חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת רהיטי ילדים לצורך בניית חדרי ילדים

מאת: אליריהוט 11/12/2011937 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההחלטה לבחור חדרי ילדים או בכלל מיטות ילדים או לחילופין רהיטי ילדים בלבד הינה החלטה מרגשת עבור הילד בייחוד החלק הכיפי הינו העיצוב גם בגלל שיתוף פעולה עם הילדים. הכיף בריהוט מוצג בשלל צבעים, הדמויות המצוירות, אביזרים שנילווים שחשוב לציין הם חלק שאתם והילדים לוקחים יחד דהיינו עשייה משותפת.

אתם והילדים מקבלים את הזכות לעוף רחוק עם גלי הדמיון ולצור חדר ילדים לתפארת שהילדים בעצם ישמחו וירצו בו לרבות לשהות בו מכיוון שזו הסביבה הטבעית של הילד לאורך רוב שעות היום כמו להכין שיעורי בית, ללון ואף לשחק משחקי מחשב או סתם לצפות בטלויזיה ואף לארח חברים למשחק משותף.

אם כן איפה נתחיל בעיצוב כשמדובר בחדרי ילדים או מיטות ילדים או אפילו חדרי ילדים שלמים? הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו הוא שטח החדר כלומר גודלו בכדי להישאר בפרופורציות וממצב נתון שהרי אין אנו יכולים לעצב משהו שלא מתאים לגודל המותאם והקיים של החדר בפועל.

גודל החדר ומיקום הפתחיםהם האלמנטים הראשונים שעלינו להתחשב בהם בבואנו לעצב את חדר הילדים שלנו, לפי גודלו של השטח המרובע ומיקום הפתחים נוכל לדעת את מיקום פרטי הריהוט בחדר, מיקום המיטה, הארון, ספריה ואפילו שולחןהכתיבה.

לאחר שמיקמנו את הדברים בחדרנו כלל התחילו לחשוב על שטחי האחסון שאותם אנו נדרשים בחדרי הילדים. לא לשכוח למשל שלילד יש המון צעצועים שיכולים להיות גדולים מאוד ודורשים שטח אחסון גדול במסגרת חדרי ילדים. יש לקחת בחשבון שבחדר מאוחסן גם מיטה או מיטות ילדים נוספות לרבות רהיטי ילדים אחרים.

חשוב שצעצועים למשל יהיו נגישים למשחק ולכן חכם לבחור שטחי אחסון נכונים וקלים לפתיחה וסגירה עבור הילדים. חושב שיהיו גם בגובה המתאים גם בכדי להוציא מהאחסון וגם בכדי להחזיר ללא בעיה.

ישנם פתרונות אחסון מגוונים ויצירתיים כשמדובר בחדרי ילדים ,רהיטי ילדים לדוגמא תבוא למשל יכולת אחסון בתוך מיטות ילדים או מיטות קיר לרבות מיטת עץ או אפילו בתוך ספריה או אפילו בחלק נמוך של הארון או אפילו קופסת אחסון עצמאיות המשמשות גם ככיסאות ישיבה ועוד. אם כן ישנם שלל פתרונות מרהיב שבכל מקום נכון להיום יציגו בפניכם והעיקר שתגיעו להחלטה הנכספת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אלי גולדמן - מומחה קידום אתרים ובעלים של אגו ווב העוסקת בתחום קידום אתרים באינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172765 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: אליטיולים בארץ22/11/171469 צפיות
הישראלים מחפשים דילים משתלמים ובעיקר כאשר מדובר על חופשה בארץ ולא בחוץ לארץ. היעדים הפופולאריים של אילת, תל אביב, ירושלים, ים המלח, טבריה וחיפה זוכים להתעניינות גבוהה לאורך כל השנה וכמובן עם ביקושים ערים יותר בתקופת החופש הגדול והחגים הבולטים.

מאת: אליטיולים בחו"ל31/10/171413 צפיות
התייר הישראלי מבקר בעיר במרבית המקרים באמצעות רכישת חבילות נופש ללונדון הכוללות טיסה ישירה ובית מלון מתאים עבורו אך יש הבדל בין התיירים הישראלים המגיעים אל העיר ואת אלו ניתן לחלק ל 7 קבוצות תיירים עיקריות.

מאת: אליטיולים בארץ24/05/171203 צפיות
ישראל היא מדינה שיש לה הרבה מאוד מה להציע למי שרוצה לנפוש. כאשר אנחנו יוצאים לחופשה כדאי לנו לבחור לצאת אליה דווקא בארץ. היעדים המובילים הם טבריה, אילת וים המלח כמובן.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

מאת: אליתרבות דיגיטלית08/02/172035 צפיות
כרטיס ביקור דיגיטלי מדמה כרטיס ביקור "רגיל" אך עם יתרונות שיש לעולם הטכנולוגיה להציע כמובן. כרטיס דיגיטלי מתקדם במרבית המקרים מכרטיס רגיל וכלל הרבה יותר מידע ודרכי התקשרות עבור בעלי הכרטיס או מי שמקבלים אותו.

מאת: אליטיולים בחו"ל02/08/161819 צפיות
אם אתה מחפש את היעד האטרקטיבי ביותר בחוץ לארץ עבור חופשה חלומית ומפנקת, הכר את בלגרד, בירת סרביה. בלגרד מהווה את נקודת המפגש בין נהר הדנובה לבין נהר הסאבה. המיקום הוא מיקום אסטרטגי ולכן יש לא מעט אתרים היסטוריים במקום, שניתן להגיע אליהם ולהתרשם. מעבר לאתרים היסטוריים אשר ניתן לבקר בהם, ישנם לא מעט פארקים ירוקים ונופים מרהיבים וכן, מרכזי קניות אשר ניתן למצוא בהם את כל החנויות של המותגים המובילים ביותר.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201579 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201163 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201716 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201798 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191608 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191588 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191588 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica