חפש מאמרים:
שלום אורח
18.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כתיבה שיווקית-טיפים ועצות לקראת הפרויקט הבא

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט08/12/2011465 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עובדים על שדרוג אתר האינטרנט של החברה? שואפים להפיק חוברת הסברה אשר תחולק במסגרת כנס או יום עיון? מעוניינים לשלוח חומר באמצעות דיוור ישיר לבתי לקוחות או לקוחות לשעבר? המכנה המשותף של כולכם הוא הצורך בפתרונות של כתיבה שיווקית והמכנה המשותף הנוסף לכולכם הוא מאמר זה אשר יעניק לכם כלים מקצועיים לצלוח את המשימה.

כתיבה שיווקית - חלון ההזדמנות שלכם:

כפי שחלון ראווה הוא ההזדמנות השיווקית הראשית של חנות בגדים, חומר שיווקי הוא חלון הראווה של חברות וארגונים אשר משתמשים במודל. לפני שאתם ניגשיפ ישרות לשלב של כתיבה שיווקית, עליכם להחליט מה אתם רוצים להציג בחלון (כלומר בחזית). כמו בתחומים אחרים בשוק, גם כאשר פועלים בערוץ של כתיבה שיווקית חשוב להציב בחזית את היתרונות הבולטים הרלוונטיים של החברה (כמו הצגת הפריטים המרשימים ביותר בקולקציה החדשה). יש לבחור בפינצטה את הנושאים החשובים ביותר, לתעדף אותם לפי מידת החשובים לטווח הארוך ולוודא שיש קוהרנטיות במסרים (לדוגמה: לא ניתן להציג נאמנה חברה כחברה צעירה ומודרנית המתפתחת רק בשנים האחרונות על רקע ההתפתחות הטכנולוגית ומצד שני לציין כי החברה נוסדה כבר בשנת 1990 ופועלת כבר שני עשורים ברצף!). אתם חייבים לבחור מסרים המתלבשים יחדיו בצורה הרמונית ויחדיו יוצרית את האפקט האופטימלי של כתיבה שיווקית משכנעת.

כתיבה שיווקית - דגש על הפן המקצועי:

לא משנה אם אתם עובדים על כתיבה שיווקית בתחום הצרכנות, המחשבים, הבריאות או הטקסטיל, כתיבה שיווקית מיועדת לקהל יעד שמבין ו/או מגלה עניין בתחום (אחרת לא הייתם מגדירים אותו כקהל יעד מלחתחילה). לכן אין טעם להתחיל להסביר לו כפי שמסבירים לילד קטן במה אתם עוסקים אלא חשוב לפנות אליו בשפה מקצועית, עניינית, עם שימוש רב בג'רגון (מונחים מקצועיים) בכדי להפגין ידע ובקיאות בתחום.

כתיבה שיווקית - דגש על קהל היעד:

בעבר חברות אשר עסקו בפרסום בכלל וכן כתיבה יווקית בין היתר, נהגו לנצל את הבמה כדי לשבח ולפאר את החברה והם פשוט היו כותבים סופרלטיבים בזה אחר זה בנוסח: חברה X קיימת מזה עשר שנים במשק ונהנית מביקוש רב בקרב מיליוני צרכנים מידי שנה.... חברה X היא מובילה,חברה X היא פורצת דרך וכו'. זה מגלומני ועלול להרתיע אנשים רבים ויחד עם זאת, זה לא מעורר הזדהות. בכדי ליצור קשר בין קהל היעד לחברה (בשביל זה קיים התחום של כתיבה שיווקית) - יש ליצור קשר ישיר ולעמוד על היכולת של החברה לתת פתרון מידי ללקוח כגון: אתם כבר לא צריכים לחשוש ממפרצונים והתקרחות גברית לקראת גיל ארבעים.

כתיבה שיווקית - יצירת הזדמנויות מידיות לקידום העסקה:

כתיבה שיווקית אמורה להניע לפעולה. לא מספיק לשכנע, לא מספיק להרשים, לא מספיק ליצור את אפקט הזכירות או ליצור רושם חיובי... כתיבה שיווקית אמורה לקחת את הלקוח הפוטנציאלי למקום שבו הוא מוציא את קרטיס האשראי והופך ללקוח בפועל. חשוב לזכור לשלב את ההנעה לפעולה ולתת את האופציה כגון: חייג עכשיו! בוא לפגישת ייעוץ! וכו'.

אם אתם מחפשים שירותי כתיבת תוכן איכותיים, כדאי שתשאלו קודם מהו הניסיון של הכותב שלכם בתחום. האם הוא כתב עבור אתרי אינטרנט במסגרת שירותי כתיבת תוכן לאתר שלהם? האם הוא מכיר את התחום כתיבת תוכן שיווקי , וכן הלאה. בנוסף לכך, ישנם כותבי תכנים אשר מנוסים גם בתחום הקופירייטינג באינטרנט. קופירייטינג באינטרנט הוא נושא מרתק אשר יכול לשמש אתכם גם בתחום התוכן, אם תצטרכו - מומלץ לשכור שירותים של קופירייטר מנוסה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זיו

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/11739 צפיות
פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא?

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/11719 צפיות
אחרי שבניתם אתר, אחרי שהשקעתם שעות בתכנון המבנה שלו, התכנים, העיצוב... אחרי שמצאתם פתרונות אחסון אתרים והעליתם אותו סוף סוף לרשת, ברור שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כעת הוא להתחיל להשקיע עוד משאבים

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/11808 צפיות
פרויקט בניית אתרים הוא פרויקט גדול ומאסיבי אשר גוזל משאבים רבים בעיקר זמן ותקציב ואנשים משקיעים את מלא המשאבים בתהליכים הראשוניים של תכנון האתר, עיצוב האתר, בחירת התכנים ובכלל.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/11752 צפיות
בניית אתרים היא חלק בלתי נפרד משוק העבודה כיום וכל חברה שמעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלה בארץ או בחו"ל פונה אל חברות בניית אתרים לקבלת פתרון מעשי

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/11761 צפיות
אתם מכירים חברה שאין לה מחלקת שיווקית? אתם מכירים תאגיד שאין לא משרד פרסום ו/או יחסי ציבור שעובד בשבילו חמישה ימים בשבוע (לפחות)? אין דברים כאלה ולא ברמת הפתגםאלא אין חברות במודל הזה.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/11734 צפיות
רוצים להתחיל לנצל את המדיה הוירטואלית לצורך הגדלת היקף המכירות שלכם? לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים: ניקוי יבש, טיפולים קוסמטיים, ריפוי בעיסוק, התקנת פרגולות או עיצוב חדרי ילדים ועוד ועוד

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/11714 צפיות
מה זה אומר קידום אתרים בצורה אורגנית? זה אומר שהאתר מקדםאת עצמו במנועי החיפוש באמצעות התכנים הכלולים בו. איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד - המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/171591 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/171419 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/161067 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/161684 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/161706 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

מאת: vodplaceפרסום באינטרנט08/06/161797 צפיות
אפשר לפרסם מאמרים בחינם ובקלות ובכך להרוויח הרבה בתחום קידום האתרים ושיווק האתר שלכם.

מאת: עידן שלומןפרסום באינטרנט21/10/152029 צפיות
מגוון תכניות בישול ואפייה המציפות את המסכים הן לא רק בעלות עניין לחלקים רבים באוכלוסייה המתעניינים במאכלים ודברי מאפה חדשים ומיוחדים אלא גם קרקע פורייה לפעילות חדשנית של עולם הפרסום. על זווית ראייה אחרת של התכניות האהובות עליכם – במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica