חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

המלצות חמות על קייטרינג לברית

מאת: יעל מלמדקייטרינג25/12/2011726 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום החתונה הולך וקרב? חושבים על אירוע מסוג אחר? בימים אלה, אירועים רבים נראים כאילו נערכו בתבנית זהה; די ג'יי קבוע, מוס סלמון ומעט הרקדות. לא חושבים שכדאי ליצור משהו אחר?

מסיבת חתונה בסגנון אחר יש בה חוויה שתחקק בזכרון...

חייבים לחגוג חתונה בלי קלישאות? ודאי שכן, ועכשיו זה פשוט מתמיד! רבים מן האורחים מכירים חתונות מסוג זה ויימאס להם תוך מס' דקות . אם אתם באמת רוצים ליצור משהו מרהיב בלי שום השוואה, יש צורך להיות מקוריים. נכון, זה יצריך יותר מאמץ, ועם זאת התוצאות המרהיבות בסוף יצדיקו את כל המאמץ. מעוניינים בקצת פיסות מידע בנושא קייטרינג בת מצווה? מזל שאתם פה!

הדבר הכי חשוב הוא האוכל שיוגש לאורחים!

אנשים שבעים באמת, הם כנראה אורחים שבעי רצון, בגלל זה מאוד לא מומלץ להזניח אתהקייטרינג. עם מזון איכותי, יש לכם אפשרות לשדרג כל סוג של מסיבה בצורה משמעותית. מרבית האנשים ניסו בעבר את המזון שמוגש לרוב - קבבונים ואלכוהול חשוד. זה הזמן לשינוי! עם אוכל משובח, יש לכם היכולת לחגוג אחרת.

אין מסיבה בלי מזכרות לאורחים!

למה לא לרגש את החבר'ה שיגיעו עם מתקני ענק? בידור טוב באמת מתאים למבוגרים וילדים כאחד. אם לאורחים תהיה גישה לכמה אטרקציות מרהיבות, יש סיכוי טוב מאוד שהאירוע ישתנה מן הקצה אל הקצה ושכלל האורחים יכייפו מאוד. איזו סיבה יש לחגוג עוד מסיבת שחרור רגילה? זה הזמן להתפרע! חייבים לקרוא עוד על יצירת חוויה ייחודית?

אולי כדאי לערוך אירוע קונספט?

בתקופה האחרונה, אפשרות חביבה ויעילה יחסית לחגוג מסיבה מקורית, היא בעזרת קונספט. קובעים מוטיב כלשהו, ומתאימים אליו את הרקע, התלבושות והפרטים הקטנים. השמיים הם הגבול, אפשר לערוך את החתונה שלכם בדיוק כפי שתרצו. אז למה אתם מחכים? בטוח שאתם צריכים קייטרינג לברית!

ברצונכם טיפים טובים בשביל ארגון אירועים יצירתיים? רוצים לקרוא על דרכים להפוך אפילו אירוע רגיל לארוע ענק? היכנסו לאתר והשתמשו בכל המידעשעומד לרשותכם. אז למה אתם מחכים?
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל מלמד

מאת: יעל מלמדפסיכומטרי18/01/121360 צפיות
ככל שהשנים עוברות לאחר סיום בי"ס - יהיה לכם קשה יותר להוציא תעודת בגרות. בגלל זה, שווה לפתוח בתהליך במהירות האפשרית. ישנם מספר גדול של מכוני לימוד

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי18/01/121319 צפיות
מנעולן עם תעודות צריך לשאת עימו תעודת יושרה שקיבל מהמשטרה. בתמורה, תפקידכם יהיה להציג בפניו עדות או הוכחה שאתם ללא ספק גרים בבית הנעול.

מאת: יעל מלמדצרכנות18/01/121247 צפיות
איך שוכרים טכנאי מקררים? איך שומרים על המקרר והמקפיא שלכם במצב תקין? איזה מקררים חדשים מומלצים לקניה?

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים18/01/121189 צפיות
בזמנים אלה, אין אדם שלא מבין שאם אין לנו איזושהי השכלה, קשה להתקדם בחיים. ככה זה בחיים, מעסיק לא רוצה לקחת מועמד או מועמדת בלי רקע בלימודים

מאת: יעל מלמדעסקים - כללי08/01/121420 צפיות
בין אם אתם רוצים לרכוש דירה חדשה ובין אם אתם צריכים לכסות את המינוס, מעת לעת תהיו בעלי זכאות להלוואה בריבית שפשוט כדאי לקחת. הלוואה הניתנת לכם עם ריבית מוצמדת נמוכה,

מאת: יעל מלמדלימודים אקדמאיים08/01/121325 צפיות
אנחנו חייבים להשקיע הרבה מחשבה בבחירת הלימודים העתידיים. וזאת בגלל סיבה פשוטה מאוד, שכן הבחירה הזאת משפיעה על שארית חיינו. ישנו סיכוי טוב, שהתואר הראשון שתלמדו, יהפוך בעתיד למקצוע בו תתעסקו בצורה מקצועית. כלומר, ללימודים הקודמים שלכם יש השפעה רבה על הקריירה שתפתחו. אז אין להקל ראש בעניין!

מאת: יעל מלמדבניין ואחזקה - כללי08/01/121300 צפיות
מקובל לחשוב שכמעט כל אדם נותר בשלב מסויים בחוץ בלי יכולת לחזור. במצב כזה, אפשר להיות היסטריים, או לבדוק מנעולנים. להשיג מקצוען בימים אלה - זאת מטלה מאוד פשוטה; אין בעיה למצוא המון אמני פריצות מומחיים שיכולים לבוא בכל זמן נתון.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192890 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183096 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182304 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181710 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181635 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181457 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181515 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica