חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מעצבים את הבית

רוכשים דירה חדשה? כולנו רוצים בית משל עצמנו, תכנון מושלם לאופן שבו נראה בית יפה. אבל אין זה משנה כמה נוכל להשקיע בו, אין לרובנו את ההכשרה, הניסיון, הידע, הזמן או הכוח לקחת את כל המשימה על עצמנו - לכן אנחנו קוראים למומחים מתחום האדריכלות לעזור לנו במשימה.

צריכים למצוא חיפוי קיר זכוכית? לא בטוחים כיצד מוצאים זכוכית מחוסמת? להלן מידע וטיפים שיוכלו לעזור לכם להכיר את התחום.

אדריכלות היא תחום ענק אשר נחלק לכמה תת-קטגוריות: אדריכלות בניין, עיצוב פנים ותחום אדריכלות הנוף.

ראשית, פונים לאדריכל הבניין, שמעצב את המבנה על כל היבטיו, תוך התחשבות בשיקולים שמשלבים בין אסתטיקה ובין שימושיות, וכמו כן את כל התכנונים אשר כל מבנה צריך, וביניהם מערכות מים, איוורור, חשמל ותאורה.

אדריכלי פנים מופקדים על הפיכת חללי המבנה לפרקטיים ויפים, ע"י בחירה נכונה של הריהוט, האלמנטים הדקורטיביים והקונסטרוקטיביים לפי התפקיד של כל אחד מהחללים - חדר אירוח, חדר שינה חלל מסחרי ועוד.

מעצבי נוף הם אלה המופקדים על התאמת סביבת המבנה המתוכנן לתנאי השטח ולהעדפות הלקוחות - החל משלב בחירת סוגי קרקע וצמחים מתאימים, וכלה בבחירת אפשרויות ליצירת צל, יצירת פיצ'רים עם מים, אדמה וצומח, לכדי שילוב מושלם בין אסתטיקה ופרקטיות.

מחפשים זכוכית בידודית?

עדיין לא מכירים אדריכל טוב? בררו עם ידידיכם אם הם יכולים לתת לכם המלצה על אדריכל מסויימים שיצא להם לשכור בעבר.

בחיפושים של אדריכל מכל סוג שהוא, הכי טוב להתרשם באמצעות עיון בפורטפוליו.

אולם אל תסתפקו רק בזה, בקשו גם לראות עבודה או שתיים במבנים או סביבות שתוכננו על ידי האדריכל שבו אתם מעוניינים.

לבסוף, השתדלו ללכת לפגישה כשבידכם רעיונות מגובשים, אך היו מוכנים להתגמש ולתת לאדריכל להציע הצעות.

 



תגיות המאמר: מעצבים את הבית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוצים לשמוע עוד על שיפוץ דירה בבית? בקרו באתר שלנו www.helemtarbut.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל שיפוצים

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים15/01/12925 צפיות
התקנת גופי תאורה מעוצבים ורהיטים כמזנונים מגבס אשר משתלבים בטבעיות עם קיר הבית. כך הדבר גם עם הצבעים, אשר עם פיתוח של אינספור גוונים שונים, הסוגים השונים של הצבע והשיטות למתן אפקטים מיוחדים, מסוגלים לרענן כל חלל משעמם.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים06/01/12864 צפיות
התעקשו לחתום על חוזה העברה שכולל את מחיר העבודה הכוללת, הסכם ביטוח ההעברה, זמן תחילת העבודה ואת כל החפצים שיש להעביר. חוזה מסודר פותר המון בעיות.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים31/12/11899 צפיות
אולי זה יקר יותר, אבל בסופו של דבר, אתם תוציאו את מה שחסכתם על כירופרקטים ואורתופדים. ככה תתפנו לניהול העבודה. נוסף על כך, אם תזמינו הובלות דירה בירושלים אפשר לרכוש ביטוח תכולה בתעריף מוזל.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים30/12/11880 צפיות
במקרה שרכשתם את דוד השמש שלכם בתקופה של פחות מ-5 שנים, אז הוא עדיין תחת אחריות. מצאו את תעודת האחריות וקראו לתיקון מטעם החברה ללא תשלום.

מאת: פורטל שיפוצים שיפוצים27/12/11908 צפיות
אדריכלים ומעצבי פנים תפקידם להפוך את חללי הבניין לשימושיים ואסתטיים, בעזרת בחירה טובה של פריטי הריהוט, האלמנטים הקישוטיים והמבניים ע"פי התפקיד של כל אחד מהחללים השונים - חדר אירוח, חדר שינה חלל מסחרי וכיו"ב.

מאת: פורטל שיפוצים הדברה27/12/11843 צפיות
הדברת עכברושים זה שירות הכרחי ביותר, כי לא רק שמעופפים וזוחלים למיניהם הם מטרד לא נעים, ריבוי מזיקים מסוג תיקנים, פשפשים ויתושים מסמן על בעיה במבנה או ברמת הנקיון, ועלול להפוך לסכנה בריאותית.

מאת: פורטל שיפוצים עסקים קטנים ובינוניים25/12/11979 צפיות
איך הכי טוב לבחור ייעוץ עסקי שיווקי ומה חשוב לדעת רגע לפני שאתם משלמים כסף רב? הכנו לכם כמה עצות וטיפים שיעזרו לכם המון:

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222784 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223091 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211324 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica