חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי ניקיון

מאת: פורטל שיפוצים ניקיון12/12/2011730 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כמעט אדם שלא אוהב לעבוד ולהתגורר בסביבה שבה שולט הניקיון. הסיבה לכך פשוטה, סביבה נקיה היא סביבה נעימה, פחות לכלוך זה בריאות טובה יותר, ובקיצור, כאשר הכל מסביב נקי האוויר צלול יותר וכך גם ההרגשה כללית.

אבל העניין הוא שקשה למצוא את הזמן בשביל לנקות באופן עצמאי כך שאנו מעדיפים לקחת צוותי נקיון שיטפלו בעניין. עם זאת, יש בחוץ הרבה סיפורים הנוגעים לאנשים אשר לקחו לעבודה חברת ניקיון וזכו לשירות גרוע, צוותי ניקיון שקבעו איתם ולא הגיעו, חברות פוליש שגרמו נזקים בשימוש בחומר הלא נכון, או אף סיפורים בהם הדבר היחיד שכן עבר ניקוי הייתה תכולת הבית…

בעלי דירה או עסק ואין לכם זמן להתעסק עם קרצופים וחומרי ניקוי למיניהם? מעוניינים בלהבריק את הרצפה או לנקות את הבית אחרי שיפוץ? זקוקים לשירות של ניקיון דירות? כיצד מוצאים את אנשי המקצוע האיכותיים ביותר בתחום שירותי ניקיון?

- מומלץ ביותר להתקשר ולהזמין את שירותי הניקיון והפוליש מבעוד מועד, בייחוד כשרוצים לשפץ את הבית בקיץ או בתקופת תקופת החגים.

- אין להסתפק באף הצעת מחיר לנקוי והברקת הבית אשר ניתנת בטלפון. דרשו ממנהל העבודה שיבוא, ושייתן לכם הצעת מחיר על מסמך חתום.

- אין להתפתות להצעות שנשמעות נמוכות מדי. ניקיון לדירת שלושה חדרים בסכומים הנמוכים מ- 1200 שקלים מעלה ספקות.

- חשוב לוודא שהצעת המחיר לניקיון כוללת גם שימוש במכונה, כדי שרק לא תתקעו עם איש מקצוע שבידיו רקדלי וסמרטוט.

 



תגיות המאמר: שירותי ניקיון


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוץ דירה בבית? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל שיפוצים

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים15/01/12924 צפיות
התקנת גופי תאורה מעוצבים ורהיטים כמזנונים מגבס אשר משתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם עם הצבעים, אשר עם פיתוח של אינספור גוונים שונים, הסוגים השונים של הצבע והשיטות למתן אפקטים מיוחדים, מסוגלים לרענן כל חלל משעמם.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים06/01/12864 צפיות
התעקשו לחתום על חוזה העברה שכולל את מחיר העבודה הכוללת, הסכם ביטוח ההעברה, זמן תחילת העבודה ואת כל החפצים שיש להעביר. חוזה מסודר פותר המון בעיות.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים31/12/11899 צפיות
אולי זה יקר יותר, אבל בסופו של דבר, אתם תוציאו את מה שחסכתם על כירופרקטים ואורתופדים. ככה תתפנו לניהול העבודה. נוסף על כך, אם תזמינו הובלות דירה בירושלים אפשר לרכוש ביטוח תכולה בתעריף מוזל.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים30/12/11879 צפיות
במקרה שרכשתם את דוד השמש שלכם בתקופה של פחות מ-5 שנים, אז הוא עדיין תחת אחריות. מצאו את תעודת האחריות וקראו לתיקון מטעם החברה ללא תשלום.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים27/12/11908 צפיות
אדריכלים ומעצבי פנים תפקידם להפוך את חללי הבניין לשימושיים ואסתטיים, בעזרת בחירה טובה של פריטי הריהוט, האלמנטים הקישוטיים והמבניים ע"פי התפקיד של כל אחד מהחללים השונים - חדר אירוח, חדר שינה חלל מסחרי וכיו"ב.

מאת: פורטל שיפוצים הדברה27/12/11842 צפיות
הדברת עכברושים זה שירות הכרחי ביותר, כי לא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם הם מטרד לא נעים, ריבוי מזיקים מסוג תיקנים, פשפשים ויתושים מסמן על בעיה במבנה או ברמת הנקיון, ועלול להפוך לסכנה בריאותית.

מאת: פורטל שיפוצים עסקים קטנים ובינוניים25/12/11979 צפיות
איך הכי טוב לבחור ייעוץ עסקי שיווקי ומה חשוב לדעת רגע לפני שאתם משלמים כסף רב? הכנו לכם כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם המון:

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222907 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191628 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191662 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182089 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181626 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181517 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181417 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica