חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית נקי ראש נקי

מאת: אלון צדוקניקיון23/04/2012911 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין זה חדש שבקיץ ובחופש הגדול רוב האנשים מעדיפים לעבור דירה, או לשפץ, כמובן וזה נובע מכך שהילדים בחופש, ויותר קל לעבור בית ספר או גן, סטודנטים בחופשת לימודים כך שזה הכי מתאים להם ועוד אין סוף סיבות.

אין זה משנה אם נכנסים לבית חדש ישרות מקבלן בניין או בית שעבר שיפוץ, או סתם עוברים דירה.
והכי כיף זה להיכנס לבית חדש ומבריק נכון שהוא לא ישאר כך לזמן רב, כי אחרי הכל יש הובלה וריהוט שצריך להרכיב ועוד כל מיני אנשי מקצוע כאלה ואחרים (טכנאי הוט יס, בזק, ועוד כל מיני פינישים שיש לבצע), אבל חשוב מאוד להכניס את כל הארגזים לבית שעבר כבר את הניקיון היסודי שלו. במיוחד לבית שזה עתה נבנה או שופץ, כל הלכלוך הכבד של כתמי צבע וטיח, כל הלכלוך בארונות מטבח שזה עתה הורכבו ובכלל כל הלכלוך המאסיבי הקיים, חייב בניקוי לפני הכנסת התכולה.
וזאת משום שלאחר שכל התכולה בבית הדבר יהיה קשה מאוד בגלל ריהוט, ארגזים, וכל מה שימנע נגישות מלאה לכל אזור בבית.
כמובן גם לא נרצה להכניס את כל הארגזים של הביגוד והריהוט לשדה קרב.
מה שנכון גם לנושא ההדברה מומלץ לבצע ריסוס בבית לפני כניסה לדירה, ולאחר שבוצע ניקוי יסודי. במידה והריסוס יבוצע בבית מלוכלך ומלא אבק כתמי צבע ועוד האפקט של חומרי ההדברה לא יהיה יעיל לאורך זמן.

על מנת לעשות זאת יש צורך בחברת ניקיון מקצועית, חברת ניקיון המתמחה בניקיון בתים לאחר שיפוץ, חברה אשר יש לה את כל הציוד הנדרש, אנשי מקצוע טובים ואמינים על מנת לעשות את העבודה על הצד הטוב ביותר.

כיצד לבחור חברת ניקיון טובה?

  • להתייעץ עם חברים ומכרים שלא מזמן נעזרו בשירותיה של חברת ניקיון מסויימת.
  • לבדוק במקום העבודה אם קיימת חברת ניקיון משרדים אשר מספקת שרות לבית העסק שלכם, והאם מרוצים ממנה
  • כמובן תמיד אפשר לחפש בגוגל או כל מנוע חיפוש אחר אבל אז מומלץ לבצע חיפוש ממוקד יותר במיליות המפתח כגון חברת ניקיון בתל אביב, או חברת ניקיון במרכז.
  • לבדוק את  אתר הבית של החברת ניקיון מי הם, האם יש להם רישיון קבלן, כמה זמן הם פעילים, אלו שירותי ניקיון הם מציעים, כי לא כל חברת ניקיון עובדת עם המגזר הפרטי.
  • על מנת לקבל הצעת מחיר רלוונטית ואמיתית בלי הפתעות בדרך כדאי לתאם פגישה מסודרת בבית בו אמורה להתבצע העבודה ולא סתם לקבל הצעת מחיר טלפונית באוויר מבלי שראו על מה מדובר.
  • יש לקבל רשימת ממליצים ולא להתבייש להרים טלפון גם אליהם ולשמוע חוות דעת על חברת הניקיון הרלוונטית.
  • יש צורך לבדוק עם אלו חומרים הם עובדים והאם הם מתאימים לריצוף ולשאר האביזרים הקיימים בבית.
  • לא כדאי לרוץ ולהתפתות על המחיר הזול יותר לפעמים זה יכול לעלות ביוקר.
  • לסיכום אני מקווה שטיפים אלו יעזרו לכם ושהמעבר יהיה קל מהיר ונקי.

     

     

     



    תגיות המאמר: שירותי ניקיון


     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    חברת ניקיון פיקס

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת אלון צדוק

    מאת: אלון צדוקניקיון06/08/13770 צפיות
    אחד הדברים הבסיסיים שכל עובד צריך, גם אם הוא לא מצהיר זאת זה סביבת עבודה נקייה. אשר אליה הוא מגיע מידי יום והוא לא צריך להתחיל לסדר ולנקות.

    מאת: אלון צדוקניקיון30/05/12921 צפיות
    רבים מחפשים חברת ניקון לצרכים שונים ומשונים, אך לא תמיד מתבצע החיפוש בצורה חכמה וממוקדת, לכן כאשר מחפשים שירות ניקיון מסוג כל שהוא כדאי לדעת מה אנו צריכים.

    מאת: אלון צדוקניקיון31/01/12839 צפיות
    כולם מחפשים את העובדת ניקיון המושלמת, כזו שלא תאחר או תחסיר יום עבודה, כזו שתוכל גם לנקות את החלונות מבחוץ, למעשה כמעט סופרקלינר. אז איפה ניתן למצוא אותה???

    מאת: אלון צדוקניקיון02/01/12826 צפיות
    מנהל\ת בכיר\ה מנהל אחזקה, אב בית? המאמר הבא הוא עבורכם. איתור ובחירת חברת ניקיון עבור בית העסק שאתם מחזיקים יכולה להיות החלטה פשוטה אך היא חשובה ביותר לאיך שהעסק ייראה בעיני העובדים, בעיניכם והכי חשוב כיצד יראה העסק בעיני הלקוחות שלכם.

    מאמרים נוספים בנושא ניקיון

    מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211489 צפיות
    משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

    מאת: yoni romניקיון31/05/181261 צפיות
    האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

    מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181314 צפיות
    אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

    מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171803 צפיות
    מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

    מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171957 צפיות
    מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

    מאת: שלום כהןניקיון02/08/171649 צפיות
    יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

    מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161609 צפיות
    צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica