חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קוילאברים לרכב

מאת: ELDADמוטוריקה03/08/20142721 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קוילאברים לרכב

קוילאברים לרכב הם מערכת בלימת זעזועים שכיום מותקנת באלפי רכבים בישראל, לרבות רכבי שטח גדולים שכידוע סופגים את כמות הזעזועים הגדולה ביותר כאשר הם בשטח. הנה מידע חשוב בנושא.

כל רכב יכול לחוות זעזועים ברמות כאלה ואחרות בזמן הנסיעה. יש רכבים שיש להם חוזק גדול יותר ולכן אינם מושפעים מהזעזועים באותה מידה כמו רכבים אחרים, אך גם הם אינם עמידים לחלוטין מההשלכות של זעזועים אלו.

כמובן שהרכבים שעלולים להיות ניזוקים מזעזועים בעת הנסיעה יותר מכל רכב אחר, הם רכבי שטח בשל העובדה שנוסעים בהם בתנאים קיצוניים מאוד שיוצרים זעזועים רבים.

בכל אחד מהמקרים לעיל, בין אם מדובר ברכב פרטי סטנדרטי ובין אם מדובר ברכב שטח, קוילאברים הם הפתרון הטוב ביותר שיכול לספק לרכב את ההגנה הנדרשת מפני זעזועים בעת הנסיעה, לא משנה באילו תנאים הרכב צריך לנסוע.

סוגים שונים של קוילאברים

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של בולמי זעזועים לרכבים מכל הסוגים, כולל רכבי 4X4, רכבים פרטיים, רכבי שטח ועוד. כמו כן, קיים היום סט בולם שניתן להתקין אותו על גלגל ההגה, וכן סט בולמים שכוללים גם קפיצים מיוחדים.

מה התפקיד של מערכת בולמי זעזועים?

יש סיבה טובה לכך שעל רכבים רבים בישראל מותקנת מערכת בולמי זעזועים, ולא לחינם יש היצע רחב של קולאברים לרכבים מסוגים שונים. התפקיד של מערכת בולמי הזעזועים היא למעשה למתן ולהקטין את הכיווץ של המתלים ברכב ואת החזרה שלהם לאורך כל התנועה של הרכב. פעולה זו מאפשרת להגביר את מידת האיזון של הרכב בזמן נסיעה.

אם כן, אפשר לראות כי קוילאברים הם בעלי חשיבות רבה לרכבים, בעיקר לרכבי שטח, ומומלץ להתקין אותם כדי שהרכבים יוכלו להתמודד ביתר יעילות עם נסיעה בדרכים משובשות, לא סלולות ולמעשה כל דרך שאינה כביש רגיל.

היכן למצוא את הטובים ביותר?

כיום ישנם מספר חברות שמייבאות קוילאברים של מותגים רבים ושונים. את הטובים ביותר תוכלו למצוא דרכן, או לחילופין להגיע אל מוסך מורשה ומקצועי בתחום, להתייעץ איתו לגבי המותג והסוג שמתאים לכם ושם כבר ידאגו לבקשתכם להביא את הטוב ביותר עבורכם.

ניתן לציין כמה שמות מובילים בתחום של בולמי זעזועים, ביניהם בולמי הזעזועים של חברת KW,חברת אייבך  הגרמנית וכמובן הבולמים של חברת Bilstein ועוד רבים וטובים.

התקנת בולמי הזעזועים

על מנת שבולמי הזעזועים יעשו את העבודה הטובה ביותר בעת הנסיעה, חשוב שהם יהיו לא רק שייכים למותג מוביל אלא גם יותקנו בצורה הנכונה. לשם כך, יש לגשת אל מוסך מקצועי שיכול לבצע את ההתקנה על הצד הטוב ביותר, כדי שהרכב שלכם יקבל הגנה מרבית מפני זעזועים. אם אתם אוהבים נסיעות שטח, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ELDAD

מאת: ELDADרכב03/08/141216 צפיות
בתחום שיפור רכבים, קפיצי הנמכה הם בין הדברים הבסיסיים והפשוטים ביותר שיכולים לשנות בצורה מרחיקת לכת את אופי ההתנהגות של הרכב על הכביש. הנה כמה דברים שכדאי לדעת בנושא.

מאת: ELDADבניין ואחזקה - כללי31/07/141263 צפיות
בשנים האחרונות אנו עדים להווי מגורים שונה בערים המרכזיות, מודל בנייה המזכיר את הערים הגדולות ברחבי העולם. מודל זה משלב בין שני אורחות חיים מהותיים המאפשרים ליהנות הן ממרכז מסחרי תוסס והן ממגורים איכותיים המציעים את כל הפינוקים האפשריים במגדלי יוקרה. מודל זה משלב בתוכו גם משרדים ומגורים לצד סופרמרקט, חנויות בגדים, סניף בנק וסניף דואר, בתי קפה ופעילויות תוססות אחרות. מודל הבנייה החדשני מתגלה כגורם המחייה את האזור ומעניק לתושבים בו תחושת שייכות ואיכות חיים טובה.

מאת: ELDADרכב30/07/147814 צפיות
מישהו אמר לכם פעם שכדאי לכם להתקין פורק לחץ ברכב שלכם, אבל אין לכם מושג מה זה אומר ומה זה בדיוק עושה? מאמר זה נועד לתת לכם את כל המידע הבסיסי שכדאי לדעת בנושא

מאת: ELDADהשמה15/07/141080 צפיות
בכל תהליך השמת בכירים, הצעד הראשון שיש לנקוט הינו הבנת הצרכים של החברה או הארגון באופן מדויק. חברת ההשמה בודקת באופן יסודי מהו התפקיד הנדרש מבכיר באותו הארגון, ולפי התפקיד- מגייסת את המועמד.

מאת: ELDADבתים משותפים15/07/141546 צפיות
המושג קיימות לימודים במשמעותו הפשוטה מתייחס לשמירה על מצב קיים לאורך זמן. מושג זה לקוח מתחום האקולוגיה המתאר מערכת אקולוגית ברת קיימא, שהכוונה בכך היא שפוריותה וחיוניותה נשמרים לאורך זמן.

מאמרים נוספים בנושא מוטוריקה

מאת: רוני הכהןמוטוריקה28/01/181171 צפיות
היום רואים יותר ויותר סוגים של רכב היברידי אשר מציע את הנוחיות של נסיעה ברכב שעובד עם תדלוק רגיל, לצד האפשרות הנוחה לא פחות שכוללת טעינת הבטרייה והתנעה חשמלית של הרכב לנסיעה שקטה מאי פעם. מה זה אומר לגבי ענף ייצור כי הרכב בשנים הבאות?

מאת: אמיר פטיטומוטוריקה22/09/143330 צפיות
אם אתה רוצה לדעת איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית בישראל אז הגעת למקום המושלם. הסיבה היא שהרבה אנשים שמחפשים איפה אפשר לעשות קורס נהיגה ספורטיבית חושבים כבר בהתחלה על למצוא קורס כזה בגרמניה או במדינות אחרות באירופה.

מאת: רוני מיכאלמוטוריקה08/08/132693 צפיות
כאמור, ברכב ובתעשייה אבל גם בבית - למשל במאוורר ובמוצרים חשמליים אחרים, וגם בתעשייה הרפואית, טכנולוגיה מדעית מתקדמת ובמפעלים.

מאת: ליאת מנדלסוןמוטוריקה07/07/131655 צפיות
אין זה סוד שניתן למצוא ברחבי מדינת ישראל המון כלי רכב על הכביש. באופן טבעי כל כלי רכב מכל סוג שהוא מכיל בתוכו מצבר. תפקידו של המצבר פשוט – לספק לכלי הרכב חשמל על מנת שזה יוכל להתניע, לצפור, להדליק אורות ואפילו לשמוע מוזיקה.

מאת: webresult - קידום אתריםמוטוריקה05/11/128478 צפיות
רוצים לדעת איך קונים מצברים בצורה נכונה ובטוחה? מאמר מאת מצברי שלו יסביר בדיוק איך עושים זאת.

מאת: עיסא פאידמוטוריקה26/10/128616 צפיות
צמיגים לא איכותיים וללא תו תקן עלולים להוות סכנה ממשית לחייהם של אלו הנמצאים בתוך הרכב ובכלל לאנשים הנוהגים בקרבת רכב זה. צמיגים לא איכותיים עלולים להתפרק במהלך הנסיעה, לגרום לרכב להחליק מחוץ למסלולו ובמקרים אף גרועים יותר להתהפך תוך כדי נסיעה

מאת: קידום אתריםמוטוריקה24/06/128655 צפיות
מה שחשוב לדעת על מצברים זה שהגודל לא קובע וישנם פרמטרים חשובים אחרים שיש לשים אליהם את תשומת הלב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica