חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב מטבחים מודרני - 2011

מאת: אליהושיפוצים13/12/2011889 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


קיימות 9 סגנונות מרכזיים של מטבחים בעלי עיצוב שברוב המקרים כולנו נבין דוגמת הם מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, ומטבחים קלאסים, אספנו עבורכם אלה הם המתעניינים בסגנונות העיצוב של של מטבחים כאלה ואחרים. טיפ הגיוני המסביר הכול על מספר הסגנונות המיוחדים והסברנו מה המאפיינים אשר לוקחים בהם השתמשות.

מטבחים מעוצבים בסגנון פרובנס- מטבחים בסגנון פרובנס ברוב המקרים יתאימו למטבחים אדוני מרחב גדול ויכללו חוסר במרכזו המשמש למרכז הפרויקט בחדר הבישול, על כן האי יכלול כיור כיריים ובוודאי מרחב גדול מאוד לעבודה על אודות השיש. עיצוב המטבח משרה הרגשה כפרית בסגנון הצרפתי הביתי ומתאים גם אולי אל מטבחים מודרניים. האלמנטים בסגנון זה בהחלט אלו קישוטיים ואף פשוט להוסיף ארונות מטבח פתוחים להדגשת המראה היפה. הצבעים הבולטים בסגנון זה בוודאי הם הלבן שמנת יחד נגיעות פשוטות דרכו של ירוק, צהוב וחום להבלטת כלים מגוונים במטבח.

בהתחלה, אחראי אדריכל המבנה על אודות הפרויקט, אשר מצכנן את כל הבניין המוזמן הכול על מרבית היבטיו, תוך התחשבות בשיקולים הנקרא תערובת אחד מ שימושיות ואסתטיקה, ובנוסף עורך אותם יתר התכנונים הקיימים בכל מקום בסיס, כמערכות מים, גז וחשמל.

עיצוב המטבח זה יחסית לא מורכב, ארונות המטבח הם מעץ שופע ואין שטח לטכנולוגיות עכשוויות, הפרזול ישאר מאוד קל. יש חלקים בצורת העתיק דוגמת שנדלירים עתיקים אשר נותנים פן אופנתי מרהיב למטבח.

מטבחים איטלקיים- מעצבים של מטבחים באיטליה מתאפיינים בסגנון העיצוב היוקרתי שלהם, במטבחים האיטלקיים יש אפשרות לקנות את על כל הפיצ'זרי פרחים וטכנולוגיות הכי חדישות להשכרה כיום. מטבח איטלקי יגיע בצורת הדזיין העכשווי ובשנים האחרונות הוא למעשה מורכב כמו כן חוסר במרכז המטבח שיבוא באופן חדשנית ומעוגלת שכוללת מגירות מסד, מנגנונים קיימים לסגירה חכמה השייך הארונות והמגירות, ותאורה מרהיבה הנותנות ערך מוסף למטבח, וזה בעיקרם בעניין קצה המזלג.


עקרון הדקורציה יעבוד לרוב על פי הסגנונות הבולטים שהם הכפרי והמודרני, ובכדי לסגנן עיצובים קיימים זקוקים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רועי, פורטל אקרמן עיצוב מטבחים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליהו

מאת: אליהואדריכלות פנים13/12/114268 צפיות
קיימים הרבה סגנונות מרכזיים של מטבחים מעוטרים שלרוב אנחנו נכיר כגון מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, ומטבחים קלאסים, אגרנו למענכם את אלו המתעניינים בסגנונות עיצוב של מטבחים מיוחדים. עובדות קשור המסביר אודות מגוון הסגנונות המאפיינים והסברנו מה האלמנטים כש לוקחים יחד ניצול. מטבחים מעוצבים בסגנון פרובנס- מטבחים בסגנון פרובנס בדרך ככל מתאימים למטבחים בעלי מרחב רב ויכללו אי במרכזו שעוסק למרכז העבודה במטבח,

מאת: אליהואדריכלות פנים13/12/114003 צפיות
מצויים מספר סגנונות מרכזיים של מטבחים בעלי עיצוב שברוב המקרים אנחנו נבין כמו שמקובל בעיצוב מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, ומטבחים קלאסים, אספנו עבורכם את הנ"ל המתעניינים בסגנונות עיצוב של מטבחים כאלה ואחרים. מידע מועיל רלוונטי המסביר בנושא 3 הסגנונות הנוספים והסברנו מה הם המאפיינים כש לוקחים ביחד השתמשות

מאת: אליהושיפוצים13/12/111123 צפיות
מצויים 3 סגנונות מרכזיים של מטבחים בעלי עיצוב שברוב המקרים כולם נבין כמו מטבחים כפריים, מטבחים מודרניים, ומטבחים קלאסים, אספנו עבורכם הללו המתעניינים בסגנונות עיצוב מקורי של מטבחים כאלה ואחרים. מידע מועיל מתאים המסביר בנושא 5 הסגנונות המאפיינים והסברנו מה זה האלמנטים וש לוקחים בהם שימוש. מטבחים מעוצבים בצורת פרובנס- מטבחים בסגנון פרובנס ברוב המקרים יתאימו למטבחים דיי מורחבים

מאת: אליהואדריכלות פנים09/12/11979 צפיות
מה השלבים אותם נעבור על מנת לעצב את המטבח החלומי שלנו, במה יועיל לנו מעצב פנים לנושא, עד כמה יתרום האדריכל? וכיצד נוכל לעשות זאת בעצמנו. באופן כללי עיצוב מטבחים יכול להיעשות בכמה וכמה דגמים וסגנונות, זה יכול להיות לדוגמא: פורמייקה, פורניר, סנדוויץ, עץ מלא ועוד.... פה ניתן קצת הסברים על הנושא הזה....

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica