חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דרבן בכף הרגל. מזה בכלל?

כל הזמן אנשים תמהים מהו דורבן בכף הרגל.  בשביל להסיר את הספק המאמר הבא עוסק במושג הרפואי דורבן בכף הרגל.

דורבן בכף הרגל הינו כאב חד מורגש בכף הרגל. הכאב מ דורבן בכף הרגל הוא בליטה מחודדת שבדרך כלל נמצאת בעקב הרגל ולכן זהו שמה- הורגש בדרך כלל בעקב. דורבן בכף הרגל מזוהה בצילומי רנטגן. בדרך כלל הכאב החד והגדול ביותר מורגש בבוקר. הכאב נרגע יותר מאוחר בהמשך היום.

הכאב נוצר מתהליך דלקתי, הנוצרת באיזור שבין כף הרגל לבין העקב. הסיבות לדורבן הן רבות כגון:

  1. עודף משקל
  2. פעולות גופניות כגון עמידה או ריצה.
  3. נעילת נעליים לא מתאימות כגון נעלי עקב.

איך תדע אם אתה נכלל בגדרת הסובלים מדורבן בכף הרגל?

  1. מקום הכאבים במקרים כה רבים הכאב יופיע בתחתית העקב. במקרים מסויימיםהכאב מתגבר ומופיע עד למרכז הרגל.
  2. עוצמת הכאב.- עוצמת הכאב הגדולה והעיקרית ביותר תהיה בבוקר עם הקימה.כאב חזק יתקוף כאשר עומדים לאחר ישיבה או שכיבה ממושכים.

מאפיינים נוספים:

הכאב החד יחלש כאשר תוסיפו ללכת. מנוחה עלולה להגביר את הכאב בקימה. במקרים החמורים יותר דורבן בכף הרגל עלול לחזור לאחר הליכה ממושכת או פעילות מאומצת של הרגליים.

איך נטפל בדורבן בכף הרגל?

יש כמה וכמה דרכים לטפל בדורבן בכף הרגל. דרך אחת הינה לעשות עיסוי מקומי עמוק לתוך עקב הרגל. מתיחות לכף הרגל גם כן יועילו.

טיפול נוסך הינו בעזרת גלי הלם. אם המקרה חמור ניתן לבצע עיסוי עצמי בעזרת כדור קשיח.

דורבן בכף הרגל הוא בלט שניתן לזהות בקלות. דורבן בכף הרגל ניתן לזיהוי בצילומי רנטגן. מקום הכאב יהיה בדרך כלל בעקב הרגל. הכאב החזק ביותר התעורר יחד עם הקימה בבוקר או בהתחלה של פעולות פיזיות בעזרת הרגליים. כיום יש מגוון אפשרויות שיעזרו לרגל להשתקם מהדורבן בכף הרגל  והן: עיסוי עמוק בעקב, קרמים מיוחדים, תנועה ומתיחות לכף הרגל ועיסוי עצמי בעזרת כדור.

אם ברצונכם להמנע מדורבן בכף הרגל אנא מנעו מעצמכם עלייה מסיבית במשקל ובנוסף הפחיתו מלעשות פעילות מאומצת. כמו כן נעלו נעליים מתאימות.

 



תגיות המאמר: דורבן בכף הרגל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עדנה מוצרי טבע

מאת: עדנה מוצרי טבעבריאות ורפואה כללי30/05/121049 צפיות
כוויות זה דבר מסוכן מאד הרבה מאיתנו חושבים שכוויות בגין חשיפה לשמש . ישנה סכנה גדולה בעניין חשיפה לשמש. השמש פולטת קרינה חזקה מאד אפילו בקרניים קצרות. קרני השמש גורמות לכוויות חזקות בעת חשיפה רבה לשמש. הקרינה והחשיפה לשמש יכולה חוץ מכוויות חמורות יכול להיגרם מחלות רבות כגון מחלת הסרטן. שימו לב שאם אתם רוצים להחף לשמש מרחו קרם UV מקדם הגנה גבוה.

מאת: עדנה מוצרי טבעאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121048 צפיות
התופעות הן תופעות לוואי שכל אחד היה מתפלל לשרוד את החורף גם בלעדן התופעות הן שונות ומשונות. ואנשים שונים סובלים מאותם מאפיינים. בדרך כלל התופעות הזניחות הינן חום וצינון הנקראים שפעת וכמובן שיש עוד תופעות אחרות. ברוב המקרים מה שקורה לעור הפנים זה יובש מדהים. היובש תופס ומתפרס למרחבים על כל שטח הפנים. בדרך כלל היובש הינו יובש בשפתיים ובידיים אך שמענו לא אחת גם על יובש באוזניים.

מאת: עדנה מוצרי טבערפואה31/01/121417 צפיות
ישנם אנשים רבים שלא מבינים את המשמעות של פצעי לחץ. חלק ניכר מן האנשים חושב שפצעי לחץ יוצאים עקב העובדה אותו האדם שסובל מפצעי לחץ הינו לחוץ מסיבות מסוימות ולכן יוצאים לו את אותם פצעים בגוף או בפרצוף.

מאת: עדנה מוצרי טבערפואה14/01/121909 צפיות
יובש בשפתיים זו היא תופעה מאד מעצבנת שקורת לעיתים. בדרך כלל יובש בשפתיים ובידיים יופיעו בתקופת החורף ,הסתיו ובימים שיש רוחות סוערות בחוץ. יובש בשפתיים יוצר תחושה מאד לא נעימה ומלבד התחושה הלא נעימה הוא גורם גם למראה אסטטי לא נאה וכואב...

מאת: עדנה מוצרי טבערפואה משלימה11/12/111080 צפיות
בשנים האחרונות נוצרה מודעות חדשה למוצרי טבע. הרפואה הקונבנציונלית הרגילה הוכיחה את עצמה בהרבה פעמים כמרעילה. אנשים רבים מתווספים כל יום ויום לקבוצת ולמאגר המטופלים המרוצים משיטת הטיפול הטבעית על ידי מוצרי טבע.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223149 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213653 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201746 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201518 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201790 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201504 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191983 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica