חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורא ברקוד הוא לא אמצעי הקלט היחיד

במונחים של עולם המחשבים, ברקוד הוא כלי המשתייך לקטגוריית הקלט. מעניין לראות כיצד כלים נוספים הנכללים בקטגוריה הזו פועלים, ולהבין דרכם מה מייחד את הברקוד. ברקודים הם חלק חשוב בתעשייה, ולכן בעלי עסקים מקדישים זמן רב לשאלה איזה סוג של קורא ברקוד לרכוש.

נדמה כי ברקודים תמיד היו חלק מחווית הסחר, אך לא כך הם פני הדברים. למעשה, ברקודים הוצאו למכירה מסחרית רק בתחילת שנות ה-70. כיום ברקודים נמצאים בסוגים רבים של חנויות, וניתן לראות אותם גם בקרב עסקים המוגדרים כנותני שירותים בלבד.

כיצד עושה הברקוד שימוש בקלט?

היעילות של ברקודים מוכחת, ואין כל ספק כי מדובר על המצאה אשר שיפרה בצורה ניכרת הן את איכות חייהם של המוכרים והן את איכות חייהם של הקונים. ברקודים מסתמכים על קלט, שהוא כל הנתונים המגיעים אל המחשב מבחוץ. הקלט לא חייב להגיע אל מחשב נייח או נייד כמו שאנו מכירים אותו, אלא אל כל מחשב אחר. אמצעי הקלט השונים, כמו הברקוד, מאפשרים את ההזנה של הנתונים מן החוץ אל המחשב. העיקרון העומד מאחורי האינטראקציה בין הקלט למכשיר הקלט הוא הפשטות: ככל שהנתונים יגיעו בצורה מהירה יותר אל המחשב, כך יהיה לו קל לפענח ולהפוך אותם לתוכן הרלוונטי הרצוי.

החל מג'ויסטיקים ועד מסכי מגע

מלבד ברקודים, ניתן להתייחס גם אל ג'ויסטיקים כאמצעי קלט. הג'ויסטיק, המופיע בעיקר בקונסולות משחק אך לא רק שם, מאפשר לשלוט על תנועות ותזוזות במחשב עצמו. הג'ויסטיק מבטא במידה רבה את התפקיד של הקלט, משום שהוא הופך פעולה חיצונית אל התוכנה בתוך המחשב. גם כרטיס טלוויזיה נחשב לאמצעי קלט, משום שהוא ממיר גלי רדיו למידע ספרתי אשר משמש לאחר מכן קלט עבור תוכנות המחשב. ללא כרטיס טלוויזיה לא ניתן לצפות בשידורי טלוויזיה על גבי מסך המחשב, משום שהמכשיר אינו תומך בסוג כזה של אותות.

אמצעי הקלט, כרטיס הטלוויזיה, הופך זאת לאפשרי. בתחום הזה ניתן לציין גם את כרטיס הקול, המהווה אמצעי קלט מודרני ופופולארי בכל מחשב נייד, את מסכי המגע אותם כולנו מכירים מהמכשירים הניידים, את מצלמות האינטרנט ואפילו את המקלדת.

כל אחד מאלו הוא אמצעי קלט הפועל על פונקציה אחרת, אך תחת עיקרון זהה. עם הגידול במספר האנשים שעושה שימוש יום יומי במחשבים, אמצעי קלט כמו עכבר או משטחי נגיעה הם חלק אלמנטרי מחיינו. במקביל, גם אמצעי קלט תעשייתיים יותר כמו הברקודים מוכיחים כי התייעלות היא שם המשחק. פתרונות ברקודים מצטרפים לכלים אחרים אשר אמורים להיות זמינים לעסק מכל סוג, ולכן כדאי לוודא כי הם ניתנים על ידי גורם אמין.

קחו את העסק שלכם אל חזית הטכנולוגיה

לסיכום, קורא ברקוד הוא הבסיס של העסק המודרני. אם אינכם רוצים להישאר מאחור, עליכם לדאוג לרכישת קורא ברקוד בעל תוכנה אמינה. בדקו מהו הניסיון של החברה המספקת לכם את הברקוד, וודאו מראש כי היא עומדת בכל הצרכים שלכם. זכרו כי ישנן תוכנות שונות עבור ברקודים, ולא כל קורא ברקוד מתאים לעסק שלכם. אם אינכם יודעים כיצד לבחור ברקוד בקשו פגישת התייעצות, קראו על הנושא באינטרנט וצרו קשר עם אנשי המקצוע. הברקוד יכול לייעל לכם את העבודה בצורה משמעותית, ולכן לא כדאי להתעכב לפני שמזמינים אותו. גם אם כבר יש ברשותכם ברקוד אך הוא ישן, מומלץ לחשוב על שדרוג והחלפה וכך להעמיד את העסק בחזית הטכנולוגיה.

 



תגיות המאמר: קורא ברקוד, ברקודים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבנר כהן, סוכן ביטוח כ-15 שנה, אוהב תיאטרון, ספורט ורכיבה על סגווי.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבנר כהן

מאת: אבנר כהןבריאות ורפואה כללי23/08/157220 צפיות
החיים אינם קלים בעבור רובינו, וחשוב שיהיה שם מישהו בשבילנו כאשר אנו מגיעים לגיל מבוגר. אם אתם רוצים לדאוג להורים שלכם ולוודא שהם ישהו במקום בטוח, חם ונעים בזמן שהם מגיעים לגיל מבוגר, אזי אנו ממליצים לכם בחום לבחור בבית אבות. תקחו בחשבון שהיחס שהוריכם יקבלו בבית הורים שישהו בו עשוי להשתנות באופן דרמטי מבית הורים אחד לשני, כך שאנו ממליצים לכם לוודא לעומק שההורים שלכם נרשמים למקום שעונה על כל הדרישות של ההורים שלכם.

מאת: אבנר כהןעיצוב פנים04/08/1510993 צפיות
אחת הדרכים הטובות ביותר לעצב את הבית בלי להתאמץ היא להשתמש במדבקות ייעודיות לקירות. מדבקות מן הסוג הזה מיוצרות מחומרי גלם איכותיים. הן לא דורשות שום סוג של תחזוקה, העלות הראשונית שלהן נמוכה וניתן לשלב אותן עם מגוון רחב של פתרונות דקורטיביים.

מאת: אבנר כהןטיולים בארץ28/07/151255 צפיות
חופשה בצפון הינה חופשה של כיף, הנאה בלתי נגמרת ואינספור חוויות. ישנם אפשרויות חופשה רבות הניצבות למולנו כיום, כאשר לרבים מאיתנו החופשה בצפון לא בהכרח קורצת. אולם אם תפנו לעניין מעט מחשבה, תגלו שמדובר באחת מאופציות החופשה הטובות ביותר, אם לא הטובה מכולן.

מאת: אבנר כהןדיני תעבורה23/02/152554 צפיות
"לא ינהג אדם רכב בדרך ולא יניעו אם הוא שיכור" טוענים חוקי התעבורה, אך ניתן בהחלט לומר שלא כולם מצייתים לחוק. מסיבה זו המשטרה הגבירה את האכיפה, ומשתמשת במספר אמצעים נוספים שלא היו נהוגים בעבר, על מנת לעצור את הנהגים ששותים לשוכרה ועולים על ההגה.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל28/12/147544 צפיות
מחפשים אחר היעד המושלם לחופשה שלכם? זה הזמן לחפש אחר דילים לברצלונה. ברצלונה היא העיר השנייה בגודלה בספרד והיא יעד אטרקטיבי במיוחד עבור אוהבי אמנות, אוהדי כדורגל וחובבי חופשות נינוחות.

מאת: אבנר כהןלימודי תעודה ומקצוע29/10/145780 צפיות
מי מכם שביקר בזמן האחרון בקופות החולים או בתי החולים, למרות שהתקווה הגדולה היא שלא נכנסתם למקומות הללו לאחרונה, ודאי הבחין בהתייעלות הגדולה שבאה לידי ביטוי בעיקר במערכות המחשוב השונות.

מאת: אבנר כהןטיולים בחו"ל26/10/145783 צפיות
אמסטרדם היא אחת מהערים המסקרנות ביותר בעולם והאהובות ביותר על תיירים רבים מסביב לגלובוס. העובדה כי מדובר בעיר בה החופש יקרא לכם מכל פינה ומאחר ומדובר באחד המקומות עם הכי הרבה סוגי אטרקציות המוצעים לכל תייר, אין יהיה זה מפתיע מדי לגלות כי מדובר באחת מהערים המתויירות ביותר שיש, הן באירופה והן בעולם כולו.

מאמרים נוספים בנושא מחשבים וטכנולגיה - כללי

מאת: yoni romמחשבים וטכנולגיה - כללי14/11/195939 צפיות
מה הם שירותי IT - ולמי הם מתאימים? איך מנהלים מידע עסקי במאה ה-21?

מאת: nirמחשבים וטכנולגיה - כללי28/10/189147 צפיות
מה הם החסרונות והיתרונות של טכנאי מחשבים, האם כדי בכלל להתחיל להתעסק בזה?, כל התשובות בפנים

מאת: אשר אלבזמחשבים וטכנולגיה - כללי11/05/183066 צפיות
כיום קשה מאד לתאר את החיים שלנו ללא מחשב- המחשב הפך לחלק מאיתנו- החל מהעבודה ועד לחיים האישיים שלנו. אותן תקלות המתרחשות במחשב מזמינות איש מקצוע כגון טכנאי מחשבים לצורך תיקון המחשב- בין אם מדובר בירושלים או בין אם מדובר באזור אחר.

מאת: נריה שמואלימחשבים וטכנולגיה - כללי25/02/181973 צפיות
מידע על ספקי כוח

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171673 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר מטען למחשב נייד בזול? כיצד מומלץ לבחור מטען למחשב נייד?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171775 צפיות
האם מומלץ לרכוש מטענים אשר לא מיוצרים על ידי החברה של המחשב הנייד שלך? היכן ניתן לרכוש מטענים למחשבים ניידים במחירים טובים? כיצד ניתן למצוא ספק איכותי ואמין של מטענים למחשבים ניידים?

מאת: נינה כהןמחשבים וטכנולגיה - כללי24/12/171786 צפיות
מהי טכנולוגיית ג'ל בהקשר של ייצור מצברים לרכב? איזה יתרונות יש למצברים החדשים? מה אפשר לעשות עם המצברים השונים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica