חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים - קדמו את האתר שלכם

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט08/12/2011678 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
אתרים לא מגיעים לאינטרנט סתם כך. מאחורי כל אתר ואתריש אג'נדה: מסחרית, תדמיתית, הפצת מסרים פוליטיים וכו'. כל מי שמשקיע בבניית אתר אינטרנט, בין זה זה אתר מסחרי דרכו ניתן לרכוש מוצרים או להתחבר לשירותים ובין אם זה אתר שנועד לקדם חברה מסויימת, ארגון או מערכת חדשותית ועוד, כל אתר מסתמך על גולשים. ללא גולשים (המילה הנפוצה לגולשים באינטרנט הינה טראפיק) - אין לאתר כל מעמד ברשת שלא נדבר על כך שהתדמית והמודל העסקי או המסחרי אינם באים לידי ביטוי כלל וכלל. קידום אתרים ברשת היא הדרך היחידה להגביר את מספר המשתמשים המגיעים לאתר כך שהתאריהפוך נפוץ ומוכר.
קידום אתרים עבור אתרים המתבססים על פרסום:
קידום אתרים כפי שכבר צויין הוא הוא בראש מעיניו של כל בעל או מנהל אתר שכן אתר נועד לפנות לציבור ולכן קידום אתרים זה האמצעי להזרמת גולשים אל האתר. כאשר אתר מתפרנס מפרסום (חברות מסחריות משלמות לו בכדי שיציב פרסומות או שמשרדי יחסי הציבור המייצגים חברות במשק מבצעות את הפעילות המסחרית עבורו), כאמור אתרים הנשענים על כספי המפרסמים צריכים להוכיח כי שווה להם לפרסם באתרם. ככל שלאתר יש יותר גולשים כך יותר כדאי לפרסם בו (וזאת כמובן בתנאי שיש התאמה בין קהלהיעד של המוצר לבין קהל היעד של האתר). קידום אתרים היא השיטה להביא גולשים כי עבור כל גולש, מנהל האתר יקבל עודתמורה. קידום אתרים זו הוצאה מוכרת או השקעה כדאית ואף השקעה בטוחה.
קידום אתרים - בכל מודל של אתר:
אתרים לא מגיעים לאינטרנט סתם כך. מנהלי אתרים לא משקיעים הון התחלתי בבניית אתרים, עיצוב אתרים, הזנתם בתוכן ועוד רק בכדי שהם ישבו להם שם ברשת ללא כל תועלת. מאחורי כל אתר יש אינטרס. בכדי ליישם את האינטרס הזה חייבים לעבוד על קידום אתרים במנועי חיפוש (הכוונה בארץ לקידום אתרים בגוגל שהוא מנוע החיפוש המנוצל ביותר). כל הקונספט של קידום אתרים באינטרנט הוא: לבנות נכון אתרים מבחינת תוכן, מבחינת קמפיינים במנועי חיפוש, חילופי קישורים ועוד, בכדי שמנועי החיפוש יוכלו להפנות גולשים לאתר דרך הצלבה בין אופי האתר והנושאים בהם הוא עוסק לבין התחומים בהם מתעניין הגולש. קידום אתרים זה תחרות האתר באתרים אחרים הדנים באותו נושא או באותה קטגוריה.
לכן לא ניתן כיום לדבר על הצלחה של אתר מכל סוג שהוא או על הערכת תשואות של אתר ללא השקעה מואמצת בערוץ של קידום אתרים במנועי חיפוש. כאשר בצוות האתר אין אנשים אשר מתמחים (מתמחים לא רק מבינים!) את התחום של קידום אתרים, או כפי שהוא מכונה בשפה המקצועית SEO, ניתן לשכור את שירותיו של מקדם אתרים מקצועי או יועץ קידום אתרים מקצועי אשר ינחה אותך,תמורת תשלום קבוע מראש או תמורת אחוזים מההצלחה העתידית המובטחת לאחר ההסבה לניהול האתר תוך שימת דגש מיוחדת על קידום אתרים.
זכרו כי קידום אתרים הוא בגד חובה ולא המלצה כיום ואם אתם רק נמצאים בשלבי הקמת האתר או תכנון תקציב ניהול האתר, מומלץ להקצות מראש משאבים - זמן וכסף לטובת הנושא.אז מה עוד אתם צריכים לדעת על קידום אתרים לפני שאתם יוצאים לדרך? שקידום אתרים הוא רק אחד מני שירותים רבים לתחזוק האתר שלכם. כל אתר זקוק לשירות עיצוב אתרים אשר יהפוך אותו ליפה וייחודי מעל פני אתרים אחרים - בייחוד אם מדובר באתר שלו יש מתחרים רבים ברשת. לכל אתר צריך תחזוק שוטף של הפרסום והשיווק - ניהול קמפיין פרסום באינטרנט הוא לא ניהול פשוט אך אפשרי, וניתן להוסיף לו תוספות מעניינות כמו כתיבה שיווקית שמביאה חיות וקצת "פלפל" לאתר ולרמת השיווק שלו מול הגולשים.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי זיו

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111192 צפיות
פרסום באינטרנט הוא חלום רטוב של כל מנהל חברה גדולה כקטנה וחדשה כותיקה. פרסום באינטרנט הוא זול יחסית למדיות המתחרות, אפקטיבי יחסיות למדיות המתחרות ומבטיח תוצאות מהירות ביחס למדיות המתחרות אז מה הפלא?

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111124 צפיות
אחרי שבניתם אתר, אחרי שהשקעתם שעות בתכנון המבנה שלו, התכנים, העיצוב... אחרי שמצאתם פתרונות אחסון אתרים והעליתם אותו סוף סוף לרשת, ברור שהדבר האחרון שאתם רוצים לעשות כעת הוא להתחיל להשקיע עוד משאבים

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111262 צפיות
פרויקט בניית אתרים הוא פרויקט גדול ומאסיבי אשר גוזל משאבים רבים בעיקר זמן ותקציב ואנשים משקיעים את מלא המשאבים בתהליכים הראשוניים של תכנון האתר, עיצוב האתר, בחירת התכנים ובכלל.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111187 צפיות
בניית אתרים היא חלק בלתי נפרד משוק העבודה כיום וכל חברה שמעוניינת להרחיב את הפעילות העסקית שלה בארץ או בחו"ל פונה אל חברות בניית אתרים לקבלת פתרון מעשי

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111185 צפיות
אתם מכירים חברה שאין לה מחלקת שיווקית? אתם מכירים תאגיד שאין לא משרד פרסום ו/או יחסי ציבור שעובד בשבילו חמישה ימים בשבוע (לפחות)? אין דברים כאלה ולא ברמת הפתגםאלא אין חברות במודל הזה.

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111172 צפיות
רוצים להתחיל לנצל את המדיה הוירטואלית לצורך הגדלת היקף המכירות שלכם? לא משנה באיזה תחום אתם עוסקים: ניקוי יבש, טיפולים קוסמטיים, ריפוי בעיסוק, התקנת פרגולות או עיצוב חדרי ילדים ועוד ועוד

מאת: אלי זיופרסום באינטרנט09/12/111110 צפיות
מה זה אומר קידום אתרים בצורה אורגנית? זה אומר שהאתר מקדםאת עצמו במנועי החיפוש באמצעות התכנים הכלולים בו. איך בדיוק זה עובד? פשוט מאוד - המשיכו לקרוא וגלו בעצמכם מה זה קידום אתרים ואיך זה עובד

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213457 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica