חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי תטא הילינג למיצוי כל הפוטנציאל האישי

מאת: מיכלרוחניות - כללי04/12/2011934 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן האלטרנטיבי עומדות בפני אנשים דרכים מיוחדות להתמודד עם כל קושי שהם חווים, נפשי או פיזי. תטא הילינג היא בין השיטות שמאפשרות ריפוי פיזי ונפשי יחד עם ביצוע שינויים לטובה בכל תחום בחיים.

תטא הילינג מתבצעת באופן כזה שיוצר שינויים מידיים על ידי הסרה של מחסומים שנוצרים בגוף ובנפש בגלל גורמים חיצוניים ואמונות שנרכשו עם הזמן. ביטול המחסומים והאמונות מאפשר מימוש הזכות הטבעית של האדם לחיות חיים טובים יותר ומלאים באהבה, שמחה, שלווה ואושר.

שיטת תטא הילינג פותחה בארצות הברית על ידי ויאנה סטייבל שהצליחה לרפא עצמה מסרטן ושינתה את חייה ואת המציאות שבה היא חיה. מאז, צברה סטייבל מאמינים רבים שהולכים בעקבותיה, שהצליחו גם הם ליצור שינויים בחייהם, לרפא עצמם ממחלות ולהיפטר מהפרעות ובעיות שונות.

לימודי תטא הילינג מעניקים את הכלים הנחוצים ליצירת שינויים בחיים וביטול מחסומים שלא מאפשרים את השינויים האלו. לימודי תטא הילינג נגישים לכולם ומומלצים לכל מי שמרגיש שהוא לא מקבל את השפע והטוב שהעולם מציע ולא ממצה את החיים שלו כראוי.

לימודי תטא הילינג נותנים לא רק את הכלים הנחוצים אלא גם את כל הידע שעומד מאחוריהם, כך שהשימוש בכלים מתבצע בצורה הכי טובה.

קורס תטא הילינג מחולק לרמות שונות, ממתחילים ועד מתקדמים, ובכל רמה לומדים את הדברים יותר לעומק תוך דגש על התנסות מעמיקה יותר. קורס תטא הילינג לא היה מוכר כל כך בעבר, אך כיום עוד ועוד אנשים ממהרים להירשם לקורס, מה שמביא להמשך התפתחות הקורס והתחום כולו.

קורס תטא הילינג מועבר על ידי המדריכים הטובים ביותר שעברו בעצמם את תהליך הלמידה עד שהגיעו לשלב בו הם מסוגלים ללמוד איך להדריך ולטפל באמצעות השיטה. בקורס לומדים איך לאתר אמונות לא טובות ולהיפטר מהן ולפנות מקום למערכת אמונות חדשות שמנטרלות את המחסומים.

בעזרת תטא הילינג ניתן לעלות מהשפל לשיא ולהתעורר מתרדמת נפשית ופיזית. אפשר להתייחס לשיטה הזו כאל תרופה ללא מרשם, רק שבניגוד לתרופות אחרות, התרופה הזו מציעה תופעות לוואי שהן חיוביות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161207 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151955 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151867 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151726 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151127 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152587 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151340 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא רוחניות - כללי

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי12/11/191206 צפיות
בעת שהספינה היקרה בעולם טבעה בים, לא היה בכוחו של שום כסף שבעולם להציל חיי אדם. עשירים לא קבלו יחס מועדף. עשירים ועניים פלסו דרכם יחד, ונדחפו יחד לסירות ההצלה ללא הבחנה.

מאת: בתיה כץרוחניות - כללי29/04/19103438 צפיות
כתיבת ספר תורה הינה מצווה נעלה וחשובה עד מאד, מצווה זו הינה מצוות עשה מהתורה, האחרונה במניין תרי''ג המצוות. מי שזוכה לקיים את המצווה הזו, מעלה עליו הכתוב כאילו קיבל את התורה בהר סיני.

מאת: עופר שלורוחניות - כללי02/10/182158 צפיות
ספרי חומש

מאת: רוני הכהןרוחניות - כללי01/07/181855 צפיות
כולם מחפשים אחר הכוונה, והדת היא כבר לא הכלי היחיד אשר זמין על מנת להגיע אל איזון הנפש מלבד רפואה.

מאת: SEOMANרוחניות - כללי22/01/181437 צפיות
אם תמיד רציתם לדעת איך לאזן את הגוף בקלות ולהתחיל להכניס יותר שפע אל חייכם, הרי כי עכשיו גם אתם תוכלו לעשות זאת בעצמכם. כל שעליכם לעשות זה לאמץ לכם את אחת מהשיטות עתיקות היומין אשר הגיעו אלינו היישר מן המזרח. על מנת שאנרגיית הצ'י תוכלו לזרום בחייכם, תוכלו להתחיל ולהתאמן בטאי צ'י, צ'י קונג, סו ג'וק ,מדיטציות, רייקי, הילינג, יוגה ושיטות נוספות. היום נדבר על הדרכים האפקטיביות ביותר לריפוי הגוף והנפש אשר יתחילו לגרום לכם להרגיש שינוי משמעותי בחייכם ולאורך זמן.

מאת: דוד דרומררוחניות - כללי14/08/162336 צפיות
הכותל המערבי (בקיצור: הכותל) הוא אחד מארבעת קירות התמך המקיפים את הר הבית זה כאלפיים שנה, משלהי תקופת בית שני ועד ימינו. במסורת היהודית מיוחסת לכותל המערבי קדושה יתרה,

איך לקבל אנרגיה למכור, איך למכור עם חשק, איך להרגיש טוב למכור, למה עבודה במכירות שוחקת, איך לאהוב למכור, איך ליהנות לעבוד במכירות, תמיכה נפשית, מאמן אישי מומלץ: וכאן תתבאר עוד נקודת מבט, לאיך וכיצד איש המכירות אמור לקבל אנרגיה למכור את המוצר שלו ללקוחות. והדרך לכך היא, על ידי זה שאיש המכירות ישאל את עצמו, האם הייתי מוכר את המוצר הזה לאנשים, גם אם לא היית מרוויח מכך כסף?! ז"א שעל איש המכירות לדמיין לעצמו מצב, שבו הוא כאיש מכירות לא צריך כסף, משום שיש לו מספיק כסף, אבל מצד שני ...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica