטות העיקריות הבאות:

פרסום באינטרנט - רוטציה ללא הפסקה:

פרסום באינטרנט הוא ללא ספק פרסום תזזיתי. ככל שיש יותר רוטציה, ככל שיש יותר תזוזה ותחלופה - ככה הפרסום מצליח להפתיע ומצליח לשרוד והביא לתוצאות באינטרנט. כאשר מדברים על רוטציה במסגרת פרסום באינטרנט - לא מדובר על ההחלפה של האתר עצמו מודעה אחת באחרת אלא של חברה אחת אשר מפיקה בו זמנית! קמה קמפיינים ומשחקת איתם. לא מספיק ליצור קמפיין אחד במסגרת פרסום באינטרנט.אנשים גולשים על בסיס יומי והם נכנסים לאתרים אהובים לעיתים כמה פעמים ביום, אם הם יחשפו כל פעם לאותו מסר באותה צורה בדיוק הם כבר יפתחו חסינות או אפילו סלידה. פרסום באינטרנט חייב לשעשע, ליצור עניין וחייב להיות בעל אפשקט ההפתעה. לכן חייבים לעבוד על כמה באנרים במקביל.


פרסום באינטרנט - עיצוב על פני טקסט:

אם בעבר פרסומות העבירו מסרים, הבטחות פרסומיות, שידרו את עקרונות ואף ערכי החברה, הרי שכיום - המוטו הוא כמה שיותר גרפי! מה שרציתם להגיד במילים צריך לעבור בצורה ויזואלית או ווקאלית. יש קיום אופציות לשימוש בוידיאו, בסאונד, באנימציה וכמובן - בתוכנות הגרפיות המסורתיות (פריהנד, פוטושופ וכו'). פרסום באינטרנט עובד על חושים מאוד מאוד ויזואליים. אתם חייבים להבחין בין מודעת עיתון אותה קוראים או בין תשדיר רדיו לו מאזינים לבין פרסום באינטרנט בו צופים! הקהל הוא צופה על כל המשתמע והוא מצפה שתעניינו אותו ויזואלית. במקום להגיד יפה - תראו יפה! במקום להגיד טעים -תשדרו טעים! זה הקונספט המרכזי של פרסום באינטרנט.


פרסום באינטרנט - כמה שיותר קצר:

פרסום באינטרנט הוא פרסום שצריך לעבוד תוך שניות! לא שעות, אפילו לא דקות אלא כמה שניות ספורות. פרסום באינטרנט חייב להיות בעל אמפקט מיידי. לכן המסר חייב לעבור בצורה הכי ברורה ומדויקת. אין לכם זמן ומקום להיות יצירתיים, מצחיקים, מרגשים ובעיקר - אין לכם זמן לספר סיפור! אתם יכולים רק להעביר מסר! חוויה! אבל זה חייב להעשות כנגד מירוץ השעון. פרסום באינטרנט הוא פרסום מינימלי למרות העומס הגרפי ולעיתים גם הווקלי (קבצי שמע, קבצי אודיו / מוזיקה וכו'). המסר הפרסומי חייב להיות קצר וקולע.


פרסום באינטרנט - אין על גוגל! אין!

אם מדברים על פרסום באינטרנט היום, עם כל הכבוד שיש (ויש) לכל הרשתות החברתיות ועם כל הכבוד שיש (ויש) לבאנרים באתרי תוכן נצפים, המודל החזק ביותר והמוכר ביותר (לכן הרווחי ביותר) הוא המודל של פרסום במנועי החיפוש היינו קמפיין גוגל אד-וורדס בגוגל ישראל. אין כיום מודל של פרסום באינטרנט שמביא לתוצאות טובות יותר, אפקטיביות יותר, בפחות זמן ו/או בתקציב נמוך יותר מאשר קמפיינים של מנועי החיפוש.

פרסום באינטרנט זה לא הכל! יש עוד המון שירותים נחוצים לאתר שלכם - קחו לדוגמא שירותי בניית אתרים איכותיים אשר קובעים את המראה החיצוני של האתר שלכם. אם התקשתם לבחור חברה לבניית אתרים, ודאי שתתקשו מעט יותר למצוא שירותי אחסון אתרים לאתר שלכם - משום שגם כאן אתם תזדקקו להרבה בקיאות בנושא. על מנת לחסוך לכם את כל כאב הראש, מומלץ להיעזר בחברה המעניקה לכם סל שירותים הכולל את כל מה שאתם צריכים, וגם שירותי תוכן כמו כתיבה שיווקית , ושירותים נוספים כמו קידום אתרים וניהול קמפיין שיווק באינטרנט . אם אתם מגיעים מהתחום אם סיימתם לימודי קורס קידום אתרים - ידע קודם יכול לסייע לכם בהאצת התהליכים אך עדיין לא יפתור אתכם מלהיעזר באנשי מקצוע נוספים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זיו

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111193 צפיות
פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא?

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111125 צפיות
אחרי שבניתם אתר, אחרי שהשקעתם שעות בתכנון המבנה שלו, התכנים, העיצוב... אחרי שמצאתם פתרונות אחסון אתרים והעליתם אותו סוף סוף לרשת, ברור שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כעת הוא להתחיל להשקיע עוד משאבים

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111262 צפיות
פרויקט בניית אתרים הוא פרויקט גדול ומאסיבי אשר גוזל משאבים רבים בעיקר זמן ותקציב ואנשים משקיעים את מלא המשאבים בתהליכים הראשוניים של תכנון האתר, עיצוב האתר, בחירת התכנים ובכלל.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111189 צפיות
בניית אתרים היא חלק בלתי נפרד משוק העבודה כיום וכל חברה שמעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלה בארץ או בחו"ל פונה אל חברות בניית אתרים לקבלת פתרון מעשי

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111187 צפיות
אתם מכירים חברה שאין לה מחלקת שיווקית? אתם מכירים תאגיד שאין לא משרד פרסום ו/או יחסי ציבור שעובד בשבילו חמישה ימים בשבוע (לפחות)? אין דברים כאלה ולא ברמת הפתגםאלא אין חברות במודל הזה.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111174 צפיות
רוצים להתחיל לנצל את המדיה הוירטואלית לצורך הגדלת היקף המכירות שלכם? לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים: ניקוי יבש, טיפולים קוסמטיים, ריפוי בעיסוק, התקנת פרגולות או עיצוב חדרי ילדים ועוד ועוד

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111112 צפיות
מה זה אומר קידום אתרים בצורה אורגנית? זה אומר שהאתר מקדםאת עצמו במנועי החיפוש באמצעות התכנים הכלולים בו. איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד - המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213477 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202202 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172777 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172698 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162273 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162841 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162744 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica