חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טונר למדפסת זירוקס וטכנולוגיית הצילום

מאת: ניב לחומרה25/12/20111048 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדפסת הלייזר הומצאה בשנת 1969 במרכז המחקר של חברת זירוקס בפאלו אלטו, קליפורניה. (זירוקס פארק). הטכנולוגיה שלה דומה מאד לטכנולוגיה של מכונת צילום. באופן בסיסי לא השתנתה הטכנולוגיה העומדת בבסיסה של מדפסת הלייזר של זירוקס ומדפסות לייזר בכלל עד היום. מה שהשתנה הוא היכולת לייצר מדפסות לייזר ביתיות קטנות. טונר למדפסת זירוקס לא השתנה גם הוא מבחינת הצורה שלו, אבל ישנם שינויים ניכרים באשר לאורך החיים שלו ולכמות הדפים המודפסים שאפשר להפיק מכל טונר למדפסת זירוקס.

מדפסת לייזר - מאפיינים:

מדפסות הלייזר זירוקס כפי שאני מכירים אותן כיום מתאפיינות בהדפסה מהירה ואיכותית מצד אחד ובמיעוט תקלות מצד שני. גם התקלות הקורות בהן מעת לעת הן בדרך כלל קלות לתיקון. דבר נוסף המאפיין את מדפסות הלייזר, ובעיקר הביתיות שבהן, הוא חסכוניות ומחיר נמוך יחסית הן של המדפסת עצמה והן של טונר למדפסת זירוקס, שניתן למצוא אותו במחירים נמוכים לאלה שהיו נהוגים לפני שנים אחדות בלבד. אמנם יחסית למדפסת הזרקת הדיו המחיר שלהן גבו יחסית, אבל לא במידה שתהפוך אותן לבלתי ניתנות להשגה.

טונר למדפסת זירוקס משולבת

אחד החידושים המרעננים במדפסות הלייזר בעשור האחרון הייתה יציאתן לשוק של מדפסות משולבות. הרעיון של מדפסות משולבות איננו חדש והיה קיים בשוק גם בעבר. השינוי הגדול היה ההתקדמות הטכנולוגית שהורידה את מספר התקלות עד למינימום. טונר למדפסת זירוקס לא השתנה בצורתו ובייעוד שלו גם במדפסות המשולבות.

מדפסת לייזר משולבת של זירוקס מביאה איתה מגוון של יתרונות: בראש וראשונה היא איננה תופסת מקום רב. אמנם המדפסות הראשונות מסוג זה היו גדולות ומסורבלות, אבל כיום הן קטנות וזריזות. שנית, היא חוסכת את הזמן והכסף הכרוכים באחזקה של מכשירים נפרדים, חיבורים נפרדים ושקעי חשמל ייעודיים לכל אחד מהם. יתרון נוסף הוא יתרון נוסף הוא טונר למדפסת זירוקס, שמעבר למחיר הזול ולשרידות שלו לאורך זמן, משרת ביעילות את שלושת המטרות: הדפסה, סריקה וצילום וקבלת פקסים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אינדקס מרפאות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב ל

מאת: ניב לריהוט 26/03/14921 צפיות
פינוי דירה נעשה במקרים של העברת הדירה לדייר חדש, בעת השכרתה או בעת מעבר דירה לאחר ירושה. פעמים רבות, נעשה פינוי הדירה גם במקרים בהם דייריו עוזבים לדיור מוגן או מוסד אחר

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13871 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לאורטופדיה ופיזותרפיה06/11/13821 צפיות
כסא גלגלים הוא מוצר שחייב לספק נוחות מקסימלית לאדם שיושב עליו, ולכן יש להקפיד על מספר אלמנטים, הקשורים לנוחות בעת בחירת כסא גלגלים מתאים לכל אלה הזקוקים לו.

מאת: ניב לעיצוב פנים05/11/13940 צפיות
הפעולה הראשונה שעליכם לבצע בבואכם לרכוש ציוד למסעדות, הוא לבחור את מה שאתם באמת צריכים. סביר להניח כי מכונות אספרסו זהו ציוד בסיסי שתצטרכו לרכוש בשלב די מוקדם של פתיחת המסעדה

מאת: ניב לגיל הזהב05/11/137019 צפיות
אנשים מבוגרים אשר מרותקים למיטתם וסובלים מבעיות של בריחת שתן זקוקים לסדינים למבוגרים, על מנת שאלה יספגו את השתן בצורה טובה ותישמר ההיגיינה היטב.

מאת: ניב לקניות 04/11/13965 צפיות
כל ארכיב צריך להציע מגוון של מדפי אחסנה קלה, אשר יאפשרו לאחסן בו כמות גדולה ביותר של מסמכים כאלה ואחרים, וישמרו עליהם בצורה הטובה ביותר שניתן.

מאת: ניב לשיפוצים03/11/13864 צפיות
אם גיליתם כי אחד מקרובי המשפחה שלכם סובל מנטיה אובססיבית לאגור חפצים אשר אין בהם כל צורך, נראה כי מדובר על תופעה של אגרנות כפייתית. העזרה אשר אנו יכולים להושיט לאנשים אלה, עזרה בנקיון הדירה שלהם ובסידורה אחת לכמה זמן יכולה להועיל

מאמרים נוספים בנושא חומרה

מאת: אשר אלבזחומרה03/11/187172 צפיות
בחירת מעבדת מחשבים הינה פעולה לא פשוטה עבור אנשים אשר אינם מבינים כלל במחשבים, במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר בנושא למה מומלץ לפנות למעבדת מחשבים ולא לטכנאי, איך בוחרים מעבדת מחשבים ומהם הפרמטרים החשובים שיש לשים עליהם את הדגש.

מאת: אשר אלבזחומרה31/03/173393 צפיות
תיקון מחשב אפל מחשב אפל כולל מפרט שונה בהשוואה למחשבים אחרים ולכן כאשר עולה הצורך בתיקון מחשב מסוג קיימת חובה לבחור את הטכנאי הטוב ביותר.

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163802 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164099 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאת: orya peryחומרה12/04/162103 צפיות
אם המחשב שלכם, מראה סימני קלקול, הוא איטי יותר, המסך משנה צבעים, זה הזמן לשלוח אותו למעבדת מחשבים. ניתן למצוא טכנאי מחשבים כפר סבא

מאת: orya peryחומרה12/04/161837 צפיות
זו עובדה ידועה, כי אנו בעידן המחשבים לא יכולים לחיות ללא מחשב.. אנו עובדים עם מחשבים, מתכתבים ברשתות החברתיות באמצעות מחשב, שולחים מיילים, מבצעים רכישות, חפשים מידע ועוד. כל הפעולות שלנו, נעשות באמצעות מחשב ולכן, בכל בית, ישנם לפחות 2-3 מחשבים שייכים לילדים ולנו.

מאת: orya peryחומרה12/04/161790 צפיות
אין אחד מאתנו, אשר אינו מחזיק מחשב אחד או שניים בביתו. המשותף לכולנו שאנו זקוקים תמיד לשירות של טכנאי מחשבים, כאשר המחשב שלנו מגלה סימני קלקול, או שאנו מעוניינים לשדרג את המחשב ועוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica