חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חושבים לפתוח אתר אינטרנט?

מאת: אידובאינטרנט - כללי04/12/20111066 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל מי שמעוניין לפתוח אתר אינטרנט ואין לו מושג מה הולך בשוק, יכול למצוא את המאמר הזה מעניין. כיום כל אחד שמבין קצת בקוד יכול להרשות לעצמו להיות בונה אתרים. אם הוא ימצא את המעצב הנכון יכול להיות שהם יהיו צוות חזק, אבל כמוהם יש עוד מספיק אנשים / חברות שיכולות להבטיח לכם שהם הכי טובים בשוק, ובצדק הם צריכים איכשהו לעשות פרנסה. אבל חשבתם פעם על כמה מהם אתם באמת יכולים לסמוך ולדעת שהם יתנו לכם את התוצאה הכי טובה. במקרה שלנו את האתר האידיאלי בשבילכם?

לפני שאתם פונים אל חברות בשוק - גם אם אתם סומכים עליהם, כדאי קודם כל להבין איך זה עובד.

לאחר שבחרתם עם איזה חברה אתם הולכים לעבוד, אתם יושבים איתם על אפיון האתר. שזה אומר לרדת לפרטים הכי מדויקים של איך האתר הולך להראות, להיות מתוכנן והכי מתאים לכם ולמה שאתם צריכים

בשבילו אתר. אפיון בזמן נורמלי לוקח לא יותר מכמה פגישות. אם זה אתר שמס' הדפים בו הוא נמוך, מספיק שתי פגישות. ככל שהאתר יותר גדול כך מספר הפגישות הולך וגדל, לצורך העניין אפיון של אתר חנות (אתר גדול) יכול לקחת 5 פגישות אם לא יותר, זה תלוי בעיקר בקוד ובעיצוב שאתם צריכים לאתר שלכם.

לאחר שסגרתם את כל העניין של האפיון המעצב מקבל העתק ומתחיל לעבוד על העיצוב. זו העבודה יחסית פשוטה, לעומת הקוד, והיא לוקחת בממוצע שבועיים-שלוש עד שהיא גמורה. כמובן, שאחרי המעצב סיים את עבודתו הוא שולח סקיצה אל הלקוח, והלקוח צריך לאשר את עבודת העיצוב. אם לא אושרה עבודת העיצוב, המעצב משנה את העיצוב בהתאם לדרישות החדשות של הלקוח.

לאחר שעבודת העיצוב הושלמה, המתכנת מתחיל לעבוד על הקוד ולתת חיים לעיצוב. עבודה של מתכנת יכולה לקחת חודש-חודשיים לאתר פשוט. אם האתר שאתם רוצים לבנות הואקצת יותר גדול (כמו למשל אתר חנות) עבודת הקוד יכולה לקחת שלושה חודשים אם לא יותר.

בסיום עבודה הלקוח מקבל אתר מדומה שנמצא על השרת של החברה שבונה את האתר, אם הלקוח לא  מרוצה, חוזרים לשולחן העבודה ומשנים דברים בהתאם, אם הלקוח מרוצה ממשיכים הלאה ומעלים את האתר לאויר.

אחרי שהעלתם את האתר, יהיה קשה לו לקבל ישר תנועה של גולשים, כי אחרי הכל אין גולשים שמגיעים לאתר סתם כי משעמם להם, ואם מגיעים לאתר שלכם כמה גולשים כאלה, אז רוב הסיכויים הם שאלו לא יהיו לקוחות איכותיים בשבילכם, כמו שהם הגיעו אליכם משיעמום כך גם הם ייתחסו אל הגלישה באתר שלכם.

בקיצור, אלה לא גולשים שאליהם אתם מכוונים את חצי השיווק של  האתר שלכם. אז איך מביאים גולשים לאתר? ישנם כמה דרכים נורא פשוטות, אחת מהם היא להשתמש בכלי שגוגל מספק בשביל לראות מה אנשים מחפשים בגוגל, לכלי הזה קוראים אדוורדס

https://adwords.google.co.il/o/Targeting/Explorer?__u=1000000000&__c=1000000000&ideaRequestType=KEYWORD_IDEAS#search.none

בעזרת הכלי הזה אפשר לראות כמה תחרות יש על ביטויים מסויימים , והכי חשוב לראות כמה אנשים מחפשים את הביטויים שהכנסתם.

אז לסיכום, לפני שאתם פותחים אתר אינטרנט תשתמשו בכלי מילות המפתח של גוגל ותראו אם אנשים מחפשים באינטרנט את מה שאתם רוצים להציע.אם אנשים מחפשים את מה שאתם מציעים אז כבר יהיה כדאי לכם לפתוח אתר אינטרנט. כי אחרי הכל אתר אינטרנט יכול לעלות 30,000 ש"ח. אם אחרי שהשקעתם כסף בהקמה של האתר, ושדאגתם להשקיע ממיטב הזמן שלכם בשביל לקדם אותו ולהביא גולשים אל האתר, אתם רואים שהוא לא מפיק לכם תועלת - אתם סתם בזבזתם המון משאבים עליו שהתבזבזו בסופו של דבר.

כמה נקודות חשובות:

-חובתכם היא לדאוג לאחסון ולדומיין, שזה אומר מקום על שרת באינטרנט (המקום שבו יהיה כל התמונות והטקסט, ולמעשה כל האתר) ודומיין זה השם של האתר.

בדר"כ חברות מציעות תיווך בשביל לעשות את זה. יש כאלה שיגזרו קופון של כמה שקלים ויש כאלה שייתנו את זה בחינם, אבל זה עדיין לא בתחום אחראיותם.

-התשלום אצל כל החברות נגבה מראש, יש חברות שלוקחות שליש בהתחלה שליש באמצע ושליש בסוף

למקרה ויהיה לקוח שיתחרט באמצע העבודה, אבל בדר"כ זה לא קורה.

-בממוצע אתר זול יעלה 350 ש"ח בחודש לשנה. אתר יותר יקר יכול להגיע לאזור ה1000 ש"ח  בחודש-.

לי לעומת חברות ופרילנסרים אין אינטרסים בזמן כתיבת המאמר הזה, הוא נועד אך ורק להפצה בשביל להגן

על כל אלה שרוצים אתר אינטרנט ולא יודעים את מי לשאול. לפניות ושאלות תמיד תוכלו לפנות למייל שלי:

Idov.shai@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אידוב שי - מורה גיטרה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אידוב

מאת: אידובמוסיקה29/12/195919 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193521 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193802 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

מאת: אידובמוסיקה03/05/121358 צפיות
החלטתם שאתם צריכים למלא את אותם חלקים בלב. האמנים שאתם מקשיבים להם ומבינים היטב עושים את התפקיד שלהם, ועושים אותו טוב. למרות זאת, אותם אמנים כמעט קולעים בול ואתם צריכים לנתב את הכוונה שלהם אל מה שאתם מרגישים באותו הרגע (בדר"כ אתם בונים לעצמכם סיפור דימיוני בעזרת המסרים שאותו אמן מעביר ושמים את עצמכם בתור הדמות הראשית). עם זאת אתם בכל זאת רוצים משהו אחר... יותר מדויק... יותר מבין... יותר - אתם! בשביל שתוכלו ללכת אחרי הלב שלכם ולמלא עד תום את החלקים הלא מלאים אתם יכולים בעצמכם לכתוב שירים, להגי...

מאת: אידובאופנה24/10/111244 צפיות
אז זהו, עכשיו זה סופי: לכל מי שנוהג להגיב בעת קבלת מתנה במשפט "הפולני" הנבוב "אוי, לא הייתם צריכים להביא מתנות...", בחושבכם שבכך תגלו סימני צניעות, ובכן רבותי, זה לא נימוסי להגיב כך. וזאת אומרת יועצת התדמית שכתבה את הספר: "עניין של נימוס". לדבריה "המתארחים מעוניינים להעניק מתנות ומקדישים לקנייתה תשומת...

מאת: אידובאומנות - כללי02/10/111377 צפיות
בימים אלו המילה יצירתיות מהווה דרך חיים לאלו שיודעים איך להעריך אותה נכון, ומה לעשות איתה בשביל ליצור פרנסה מספיק גבוהה בשביל לחיות ממנה. אף אמן לא יכול להסתדר בלי מה שכולנו קוראים לו "מוזה" או השראה... לקחת חומרים פשוטים כל אחד יכול, אבל להפוך אותם ליצירת אומנות זה כבר משהו אחר...

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/222984 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213463 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193841 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163154 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163249 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163183 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163299 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica