חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור מנתחים פלסטיים

מאת: מיכלניתוחים פלסטיים25/12/2011765 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ניתוח פלסטי הוא דרך מצוינת להיפטר או לתקן כל מה שמפריע לנו במראה שלנו. ניתוחים פלסטיים הם המענה הטוב ביותר למי שרוצה להיראות טוב יותר ולהרגיש טוב יותר עם עצמו, אבל חשוב מאוד בכל ההליך לבחור מנתחים פלסטיים היטב כדי להיות מרוצים מהתוצאה וכדי שהניתוח יעבור בשלום.

ניתוח פלסטי הוא דבר פולשני שמשפיע על שרירים אחרים, לכן מנתחים פלסטיים מוכרחים לבצע ניתוחים פלסטיים עם מידה רבה של זהירות כדי שיהיה בטוח ויעיל. היות וניתוחים פלסטיים שונים כרוכים ביצירת חתכים באזורים עדינים מאוד (כמו בניתוח אף או מתיחת פנים), מנתחים פלסטיים צריכים מיומנות כירורגית גבוהה.

חשוב לבחור מנתחים פלסטיים לפי תעודת ההסמכה שלהם, אך חשוב להבדיל בין ניתוחים פלסטיים לניתוחים אסתטיים. מנתח שהוכשר להיות כירורג פלסטי יכול לעשות ניתוח פלסטי לפי חוק.

מנתחים פלסטיים שונים זה מזה במידת האימון ובניסיון בניתוחים השונים. נשים או גברים שהולכים למנתח פלסטי צריכים לשאול אותו לגבי הלימודים שלו, ההשתלמויות וההסמכה, הניסיון וההתמחות, וכל זאת אחרי שהציג תעודה ותואר. הסתדרות הרופאים ומשרד הבריאות הם היחידים שקובעים מי מהמנתחים יקבל תעודה של מומחה כירורגיה פלסטית, לכן אפשר לבדוק דרכם אודות מנתחים פלסטיים שנפגשים עימם.

אחרי שזיהיתם את המנתחים שראוי להמשיך איתם, בידקו גם המלצות עליהם, תמונות של מטופלים קודמים והתוצאות שאחרי הניתוחים שעברו וכדומה. בנוסף, חשוב לבדוק גם את הדינמיקה בינכם לבין המנתחים שמולכם. אם הניתוח שעושים כרוך בהרדמה, כדאי להיפגש גם עם המרדים.

מדוע חשוב לבחור מנתחים פלסטיים שעברו הכשרה מתאימה וקיבלו את התואר הנכון?

מלבד העובדה שניתוח פלסטי הוא פולשני מאוד ודורש מיומנות גבוהה, לאחר ניתוח פלסטי יש תקופת התאוששות מסוימות ומספר תופעות לוואי. כל עוד עושים ניתוחים פלסטיים תחת ידיהם של מנתחים מומחים\, תופעות הלוואי יהיו שגרתיות ופשוטות לטיפול. אם הולכים אל מנתחים פלסטיים שלא קיבלו את ההכשרה המתאימה עלולים להיווצר סיבוכים חמורים.

הרבה אנשים מתייחסים למחיר שגובים מהם על הניתוח, אך זוהי טעות. מחיר הוא לא גורם שיש לקחת בחשבון, גם אם מוצאים ניתוח במחיר נמוך מאוד. כדי להשיג את הטוב ביותר צריך לשלם כסף טוב, אך כמובן לבדוק למי משלמים את הכסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיכל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכל

מאת: מיכלשיפוצים17/01/161201 צפיות
ביצוע עבודות בנייה יכול להיות תהליך מורכב ותובעני עבור כל משפחה. כאשר שיפוץ או שדרוג נעשה תוך כדי מגורים במקום – התהליך נעשה מורכב ומעיק אפילו יותר. אך ניתן להקל על התהליך באמצעות עבודה עם אנשי מקצוע איכותיים, העושים את העבודה בצורה רגישה ועדינה ותוך שמירה על כבודם של האנשים, עבורם הם מבצעים את העבודה.

מאת: מיכלתיירות ונופש - כללי17/06/151946 צפיות
חופשה מושלמת היא כזו המאפשרת מנוחה לגוף ולנפש ואחת שכזאת תהיה תמיד טובה יותר כאשר היא במסגרת של חבילות ספא ונופש. עוד בעניין זה במאמר הבא.

מאת: מיכלטיולים בארץ17/06/151863 צפיות
ישראל מציעה לאורך כל ימות השנה ובעיקר לתקופת הקיץ, כמו זה שבא עלינו לטובה, שלושה אפשרויות של חופשה על המים וכל יעד הוא בעל אופי שונה לחלוטין – אילת בים האדום, טבריה שלחופי הכנרת או ים המלח.

מאת: מיכלטיולים בחו"ל17/06/151720 צפיות
אחת הערים התיירותיות בעולם היא ברצלונה שבספרד והתייר הישראלי נחשב אחד המעריצים הלוהטים שלה. מדי ששנה עשרות אלפי ישראלים פוקדים את העיר הקטלונית ולא לשווא. מדובר ללא ספק בעיר תיירות נפלאה לאורך כל עונות השנה.

מאת: מיכלבתים משותפים13/04/151123 צפיות
ניהול ועד הבית אינו המצאה ישראלית, אך בעוד במרבית מדינות העולם כבר מזמן העבירו את ניהול הבתים המשותפים לחברות ניהול מקצועיות, נידמה כי עד לעשור האחרון הדבר חילחל רק לערי המרכז ובעיקר לתל אביב. בעת האחרונה הבשורה נידמה כי הגיעה גם לחיפה והצפון.

מאת: מיכלאטרקציות02/04/152581 צפיות
אפריל, מאי ויוני הן ללא ספק שלושת החודשים החשובים ביומן של כל חובב כדורגל מושבע. זהו גם הזמן האידיאלי לצאת לחופשה המבוססת על כדורגל במסגרת חבילות כדורגל שונות ולצפות בשניים או שלושה משחקים בשבוע אחד שכולו מהמיטב שיש לאירופה להציע.

מאת: מיכלבניין ואחזקה - כללי24/03/151335 צפיות
מרכז הארץ בכלל ותל אביב בפרט ידועות כמי שחברות ניהול ואחזקה מנהלות בהן את מרבית הבניינים ואילו בצפון האופנה הזו היתה תקועה מעט ורק לאחרונה ניתן לחוש בעוד ועוד ועדי בניינים שמצטרפים למה שמקובל במרכז הארץ.

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161780 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161673 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161777 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161615 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152272 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151777 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152304 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica