חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לבחור קל ובטוח

מאת: אלון צדוקניקיון02/01/2012825 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הניקיון הוא חלק חשוב ובלתי נפרד בהווייתו של בית העסק שלכם. ההבדל בין תדמית חיובית ושלילית של כל בית עסק או משרד הוא לעתים רק ברמת הניקיון והתחזוקה של המשרד או העסק, ולאו דווקא ביכולות העסקיות שהוא מספק. בשוק ניתן למצוא חברות ניקיון רבות, המציעות מגוון של שירותי ניקיון, והמגוון של החברות יכול להיות מבלבל מאוד. אם כך, כיצד ניתן לבחור את החברה הטובה ביותר לניקיון המשרד או העסק?

שלב ראשון: בדק בית ואיתור צרכים

לפני שאתם רצים החוצה ומתחילים לחפש  חברת ניקיון כלשהי, חשוב שתסתכלו  סביב  ופנימה  ותבדקו מהם הדרישות לכם והצרכים הנדרשים לבית העסק שלכם . אם מדובר בבית עסק או משרד קטן, יש צורך באיש ניקיון אחד לכל היותר, וככל הנראה, למספר שעות מצומצם במהלך היום או השבוע. במידה מדובר , בחברה גדולה חשוב למצוא חברת ניקיון שיכולה להתמודד עם סדרי גודל כאלו מבחינת זמן, ציוד וכוח אדם הנדרש עבור התחזוקה. מומלץ לעשות רשימה של החדרים הדורשים ניקיון, ומה קיים בחלל הכללי למשל: ניקוי חלונות, פוליש, שאיבת שטיחים מקיר לקיר,  וכדומה, וכך תוכלו להבין מה אתם בדיוק מחפשים בחברת הניקיון.

שלב שני: סקרי שוק

לאחר שבחנתם את הצרכים השונים, מומלץ לעשות סקר שוק בין כמה וכמה חברות ניקיון. מומלץ שלא להתפרס ולבדוק מספר רב של חברות ניקיון כי ההיצע הקיים יכול לבלבל. מקדו את עצמכם בכחמש חברות ניקיון העונות על הצרכים שלכם וצרו עמן קשר טלפוני או במייל המתאר את כל הצרכים והדרישות שלכם. חשוב בשלב זה לבקש הצעות מחיר מסודרות מחברות ניקיון משרדים שאיתן אתם עומדים בקשר כדי לשמור על הסדר ולא להתבלבל בין ההצעות השונות של כל חברה וחברה.

שלב שלישי: סכום ותאום ציפיות

חברת ניקיון אשר נבחרה צריכה לעמוד בציפיות ובצרכים שלכם מצד אחד, ומצד שני להיות יעילה ומקצועית כפי שהתחייבה להיות. חשוב לסכם את הדברים בטרם מתחילת העבודה המשותפת כדי למנוע עוגמות נפש מיותרות, וויכוחים לאחר מכן. על הסיכום להופיע בכתב ולהיחתם על ידי שני הצדדים, כמעין חוזה העסקה למתן שירותי הניקיון.

שלב רביעי: מבחן התוצאה

במהלך השבועות הראשונים לעבודת חברת הניקיון אצלכם במשרד או בבית העסק הם חשובים לבחינה הדדית של הציפיות שנרקמו מול התוצאות בפועל. חשוב לבדוק באם עובדי חברת ניקיון הם חרוצים, יעילים ובעיקר מקצועיים. האם הם מבצעים את עבודתם תוך מינימום הפרעה לעובדים, וללקוחות, והאם אתם רואים שהמשרד או בית העסק הוא נקי ומסודר החל מהמשרדים והקבלה דרך חדרי השירותים, וכלה בפינת קפה במטבחון.

לסיכום, בין אם מדובר בעסק גדול או במשרד קטן, בחירת חברת  ניקיון משרדים היא החלטה שיכולה להשפיע רבות על תדמית בית העסק. מומלץ לפנות אל חברת ניקיון ותיקה, ובעלת ניסיון רב, אשר מעסיקה עובדים מקצועיים המבצעים את עבודות הניקיון בצורה היעילה והטובה ביותר.

ושיהיה נקי......

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ניקיון פיקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון צדוק

מאת: אלון צדוקניקיון06/08/13769 צפיות
אחד הדברים הבסיסיים שכל עובד צריך, גם אם הוא לא מצהיר זאת זה סביבת עבודה נקייה. אשר אליה הוא מגיע מידי יום והוא לא צריך להתחיל לסדר ולנקות.

מאת: אלון צדוקניקיון30/05/12920 צפיות
רבים מחפשים חברת ניקון לצרכים שונים ומשונים, אך לא תמיד מתבצע החיפוש בצורה חכמה וממוקדת, לכן כאשר מחפשים שירות ניקיון מסוג כל שהוא כדאי לדעת מה אנו צריכים.

מאת: אלון צדוקניקיון23/04/12911 צפיות
אוטוטו עונת הקיץ בפתח ויחד עימה גל של מעברי דירה, ושיפוצים. כולם יודעים שלבית חדש מומלץ להיכנס ברגל ימין ורצוי שהבית גם יהיה נקי.

מאת: אלון צדוקניקיון31/01/12838 צפיות
כולם מחפשים את העובדת ניקיון המושלמת, כזו שלא תאחר או תחסיר יום עבודה, כזו שתוכל גם לנקות את החלונות מבחוץ, למעשה כמעט סופרקלינר. אז איפה ניתן למצוא אותה???

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211487 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181259 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181310 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171800 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171955 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171647 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161607 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica