חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח רכב השוואת מחירים- קל, נוח, מהיר ומשתלם

מאת: נוריתביטוח רכב20/12/2011729 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר רובינו נחשבנו לצרכנים די תמימים, לא בדקנו את מחירי המוצרים לעומק, קנינו מה שמכרו לנו, אך אין מדובר כאן רק על פאסיביות צרכנית. כיום מתחוללת בשוק תחרות פרועה ואכזרית על כיסי הלקוחות, וניתן כמובן לקשר זאת לריבוי העסקים מאותו התחום. ולכן, עם הזמן, ועם התעצמות המודעות הצרכנית, התחלנו גם להשוות מחירים ולהבין שההשוואה היא הכרחית וביכולה לחסוך לנו סכומי כסף ניכרים. עוד לפני שאתם רוכשים פוליסת ביטוח לרכב שלכם, מומלץ לבצע ביטוח רכב השוואת מחירים.

ביטוח רכב השוואת מחירים – כיצד עושים זאת ?

ישנם סוגים רבים של ביטוח רכב : ביטוח רכב חובה, ביטוח מקיף,ביטוח רכב לנהג חדש, ביטוח רכב לחיילים, ביטוח רכב לנשים, ביטוח רכב לעובדי מדינה ועוד סוגים של ביטוח לרכב אשר עלותם נקבעת על פי נתונים אישיים של כל נהג. לפני שאתם עורכים ביטוח רכב השוואת מחירים, כדאי לכם לגלוש באתרי האינטרנט של חברות הביטוח השונות, ולבדוק כיצד הן מגדירות את המבוטח. למשל , לא כל חברת ביטוח מגדירה "נהג צעיר " באותה הצורה. בנוסף, יש לבדוק כיצד חברות הביטוח מתייחסות באופן פרטני לציבור החיילים, הנשים, נהגים חדשים, עובדי מדינה ובני גיל הזהב. ייתכן שחברה אחת לא תעניק את אותן ההטבות לנהג וותיק כפי שמציעה חברת ביטוח אחרת. אתרי האינטרנט מאפשרים לכם למלא טופס, בו תרשמו את הפרטים האישיים שלכם, וכעבור זמן קצר יחזור אליכם נציג טלפוני מטעמם. כמו כן ניתן להיעזר במחשבון, הנקרא מחשבון ביטוח רכב.

ביטוח רכב השוואת מחירים – כיצד פועלות חברות הביטוח ?

חברות הביטוח פועלות בצורה די ברורה ומובנת, הם רוצים להציע לכם פוליסות ביטוח יקרות, ולהעניק לכם את הכיסוי המינימאלי ביותר, וזאת כמובן בניגוד לאינטרסים שלכם, ולכן יש לבדוק היטב לפני שאתם מבצעים השוואת מחירי ביטוח רכב, מהן ההצעות וההטבות אותן מציעות לכם חברות הביטוח. לעיתים , עלות הפוליסה תהיה גבוהה יותר, אך כך גם טווח הכיסוי אותו מעניקה לכם חברת הביטוח.

ביטוח ישיר הוא זול יותר

סוכן ביטוח מעניק לכם יחס אישי יותר בהשוואה לנציגים הטלפוניים , אך הוא גם גובה עמלת ביטוח והפגישה עימו מצריכה תכנון בניגוד לזמינות רכישת הביטוח באמצעות הטלפון. מומלץ ביותר, לצורך ביטוח רכב השוואת מחירים, להצטייד בדף ועט ולרשום במדויק את הצעות המחיר של החברות השונות, על מנת שתוכלו להשוות את המחירים לא תחת לחץ אלא בצורה מאורגנת ומסודרת. המלצה גורפת – אין לרכוש את פוליסת הביטוח לרכב לפני שביצעתם ביטוח רכב השוואת מחירים, כאשר תעשו זאת, תיווכחו כי גם תעריפי הביטוח האלמנטארי, ביטוח חובה, משתנים מחברה לחברה, סקר השוק יסייע לכם בסופו של דבר לחסוך עד אלפי שקלים בשנה.

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מידע על אמין על ביטוח רכב בישראל!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נורית

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171746 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164134 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163376 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163100 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163080 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143621 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147864 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica