חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופניים חשמליים – מהפיכה בעולם האופניים

מאת: אריק שחרמוטוריקה24/08/20093051 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוהבים לנסוע על אופניים? מחפשים כלי תחבורה עירוני יעיל וזול? היכונו לביאתם של אופניים חשמליים! אופניים חשמליים הם הלהיט הבא הכובש את רחובות תל אביב ובקרוב הם מגיעים גם אליכם. זה נשמע כל כך טריוויאלי שמתבקש לשאול- איך לא חשבו על זה קודם? אופניים המצוידים במנוע חשמלי, בנוסף על הדוושות, ומאפשרים לרוכב לנסוע על מנוע ללא מאמץ או לדווש בעצמו לפי בחירתו.

למרבה הפלא, מחירם של אופניים חשמליים אינו יקר משמעותית ממחירם של אופניים רגילים באיכות טובה. אם אתם מתכננים רכישה של אופניים איכותיים סביר כי בכל מקרה התכוננתם להוצאה של כ-3,000-5,000 ₪. אם כך, התוספת שתידרשו לשלם על אופניים חשמליים אינה גבוהה מדי ועומדת על כ-1,000-3,000 ₪ נוספים- בהחלט מצדיק את השדרוג. אופניים חשמליים יעילים יותר מקטנוע לנסיעות פנים עירוניות- הם זולים יותר, אינם מצריכים תשלום של אגרת רישוי וביטוח, אינם מצריכים דלק ומאפשרים נסיעה נוחה ובטוחה. בנוסף, הם גם יעילים יותר מאופניים רגילים מאחר והם מאפשרים לנו להגיע למחוז חפצינו לא מיוזעים, ולשרת אותנו לנסיעות למרחק רב יותר.

האפשרות לנסוע על אופניים חשמליים גם על ידי שימוש רגיל בדוושות מותירה את היתרונות הספורטיביים והאחרים של אופניים, אך משאירה גם את האפשרות לרוכב העייף לתת לעצמו מנוחה ולהמשיך להתקדם בכוח המנוע. אופניים חשמליים הניתנים להטענה גם על ידי דיווש של הרוכב, בנוסף להטענה חשמלית ישירה, מאפשרים להגיע למרחקים גדולים הרבה יותר במחזורים של נסיעה רגילה ונסיעה על מנוע לסירוגין. תוכלו למצוא אופניים חשמליים מתקפלים, אופניים חשמליים עם מנוע הניתן לפירוק ועוד- זוהי רק ההתחלה...

אופניים חשמליים ראשונים כבר החלו להימכר ודגמים חדשניים נוספים עושים את דרכם לארץ ברגעים אלו ממש. אין ספק כי זהו הלהיט הבא בתחום הרכב העירוני ובקרוב נראה אותו תחת כל עץ רענן. אם אתם גרים ועובדים בעיר, אם אתם סטודנטים המתגוררים לא רחוק ממקום הלימודים, אם אתם חובבי אופניים ואם אתם מחפשים דרך נוחה להתנייד בתוך העיר- אופניים חשמליים הם הפיתרון המושלם עבורכם.

www.greenwheels.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המועדון הראשון בישראל לבעלי רכבים ירוקים. חנות למכירת<a href="http://www.greenwheels.co.il">קורקינט חשמלי</a>,<a href="http://www.greenwheels.co.il">אופניים חשמליים</a>
ואביזרים נלווים, לוח יד שנייה, מועדון לקוחות ומידע רב לבעלי אופניים חשמליות או קורקינטים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריק שחר

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181171 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143330 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142721 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132692 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131655 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128478 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128616 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica