חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי חברות ניקיון

מאת: אלון צדוקניקיון30/05/2012920 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תחום הניקיון הוא תחום מגוון ורווי בחברות אשר מספקות שירותי ניקיון שונים.
יש מספר סוגי חברות ניקיון ולא כולן עושות ומתמחות בכל.
תחום הניקיון מתחלק היום למספר קבוצות:

חברות ניקיון גדולות (חברות ניהול ואחזקה) – אשר מספקות שירותי ניקיון משרדים, גופים גדולים. וחלק מהשירות אשר הן מספקות זה למעשה ניהול שוטף של כל המבנה או המתחם.
הן דואגות לכלל התחזוקה במקום כולל גינון, תיקוני חשמל קטנים וכמובן שירותי ניקיון על בסיס יומי או שבועי, כל אתר בהתאם לצרכים שלו.
לקוב החברות הללו מחזיקות במספר רב של עובדים מתחומים שונים, יש את אלו אשר מתמחים בפוליש והברקת רצפות, ויש את אלו המקפצים מחלון לחלון בסנפלינג וכך גם החלונות נקיים, כמובן חברות אשר מספקות שירותי ניקיון בסנפלינג עובדיהם עברו הכשרה מתאימה.
בצורה זו חברת ניהול יכולה לספק את כל פתרונות הניקיון הקיימים פוליש ניקוי שטיחים ועוד בסל מוצרים אחד, וכך לתת שקט תעשייתי בכל הנוגע לתחזוקה השוטפת של המשרד או המבנה.

לרוב החברות הגדולות מחזיקות בתעודת קבלן מה שמחייב אותם לעמוד בקריטריונים מחמירים לכל הנוגע לתנאי העובדים, מה שכמובן הופך את צוות העובדים וצוות מרוצה ומתוגמל אשר מגיע לעבודה בתחושה טובה.
החברות הגדולות גם מחזיקות בציוד וחומרי ניקיון המתאימים לכל הסוגים, וכמובן עם שיטות העיצוב והבנייה השונות קיים שוני רב בחומרים ובציוד הנדרשים בהשוואה לבית פרטי.
בזכות כוח האדם הרב שיש לחברות יש להם את הגמישות בשעות העבודה כך שזה יהיה נוח לבית העסק או המשרד, וגם גמישים יותר בנוגע לשינויים בלוחות הזמניים הקבועים.
כמו כן בדרך כלל קיים ראש צוות שאחראי לאזור פעילות מסוים אשר דואג למהלך השוטף של העבודה, מבצע ביקורות באתרי הלקוחות אחרי העובדים משפר ומייעל את העובד, בנוסף בודק חוסרים של חומרי ניקיון במקום ודואג להשלמתם, למעשה אותו מנהל אזור הוא איש הקשר שלכם בצורה ישירה, דבר שמקל מאוד על העבודה השוטפת בין הלקוח לחברת הניקיון.

חברות ניקיון פרטיות (קטנות) -  לרוב החברות הללו מספקות שירותי ניקיון לפרטיים, על בסיס קבוע או חד פעמי, הן גם מתאימות מאוד לבעלי עסקים קטנים אשר צריכים פעם או פעמיים בשבוע ניקיון לחנות או למשרד.
בקרב החברות הקטנות ישנה גם התפלגות למספר קבוצות אשר כוללות למעשה את מגוון שירותי הניקיון הקיימים.
כאן תוכלו למצוא חברות פוליש, חברות המתמחות בניקוי שטיחים וריפודים, וחברות העוסקות אך ורק בניקוי חלונות, כל חברה והתחום שלה.
כך שאם פניתם לחברת ניקיון קטנה וביקשתם גם שירותי פוליש יתכן שהם יפנו לקבלן משנה המתמחה בפוליש וביחד יבצעו את כל העבודה, ללקוח זה לא משנה כל עוד הוא מקבל את התמורה המלאה לכספו.

לא משנה איזה חברת ניקיון נדרשת עבורכם עליכם לבדוק המלצות של לקוחות כי חשוב למסור את המשרד או הבית לידי ידיים טובות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ניקיון פיקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון צדוק

מאת: אלון צדוקניקיון06/08/13769 צפיות
אחד הדברים הבסיסיים שכל עובד צריך, גם אם הוא לא מצהיר זאת זה סביבת עבודה נקייה. אשר אליה הוא מגיע מידי יום והוא לא צריך להתחיל לסדר ולנקות.

מאת: אלון צדוקניקיון23/04/12911 צפיות
אוטוטו עונת הקיץ בפתח ויחד עימה גל של מעברי דירה, ושיפוצים. כולם יודעים שלבית חדש מומלץ להיכנס ברגל ימין ורצוי שהבית גם יהיה נקי.

מאת: אלון צדוקניקיון31/01/12838 צפיות
כולם מחפשים את העובדת ניקיון המושלמת, כזו שלא תאחר או תחסיר יום עבודה, כזו שתוכל גם לנקות את החלונות מבחוץ, למעשה כמעט סופרקלינר. אז איפה ניתן למצוא אותה???

מאת: אלון צדוקניקיון02/01/12826 צפיות
מנהל\ת בכיר\ה מנהל אחזקה, אב בית? המאמר הבא הוא עבורכם. איתור ובחירת חברת ניקיון עבור בית העסק שאתם מחזיקים יכולה להיות החלטה פשוטה אך היא חשובה ביותר לאיך שהעסק ייראה בעיני העובדים, בעיניכם והכי חשוב כיצד יראה העסק בעיני הלקוחות שלכם.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191676 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181637 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181526 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181427 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica