חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך למצוא במהירות למצוא מנעולן בשרון?

פרצו לבית והרסו את המנעול? הילדה שוב איבדה את המפתח?

בכנות, אין מישהו שלא ננעל בשלב מסויים בחייו מחוץ לדירתו ולא יכל להיכנס. במקרה כזה, אופציה אחת היא להיכנס ללחץ, או לבדוק מנעולן פתח תקווה. להשיג מקצוען אמין כיום - זו משימה טריוויאלית לחלוטין; כיום קיימים שפע של פורצי מנעולים עם תעודות הזמינים בכל שעות היממה.

מה חשוב לדעת


פורץ מנעולים עם תעודותאמור להחזיק רישיון שהעניקה לו המשטרה. בנוסף, תפקידכם יהיה להראות לו הוכחה שאתם ללא ספק דיירי הבית. התעקשו על כך שהמנעול המיועד לבית או לרכב בא באריזה המקורית שלו. על המחיר בד"כ סוגרים מראש, לפי עבודת המנעולן ועלות המנעול. בדר"כ, גובה העלות הממוצעת להחלפת מנעול הוא כ150 ₪.

במידה ואתם מחפשים מנעולן בשרון, בידקו הצעות בגוגל, ניתן לבקש לראות פעולות אחרות של המקצוען, ודברו איתו מעט - בשביל האינטואיציה שלכם. למרות הגידול במספר המקצוענים האמינים, עדיין קיימים חאפרים שינצלו את שליטתכם הדלה בתחום. בִּדקו כמה פורצים לפני שתחליטו סופית. אכן, יהיו מקרים בהולים ומקרים פחות דחופים, בהם נצטרך לקרוא למנעולן, ולא תמיד יש לכם מספיק זמן לבדוק כמה מועמדים. כשהזמן עובד לרעתכם - לכו עפ"י התחושה הכללית שלכם.

מה לא עושים

קיבצנו בשבילכם כמה טיפים מקצועיים אשר יסייעו להגן על תקינותו של המנעול בדלת, רק כדי שנוכל להסתדר ללא מנעולן:

לשמן:
בשביל להימנע מריבוי אבק ושחיקה של המנעול, משתמשים בתרסיס שימון ייעודי.
לא להתפרע:
אין צורך להפעיל כוח, אין לתקוע בכוח דברים לתוך המנעול.
להקפיד לדייק:
אל תנסו להשתמש במפתח לא שייך. כדי שלא תסתבכו, אפשר לצבוע את המפתחות שברשותכם, ע"י מדבקות.

על אף הקידמה ואעפ"י שכבר יש צורות אבטחה משודרגות, כמו טביעת אצבע, בינתיים אין ממש תחליף למנעול המוכר, ובינתיים הוא פתרון האבטחה שרובנו נעדיף לבחור, גם מבחינת עלות וגם מההיבט של נוחות השימוש והתפעול.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בלה שמואל

מאת: בלה שמואלהפקות אירועים19/06/121655 צפיות
איך יוצרים רושם במסיבה? זו מעל כל ספק אחת השאלות הקריטיות ביותר שכל מארגן אירוע חושב עליה בטרם תכנון האירוע המשמעותי שלו.

מאת: בלה שמואלקורסים וסדנאות20/02/121769 צפיות
ככל שתתנו לזמן לעבור אחרי התיכון - כך קשה יותר להשלים בגרויות. מהסיבה הזו, כדאי להתחיל בהקדם האפשרי. יש בארץ מספר גדול של מכונים שתוכלו להיעזר בהם.

מאת: בלה שמואלאירועים וחתונות – כללי20/02/121367 צפיות
אז כיצד יוצרים אקסטזה באירועים? זו בהחלט אחת ההתלבטויות הקריטיות ביותר שכל אדם מתייעץ עם אחרים לגביה לפני תכנון הארוע. לשאלה הזאת אין פתרון אחד

מאת: בלה שמואלהלוואות20/02/121967 צפיות
רבים מאיתנו מתנהלים קבוע על מיצוי המסגרת בחשבון הבנק. עובדה שהרבה אנשים לא יודעים שעדיף לקחת הלוואה על מנת שזו תכסה את האובר דרפט מפני שהריבית המלווה לגרעון הולכת וגדלה ככל שהמינוס גדל וגדלה במהירות לאחוזים גבוהים במיוחד.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121450 צפיות
לפני שאתם סוגרים תפריט תחשבו בקפידה מי הם האנשים שיהיו החלק בעל המשמעות הגדולה ביותר בטקס שלכם. אם קורה ומדובר במוזמנים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי,

מאת: בלה שמואללימודים אקדמאיים20/02/121708 צפיות
אזור - כדאי מאוד לבחור מוסד לימודים שנמצא קרוב לעיר המגורים לשם שלא ילך לכם לאיבוד זמן יקר על הנסיעות.

מאת: בלה שמואלבר ובת מצווה20/02/121575 צפיות
אחרי שסגרתם מספר מוזמנים, רישמו כיוונים מגוגל לגבי אולמות לעריכת הארוע. אפילו אם נמצאו רשימה של ביקורות משבחות על מקום כלשהו,

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222777 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223084 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211365 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211322 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211583 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211555 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica