חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימר הפתעה ליום הולדת שלה

מאת: seowebצימרים26/08/20091797 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוף שבוע שעבר, יום שישי שעות הבוקר המאוחרות. בן זוגי מעיר אותי משינה ואומר לי שהוא קבע עם חברים לעשות פיקניק מחוץ לעיר. אני, בת מזל סרטן טיפוסית, נותנת אמון עיוור בזולת בכלל ובו בפרט, לא חושדת בכלום, מתארגנת ונכנסת איתו לאוטו. כשעברנו את חדרה, אז התחלתי לחשוד.

שאלתי אותו למה אנחנו נוסעים כל כך רחוק, הוא אמר שהחברים היו אצל משפחה בצפון ונפגוש אותם באמצע הדרך. מזל הסרטן שבי נרגע והפסקתי לחשוד, גם כשהגענו ליישוב צוריאל.

צוריאל הוא יישוב בגליל המערבי, לא רחוק מכפר ורדים. כשיצאנו מהאוטו התפרש בפנינו נוף עוצר נשימה של הרים, עמקים והרבה ירוק. שנינו לקחנו נשימה ענקית כדי לטעום מהאוויר הנקי שיש בהרי הגליל והגענו לאמורס.

אז, שוב התחלתי לחשוד, במיוחד כשבן זוגי החל לשיר לי היום יום הולדת. התברר שהוא עשה לי הפתעה לכבוד יום ההולדת שלי, והזמין לנו סוף שבוע במתחם צימר אמורס. את זה שאני חולה על צימרים כולם יודעים אבל להפתעה כזאת לא ציפיתי...

מייד קפצתי משמחה ורצנו לכיוון החדר כדי להתחיל לחוות את הסוף שבוע. מבחוץ ראינו בקתת עץ רומנטית עם מרפסת הורסת. מבפנים שמנו לב שהחדר מעוצב בטעם חדשני, מודרני אבל גם קצת רומנטי ויש בו כל כך הרבה.

בתוך החדר יש אח, מיזוג אוויר, טלוויזיה, DVD, סטריאו, מערכת קולנוע ביתית, מיטה נוחה ומזמינה וג'קוזי שמתאים לזוגות רומנטיים כמונו.

לאחר שכשוך בג'קוזי, הרגשנו שהבטן שלנו מקרקרת. להפתעתי הרבה, בן זוגי חשב על זה קודם והזמין לנו ארוחת צהריים במסעדת אמורס שבמושב.

המסעדה מגישה מאכלים ביתיים אותנטיים שהם חגיגה של טעמים. כשחזרנו לחדר גילתי הפתעה נוספת, בן זוגי הזמין לנו עיסוי מפנק לחדר. המעסה שטיפלה ידעה בדיוק איפה ללחוץ כדי להוציא את כל הלחץ שהצטבר לי מאז שנולדתי.

רגועים ושלווים הלכנו לערב שירה שהיה במקום. התברר שערבי הווי זה משהו שיש לעיתים קרובות באמורס. את הערב סיימנו במסעדה איטלקית משובחת בלה מיה במעלות תרשיחא. בבלה מיה מציעים תפריט מגוון של מנות בשריות, פסטות וסלטים שמוכנים ממיטב הפרודוקטים.

לאחר לילה של שינה עמוקה, קיבלנו את ארוחת הבוקר היישר לחדר. ארוחת הבוקר היא ארוחה ישראלית קלאסית שכוללת ביצים, סלטים, מאפים ומיצים. בין ביס לביס, חשבנו לעצמנו מה לעשות היום. ההתלבטות הייתה בין טיולי ג'יפים לאופניים, שלבסוף החלטנו למה לא לשוט באגם המונפורט שעליו הצימר שלנו משקיף.

השייט היה חוויתי וכיפי, אך הותיר אותנו רעבים. סיימנו את הסוף שבוע בארוחה במסעדת הפינגווין בנהריה. מסעדת הפינגווין מציעה תפריט עשיר וטעים מאד, במיוחד לאנשים שאוהבים אוכל טוב כמונו.

את צימר אמורס שביישוב צוריאל לא נשכך לעולם, מפני שהעניקו לנו חוויה של פעם בחיים. הסוף שבוע הזה מעבר להפתעה מוצלחת לכבוד היום הולדת, היה מפנק, מהנה והותיר בנו טעם של עוד ולא רק בגלל האוכל הטוב אלא גם בגלל השירות המסור. חזרנו הביתה רגועים ושמחים מחגיגת יום הולדת המיוחדת ביותר שהייתה לי.

כל הכבוד לבן זוגי שחשב על זה, אבל עכשיו אני בבעיה איך אני מפתיעה אותו ביום הולדת שלו...צימרים בצפון זאת כבר לא הפתעה, אני חייבת לחשוב איך אני מביאה לו אותה בהפתעה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018571 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101960 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102475 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101776 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101743 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102187 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102191 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172099 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171450 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171524 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171489 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171508 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161566 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161596 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica