חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ירוק יותר חסכוני יותר

מאת: peledeckשיפוצים17/12/2011706 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מתעוררים לחיים בשנים האחרונות ומנסים להבין מה קורה לכדור הארץ, על מה מדובר שמדברים על התחממות גלובאלית וחור באוזון. אף אחד לא חושב שהוא תרם לכך אבל בדיעבד כולם כולל כולם שותפים לפשע האקולוגי הזה, נכון חלק הבין זאת מזמן והוא מנסה לשמור ככל שמתאפשר לו על סביבה ירוקה יותר, למחזר, ואף לנצל אנרגיות חלופיות עבור היום יום. אנו גם עדים לכך שהרבה יצרניות רכב פונות לאנרגיה חשמלית וגז על מנת לצמצם את גזי הפליטה הרעילים.

אך כאן אנו מדברים על תעשיות ענק מה ולא נותנים את הדגש על מה שאנו כצרכנים תורמים להרס האקולוגי. בשנים האחרונות הביקוש לחומרי גלם מעץ הלך וגבר לתעשיות הבנייה הריהוט ועוד. לא סתם ריהוט מעץ מלא יקר יותר כי לא רק האיכות לעומת הסנדביץ וה MDF שאנו מכירים, אלא גם בגלל החוסר בסוגי עץ מסויימים דוגמת עץ האיפאה, והמהגוני הנחשבים ליקרים ביותר. מה שקרה שמדינות רבות אשר בשטחיהן יערות גשם רבים סיפקו לתאגידים וגופים לכרות עצים כמעט ללא פיקוח והשגחה. מה שגרם לחיסולם של אלפי דונמים של יערות גשם וכמובן האוכלוסייה ברחבי העולם נהנתה מעצים אלו עבור ריהוט, עיצוב הבית, וכדומה.

בשנים האחרונות עם ההתפתחות הטכנולוגית אנו החלו לייצר חומרי גלם סינטטים אשר לרוב עשויים מחומרים ממוחזרים, כך שאין צורך לכרות עצי איפאה או מהגוני בשביל צרכים ביתיים. וכך נוצר מצב שרבים החלו להתקין דקים סינטטיים, או חיפוי קיר מחומרים סינטטיים, וחומרי גלם אלו מתאימים להמון פתרונות במקום העץ האמיתי המלא.

רק לשם המחשה תנסו לדמיין כמה עצים צריך בשביל גינה של 150 מ"ר תוסיפו על זה את הפרגולה אשר עשוייה מעץ וגם את הגדר עץ, וזאת עבור בית פרטי אחד אתם יודעים כמה בתים פרטיים יש, אך אם נבחר להתקין דק איפאה סינטטי לא נצטרך לכרות ולו ענף אחד.

בנוסף ליתרון האקולוגי הרב הטמון בשימוש של בחומרי גלם סינטטיים יש עוד יתרונות, דקים סינטטיים אינם דורשים תחזוקה שוטפת, לא צביעה ולא שימון, חסכנו גם זמן וגם כסף.

דקים סינטטיים שומרים על מראה מדהים לאורך שנים ואינם דוהים או מחליפים את צבעם, בהתקנת דק סינטטי ליד מקורות מים בריכה או ג'קוזי, הוא אינו גורם להחלקה וכך הוא גם בטיחותי יותר.

דקים סינטטיים ניתנים להתקנה והחלפה באופן עצמאי אבל רצוי שיהיה קצת רקע טכני וידיים טובות, במקרה שנשבר חלק מהדק או מהפרגולה תמיד ניתן למצוא גוון זהה, לא כמו בעץ מלא אשר בגלל תכונותיו הוא דוהה וכך יקח זמן רב עד שתהיה התאמה בין הגוונים.

בשימוש בחומרי גלם סינטטיים לצרכי הבית נוכל לעזור במעט בכל מה שקשור לשמירה על יערות הגשם, ולעודד מחזור ושימוש בחומרים ממוחזרים יותר, לצערנו לא נוכל לתקן את כל העולם אבל אם כל אחד יתרום קצת כדור הארץ ירוויח הרבה.

 



תגיות המאמר: דקים, דקים סינטטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פלא דק יבוא שיווק והתקנת דקים סינטטיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת peledeck

מאת: peledeckשיפוצים09/07/13811 צפיות
רבים משקיעים סכומי עתק על עיצוב הגינה שלהם, ולפעמים גם מדובר על חתונה קתולית עם החצר, תחזוקה שוטפת חודשית ושנתית גבוהה מאוד

מאת: peledeckשיפוצים19/05/13664 צפיות
בשנים האחרונות רבים הולכים ונוטים לשפוך גוון לבן בכל פינה בבית, בסלון, חדרי שינה, מקלחות ועוד.

מאת: peledeckשיפוצים30/01/13863 צפיות
שילוב עץ בנוף החצר והבית תמיד היה פופולרי לפרגולות, גדרות וכד'.

מאת: peledeckשיפוצים19/02/12799 צפיות
השימוש הגובר במהלך השנים האחרונות בבנייה בעץ תרם רבות להרס והשמדת יערות גשם בfk רחבי העולם, בדרום אמריקה, באסיה, ולמעשה בכל מקום בו יש יערות רבים. מה שגורם ומאיץ את ההתחממות הגלובאלית של כדור הארץ.

מאת: peledeckשיפוצים04/01/12779 צפיות
עם המודעות להתחממות הגלובלית, והרס אקולוגי לא מבוקר על ידי בני האדם והצמיחה הקפיטליסטית עבור התעשייה, בנייה, ועוד החלו יותר ויותר להשתמש בחומרי גלם סינטטיים עבור בניית דקים ופרגולות

מאת: peledeckשיפוצים25/12/11719 צפיות
כבר מזה זמן רב שהשימוש בעץ הולך וגובר, בבתי עץ, פרגולות, וכמובן דקים לחיפוי רצפת החצר יחד עימה. אך דקים הם לא נחלת בתים צמודי קרקע בלבד

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232631 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223296 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica