חפש מאמרים:
שלום אורח
06.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר לבעלי עסקים המחפשים פיתרון שליחת SMS ארגוני

מאת: יעלאינטרנט - כללי21/12/2011947 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד הכללים החשובים ביותר בשיווק הוא שימור לקוחות, חשיבות השימור של לקוח קיים גבוהה מאד אל מול גיוס לקוחות חדשים, אחת הדרכים משלל דרכי שימור הלקוחות הוא הקשר הישיר עם הלקוח, הן באמצעות דיוור במייל וברמה האישית יותר באמצעות שליחת SMS מבית העסק, ה-SMS הוא כלי מיוחד ועדין שכן הוא מגיע למקום הכי אישי של הלקוח: הטלפון הסלולרי שלו, ולכן צריך לבצע את שליחת הודעות ה-SMS בזהירות ובאופן נכון ויעיל, במאמר זה נלמד איך לעשות זאת הכי טוב שאפשר.

כל בית עסק שיש לו מאגר לקוחות (לאלו שאין זה הזמן להתחיל לאגור פרטים על כמה שיותר לקוחות) צריך מערכת שליחת SMS, בארץ ובעולם יש לא מעט אתרים המציעים SMS בחינם או חינם SMS, בתחום קיימים מספר אתרים וחברות כמו: text me  רובם המוחלט מאפשרים את שליחת ההודעות דרך תוכנה שצריך להוריד, התקנת תוכנה לשליחת sms היא חסם לבעלי עסקים שנמנעים להתקין תוכנות על המחשב שלהם, לעומתם יש חברות שמאפשרות שליחת SMS מהמחשב דרך אתר עם שם משתמש וסיסמא, זו הדרך היעילה והפשוטה ביותר לשלוח סמסים בלי החשש להתקנת תוכנה כלשהיא.

אז אחרי שבחרנו את החברה דרכה אנחנו רוצים לבצע שליחת sms והבנו שאין בעצם אפשרות נוחה וטובה לשלוח בחינם SMS, נדבר על שליחה SMS כך שהקמפיין יגיב וישיג את התוצאות הרצויות ביותר. להלן מספר טיפים בנושא:

1.      לשלוח SMS זה מפתה ופשוט, אך צריך, כאמור, לא להשתולל ולשלוח לא יותר מפעמיים/שלוש פעמים בשבוע, שליחה של SMS יותר מדיי פעמים פשוט מטרידה את הלקוח והוא לא יחזור לקנות אצלכם.

2.      הפצת סמסים דרך המחשב צריכה להיות עם ערך מוסף ללקוח, שליחה של קופון, הנחה או מבצע זה הדבר הכי נכון לעשות, ולא לשלוח הודעה מיתוגית כמו "אנחנו הכי טובים" וכו...

3.      במערכות מסוימות כמו האתר הבא: www.ofrix.co.il   יש אפשרות לבצע שליחת SMS מהמחשב עם שם הלקוח, זה כלי מעולה שפשוט הופך את ההודעה לאישית ואפקטיבית יותר.

4.      שליחת סמס בשעות אחר הצהריים, מיד שאנשים יוצאים מהעבודה, זה הזמן הטוב ביותר להפיץ הודעות טקסט ללקוחותיכם, כך יש סיכוי שבתום יום העבודה הם יתקשרו או יגיעו לבצע קנייה אצלכם.

לסיכום: לא מומלץ להשתמש באתרים שמאפשרים SMS בחינם, זה לא כלי לעסקים, בעל עסק שמכבד את עצמו צריך לבצע שליחת סמסים דרך אתר מוכר על ידי חברות הסלולר, אתר שמאפשר דוחות און ליין, ולא מצריך הורדת תוכנה לשליחה וכו'.

בהצלחה בשליחת SMS!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יעל, כותבת מאמרים על שירותים לציבור הרחב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל

מאת: יעלהלוואות05/03/123704 צפיות
ישראכרט היא קבוצה המאגדת ארבע חברות, יחד הן פועלות בתחום אמצעי התשלום כענף ייחודי בפעילות החוץ - בנקאית במסגרת השירותים והמכשירים המוצעים ללקוחות.החברה מעניקה שירותים ללקוחות הבנקים.

מאת: יעלטלפונים סלולריים24/01/121951 צפיות
סלקום היא חברת תקשורת סלולארית מובילה, היא נכנסה כמפעיל סלולארי שני, לאחר הרבה שנים בהן פלאפון הייתה המפעיל היחיד בשוק.

מאת: יעלמתכונים ואוכל - כללי24/01/121864 צפיות
מי לא אוהב פיצה? פיצה אט, פיצה שבסיסה עבה וטעמה, טעם של סופגניה טעימה ועסיסית. פיצה האט אופה מגוון של מוצרי מזון, מלבד פיצות.

מאת: יעלבריאות ורפואה כללי24/01/122226 צפיות
קופת חולים מאוחדת נוצרה בשנת 74, הקופה נוצרה כתוצאה מאיחוד בין קופת חולים עממית וקופת חולים של הציונים הכלליים.

מאת: יעלבנקאות24/01/122458 צפיות
בנק הפועלים נוסד בשנת 1921 על ידי ההסתדרות הציונית וההסתדרות הכללית.

מאת: יעלתעופה24/01/122338 צפיות
רשות שדות התעופה הוקמה בהתאמה לחוק רשות שדות התעופה.

מאת: יעלתחבורה ורכב - כללי24/01/121849 צפיות
החברה הוקמה בשנת 2002 על ידי חברת תור-בוס שנחשבת אחת מחברות ההסעות הפרטיות הגדולות בישראל.

מאמרים נוספים בנושא אינטרנט - כללי

מאת: בנימין קלינגראינטרנט - כללי04/04/223035 צפיות
הצהרת נגישות אנו בקלינגר רישוי עסקים והתרי בניה רואים חשיבות עליונה בסיוע והנגשת אתר האינטרנט שלה לאנשים עם מוגבלויות, ובכך לאפשר למרבית האוכלוסייה לגלוש בקלות ובנוחות ולהנות מהאתר המושקע. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

מאת: nirאינטרנט - כללי01/11/213517 צפיות
שיווק בגוגל עדיין נתפסת כחברה מגניבה וצעירה ברוחה שמשקיעה במשרדים ובעובדים הרבה יותר מהמתחרים, אבל רבים שוכחים שהיא פועלת בדיוק באותה סביבה תחרותית שבה ענקים אחרים ממהרים להדביק את התקדמותה.

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193854 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןאינטרנט - כללי24/06/163167 צפיות
מאמר על אתר קופונים

מאת: יוסי לויאינטרנט - כללי02/05/163261 צפיות
כולם היום קונים צפיות ביוטיוב על מנת למתג את העסק שלהם, זה מתחיל בזמרים וממשיך לבעלי עסקים גדולים / קטנים, מומלץ בחום רב לבחון את האופציה לרכוש צפיות איכותיות ממשתמשים בחו"ל הריי שהדבר יכול לתרום לכם רבות למיתוג ולהפוך לגדולים, העין קובעת ומייצרת מציאות.

מאת: ליאוראינטרנט - כללי22/02/163203 צפיות
תרגום אתרים בעזרת חברת שירותי תרגום, בעלת מוניטין, מביא לתוצאה טובה מאוד. תרגום אתרים שמתבצע היטב, מאפשר להקים אתר חדש, שמיועד לקהל יעד חדש.

מאת: מאיר סוויסה אינטרנט - כללי07/01/163313 צפיות
מובילים בשרון כולנו זקוקים לחברת מובילים בשרון מקצועית ואמינה על מנת לעבור דירה, לשנע מטענים שונים ולהוביל חפצים ממקום למקום. חברת מובילים בשרון מספקת מעטפת שירותים רחבה הכוללת בין היתר הובלת דירות, הובלה עם מנוף לפינוי חפצים גדולים מקומה גבוהה ודירות גג, הובלת מטענים בעיר וברחבי הארץ וכן שירותי אריזה, פריקה ואחסון. חשוב לבחור חברה אמינה ובעלת מוניטין טוב בענף, מומלץ לחתום על חוזה מסודר הכולל פירוט העבודה, עלות, ביטוחים ואחריות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica