חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קליפ במתנה - מתנה לכל אירוע ...

מחפשים מתנה מקורית ומעניינת? רוצים לתת משהו מיוחד לאדם מיוחד אבל אין לכם רעיונות? קליפ במתנה הוא פיתרון מצוין לכל אחד, בין אם אתם מחפשים מתנה לחברה, להורים לסבא וסבתא או אולי לבן/בת הזוג, קליפ במתנה מהווה פיתרון מקורי ומשעשע שייזכר לכם לשנים רבות.

מה זה קליפ במתנה

קליפ במתנה הוא סרטון קצר בן מספר תמונות מלווה בשיר או מנגינה. את הסרטון ניתן לצלם במיוחד עבור הקליפ או לערוך תמונות קיימות לסרטון על מנת ליצור קליפ במתנה. על מנת שהקליפ יצא יפה ואומנותי כדאי לערוך אותו באולפן הפקות מקצועי. אצלנו בSPS תמצאו צוות מקצועי ואיכותי עם תודעת שירות וסבלנות גבוהה אשר ישמחו להפיק עבורכם קליפ במתנה. הקליפ שלכם יוקלט באולפן איכותי עם הציוד האיכותי והמקצועי ביותר, על מנת שהקליפ שלכם יצא בצורה הטובה ביותר.

איך מכינים קליפ במתנה

דבר ראשון יש לבחור פלייבק שילווה את הקליפ ברקע. בSPS תמצאו מאגר גדול של פלייבקים קיימים באיכות קול מעולה, במידה ולא תמצאו את השיר בו אתם חפצים במאגר שלנו נשמח להקליט עבורכם פלייבק חדש ומקצועי.

השלב השני הוא לחבר מילים למנגינה הנבחרת, אתם יכולים לכתוב אותו לבד או להיעזר בצוות הכותבים המקצועי והסבלני שלנו, שיכתוב עבורכם שיר על האדם לו מיועדת המתנה על פי תיאורכם.

עכשיו הגיע הזמן להתאמן על השיר, SPS תדאג לספק לכם את הפלייבק הביתה כדי שתוכלו להתאמן מתי שרק תרצו. אחרי שאתם מרגישים מוכנים אתם מוזמנים אל אולפן ההקלטות החדשני שלנו על מנת להקליט את השיר, בעזרת צוות המוזיקאים המקצועיים שלנו שישמחו להדריך אתכם לאורך כל הדרך.

השלב האחרון הוא השיא ביצירת קליפ במתנה והוא צילום הקליפ. בעזרת צוות ההפקה, והצלמים המקצועיים שלנו נפיק עבורכם קליפ מדהים אותו נצרף לשיר שהוקלט בעריכה איכותית עם הציוד הטוב והמקצועי ביותר.

אנו נלווה אתכם ונייעץ לכם בכל שלב, בסבלנות ומקצועיות עד שתקבלו את התוצאה הטובה ביותר שתספק אתכם.

SPS מאפשרת גם הוספה של מצגת עם 30 תמונות לקליפ, צילומי חוץ והוספת כתוביות.

http://www.wix.com/oferp2/eruim#!shir-bematana

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מתחם SPS רמת החייל

הפקת אלבומים לזמרים; הפקת סינגל לזמר; הפקה מוזיקלית; עיבוד מוזיקלי; הקלטת זמרים; הקלטת אמנים; הפקת פלייבקים; הקמת הרכבים; ניצוח חבורות זמר; קליפ מקצועי; שיר במתנה; קליפ במתנה; קליפ כרומקי; חדר חזרות; עריכת וידאו מקצועי; המרת קלטות וידאו ל-DVD; מאסטרינג לשיר; הקלטת שירה מקצועית; פיתוח קול; הקלטות חוץ; קליפ לאירוע; מתחם SPS; אולפני הקלטה בתל אביב.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מתחם SPS רמת החייל

מאת: מתחם SPS רמת החיילבר ובת מצווה11/05/13921 צפיות
אין ספק שצילום של קליפ בת מצווה הוא חוויה נהדרת לכל מי שמשתתף בו - בני המשפחה, החברים וכמובן כלת השמחה עצמה - כולם נהנים מאד מהתהליך, ובסופו של דבר ההקרנה של קליפ בת מצווה מהווה את השיר של הערב ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילבניית אתרים11/05/131065 צפיות
נשים רבים בעולם העסקי, מתעניינים בנושא של פיתוח אפליקציות. האפליקציה מבחינתם, היא אמצעי נהדר להפיץ את העסק שלהם לכמה שיותר אנשים, וגם לשמור על הלקוחות הקיימים, ולהראות להם כי בעסק חושבים עליהם לכל אורך הדרך ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131395 צפיות
כאשר מדובר על הקלטה ועל הפקת סינגל, חשוב מאד לדעת כי הסינגל הפך להיות עניין נפוץ מאד, כמעט בכל תחומי המוזיקה השונים, למעט אולי מוזיקה קלאסית.

מאת: מתחם SPS רמת החיילצילום11/05/13996 צפיות
אם נהגתם לראות סרטים וסדרות פני 30 ואפילו 20 שנה, אתם בוודאי זוכרים את הסצנות שצולמו על גבי המסך הכחול - הרקע נראה תלוש למדי, והיה ברור כי מדובר על סצנות בתוך אולפן.

מאת: מתחם SPS רמת החיילמוסיקה11/05/131324 צפיות
לרוב, כאשר כותבים על אולפן הקלטות נהוג לחשוב עליו בתור מתחם אשר מותאם להקלטה של שירים ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילהפקת אירועים28/12/111229 צפיות
נמאס לכם להסתובב כל פעם ולחפש מתנה מקורית ומפתיעה? אזלו לכם הרעיונות לספרים, קרמים, תיקים ובגדים?. יש לנו רעיון חדש ומרענן עבורכם – שיר במתנה ...

מאת: מתחם SPS רמת החיילאינטרנט - כללי28/12/111225 צפיות
שידור חי, הוא שידור של תוכנית או סצנה כלשהי בטלוויזיה או ברדיו בזמן אמת, כלומר בזמן בו אכן היא מתרחשת ...

מאמרים נוספים בנושא צילום אירועים

מאת: רוני הכהןצילום אירועים31/10/181662 צפיות
האם באמת יכולים לארגן אירוע מורכב לעייפה כמו חתונה באופן מהיר ועדיין לספק "שואו" קסום כפי שכל חתן וכלה היו רוצים לאחל לעצמם?

מאת: ניב אבןצילום אירועים29/06/181615 צפיות
כאשר על מנת לדעת כמה עולה צלם לחתונה שמתקרבת לה בצעדי ענק, צריכים להבין היטב את כל מה שמתקיים בכל סוג של הצעה.

מאת: moraleצילום אירועים09/06/181267 צפיות
כשאנחנו עורכים אירוע, לא משנה מה סוג האירוע, בין אם זה שמחה משפחתית, מסיבה בחברה, אירוע חברתי ועוד, אנחנו יודעים פחות או יותר עם אילו ספקים אנחנו נצטרך לעבוד, אין פה הרבה דברים יוצאי דופן. אנחנו יודעים שנצטרך להזמין שירותי קייטרינג, ברוב המקרים נצטרך להזמין שירותי מוזיקה והגברה, סביר להניח שנצטרך להזמין צלם סטילס או צלם וידיאו, יש דברים שהם די מובנים מאליהם, דברים שאנחנו לא יכולים לוותר עליהם.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171412 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים19/10/171646 צפיות
בין כל הספקים צריכים לחפש גם צלם לחתונה במרכז הארץ, במידה ואכן החתונה נערכת באזור המרכז, ואז עולה לה השאלה איזה ספק יהיה הכי נכון לכל זוג, והאם העלות מצדיקה את עצמה בהתחשב בכל יתר הספקים שצריכים להוסיף עוד לרשימה הארוכה של הוצאות שאין לה סוף? התשובה לכל אלה היא תכנון.

מאת: רוני הכהןצילום אירועים07/09/171908 צפיות
החיפוש אחר אדם אשר לו יש את המטלה המאוד חשובה הזו של צילום חתונה מתחילתה ועד לתומה על מנת שעם התיעוד הזה כל משפחת החתן והכלה יוכלו להעלות זיכרונות בצורה מאוד נוחה לצפייה, בתמונות סטילס וצילום וידאו גם יחד.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים22/08/172192 צפיות
חפשו אחר צלם לחתונה במרכז אשר עונה על כל מה שצריכים לחתונה לפי הבדיקה החשובה הבאה שיכולה לחסוך כאב ראש די במהירות...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica