חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול פנים הכנה לניתוח

מאת: עידית פייזקטיפול בעור20/12/20111067 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפול פנים הכנה לניתוח

כל אישה רוצה להיות יפה, עד כי לעיתים אנו לוקחות צעד אחד קדימה ומשקיעות את מיטב כספנו בשביל ניתוח פלסטי! כולנו מסכימות  שלתת את פנינו למנתח זה דבר מפחיד ומרגש יחדיו היות ואיננו יכולות לצפות בוודאות מה תהיה התוצאה ואנו רוצות את התוצאה הטובה ביותר....

בקליניקה הרפואית של שרי ארז http://www.tipulpanim.org.il/ מציעים מגוון טיפולי פנים לסוגי עור שונים וביניהם  טיפול פנים נוסף טיפול הכנה לפני ניתוח פלסטי וטיפול לאחר הניתוח:

המטרה- להכין את עור הפנים לניתוח על ידי הענקת  טיפול מסוים עם חומרים המיועדים ספציפית לטיפול זה. במהלך הטיפול העור נעשה גמיש ורך יותר מה שמביא לתוצאה טובה יותר של הניתוח.

התוצאות- עור הפנים מחלים, הטיפול שלאחר הניתוח מסייע לו לצמצם את זמן ההחלמה וגורם לתוצאות טובות יותר והצלחת הניתוח טובה יותר.

ניתוח פלסטי הנו תהליך לא פשוט ועובדה זו ידועה לנשים וגברים כאחד העוברים ניתוח. מטרתו  של ביצוע ניתוח פלסטי היא להיראות טוב יותר מבחינה אסטטית ו\או מבחינה בריאותית, אך התהליך איננו פשוט משום שכמו בכל ניתוח או משהו דומה לתהליך מסוג זה המקום בו מתבצע הניתוח עובר טראומה. כמו כן גם  עור הפנים עובר טראומה, הפנים נשארות מנופחות ואדומות, ישנם שטפי דם, בצקות ועוד.

מטרת הטיפול המוענק לפני הניתוח על ידי צוות הקליניקה הרפואית של שרי ארז היא לתת לעור את הגמישות והרוך כדי להביאו  למצב אופטימאלי לניתוח פלסטי.

מטרת הטיפול לאחר ניתוח היא לזרז את זמן ההחלמה וכמובן להביא תוצאות טובות יותר. ישנו יתרון נוסף ומשמעותי במתן טיפול המוענק על ידי קוסמטיקאית פרא רפואית מוסמכת  למטופל\ת לאחר שעבר/ה חוויה לא פשוטה והרופאים כבר אינם בקשר ישיר עימה. בקליניקה של שרי ארז ניתן ייעוץ לגבי הטיפול מתאים  ורצוי, וכמו כן תדריך מדויק באיזה קרמים מותר ורצוי למרוח, איזה איפור מותר,ייעוץ בדבר חשיפה לשמש ועוד.

ההכנה לניתוח מבוססת על "קוסמטיקה פרא רפואית" בה שרי ארז מתמחה. מקור טיפול הכנה לניתוח החל בארה"ב ובשנים האחרונות הגיע לארץ. קוסמטיקאיות פרא רפואיות  עוברות הכשרה בין היתר על ידי צפייה בניתוחים, תחקירי לקוחות לפני ואחרי הניתוח, כיצד לזהות סיבוכים ומה לעשות במקרים אלו עוד.

חומרים להכנת ניתוח- כמובן שלא כל חומר קוסמטי יתאים ויהיה יעיל ו/או נכון לעור הפנים ויש להפסיק עם תכשירי פנים קוסמטיים עשרה ימים לפני הניתוח. בחומרים שבהם משתמשים יש מבנה מולקולארי שונה לחלוטין מתכשיר קוסמטי רגיל ודרכו מצב עור הפנים משתפר ומוכן יותר לניתוח.

עוד על ניתוחי פנים:

מתיחת פנים Face lift. הוא שם כללי לקבוצת ניתוחים להצערת הפנים – הכוונה ניתוח פנים למראה צעיר יותר.  מטרת ניתוחי מתיחת פנים היא להביא לתוצאה טבעית המתבטאת בעור פנים מתוח בצורה סבירה הכוונה לא מתוח יותר מדי , מודגש היטב ובהצטלקות מינימאלית.  לעומת ניתוחי פנים שנעשו לפני 20 שנה ניתוח מתיחת פנים מבוצע כיום באופן שונה  מהותית לעומת אז.

 

ישנם כמה סוגי ניתוח מתיחת פנים והם: המיני ליפט, עם או בלי חוטים פנימיים המתאימים יותר למנותחים בגילאי 40-50 ומבקשים תוצאה טבעית טובה בזמן החלמה קצר שהוא עד שבוע.

והמתיחה הקלאסית –ניתוח קלאסי למתיחת פנים לנשים וגברים המיועד לעור פנים עם נפילה משמעותית באזור הפנים והצוואר ובמקרה זה מחייב זמן החלמה ארוך יותר.

  תהליכי ניתוח מתיחת פנים המורכב מ-3 חלקים: תהליכי הניתוח נעשים כאשר כל קטע מבוצע בנפרד תוך הקפדה רבה בכדי להגיע לתוצאה מרבית. בשלב הראשון הוא הרמה של השרירים הרפויים במקום הרצוי ובמקרה זה פנים וצוואר ומתיחה יסודית בכיוונים שונים של השרירים. השלב הבא הוא תוספת נפח באזורים שבהם יש דלדול וכמו כן צניחה של  שומן תת עורי המתרחש בדרך כלל באזורי הלחיים. השלב השלישי והאחרון הוא הוצאת עודפי עור מיותרים וסגירת החתכים על ידי חוטים מיוחדים לצורך שיפור משמעותי באיכות הצלקת, והם נמסים כך שאין צורך להוציאם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

עידית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית פייזק

מאת: עידית פייזקעיצוב גרפי22/03/12970 צפיות
עיטוף רכבים לצורך פרסום חברות הוכח כיעיל ומשיג את המטרה ולכן רבים משתמשים בשיטה של הדבקת רכב חברה לצורך פרסום שמה והצגת המוצרים שהיא מוכרת. חברות ענק המחזיקות בציי רכבים נוהגות למתג כל רכב בשם החברה על ידי עיטוף רכבים מסחריים ופרטיים של החברה שניתן לשינוי בהתאם לסוג הרכב כאשר שילוט רכבים פרטיים של חברה המשמשים בדרך מנהלים או סוכני מכירות בוחרים למתג על ידי מדבקת לוגו החברה ואילו את הרכבים המסחריים אשר משמשים להעברות סחורה ומתן שרותים נוספים ממתגים על ידי עיטוף רכב בצבעים ובלוגו של החברה.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187528 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica