חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נסיעה סמי חשמלית

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/20181172 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בסרטים עתידניים תמיד רואים כיצד כל סוג של מכונית הופכת למעשה למעין מכונית שמרחפת מעל פני הקרקע ומגיעה אל גבהים שונים בהתאם לעלילה שטווה המחבר של הסיפור הזה. במציאות? נראה כי אנחנו לא ממש רחוקים מכל מה שרואים בכל אחד מהסרטים וקוראים בספרים הכי פופולאריים במדע בדיוני, עד כי נראה שהמילה בדיוני אינה כה רלבנטית אלא יותר המילה עתידני, מכיוון שכל מה שהיה בעבר בתור חלום הופך להיות בגדר של מציאות בעתיד.

והמכוניות? היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות? קראו הלאה את הדברים הבאים.


ההכלאה שמורה על העתיד

למה לא עוברים בצורה חד משמעית אל רכבים שפועלים אך ורק על ידי טעינה חשמלית ומדלגים על השלב הזה של הכלאות שכוללות נסיעה עם תא דלק ועם טעינה חשמלית גם יחד? זו אכן שאלה טובה שאולי מתבססת על הצורך להמשיך ולמכור רכבים שנוסעים על הדלק ולא להפחית את השימוש ברכבים שכאלה עבור תעשייה שלמה שחיה על הרווחים שהיא גוזרת מן השימושים הללו.

בכל מקרה נראה כי מכירת רכב היברידי לא מראה סימנים של עצירה עם יותר ויותר אנשים אשר מוצאים את הנסיעה לנוחה וחסכונית מאי פעם, ועם הקליטה היותר איטית של אלה בעולם של הנסיעה אולי גם האספקה של התשתיות שמעודדות שימוש שכזה על פני עמדות תדלוק תגדל אף היא ותקדם את כולם אל עבר עתיד הרבה יותר חשמלי.

 



תגיות המאמר: רכב היברידי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211696 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213587 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211753 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211178 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213829 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213960 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143335 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/142724 צפיות
קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132702 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131659 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128480 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128618 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

מאת: קידום אתריםמוטוריקה24/06/128657 צפיות
מה שחשוב לדעת על מצברים זה שהגודל לא קובע וישנם פרמטרים חשובים אחרים שיש לשים אליהם את תשומת הלב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica