חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

העובדת ניקיון המושלמת

מאת: אלון צדוקניקיון31/01/2012838 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא פעם זה קרה כמעט לכלבעל עסק שהוא מגיע בבוקר למשרד ורואה את פחי הזבל גדושים עד סף, הכיור מלא עד אפס מקום וזקוק לפינוי כלים דחוף אשר נערמו להם, ופשוט כל העסק או המפעל מטונף.
מה שאומר שכנראה המנקה הקבועה לא הגיע היום לעבודה, ושמישהו צריך לעשות את העבודה במקומה.

לאחר שיחת טלפון קצרה עם המנקה מתברר שבנה לא חש בטוב והיא היתה צריכה להישאר עמו בבית, וכנראה היא תחזור מחר, שזה אכן מעודד וניתן להסתדר יום אחד.
תסריט אחר יכול להיגמר בשבוע או יותר של היעדרות עקב מחלה, או כל סיבה אחרת וכאן המצב מתחיל להיות מורכב יותר.

במידה וידוע מראש לבעל העסק שהמנקה יוצאת לחופשה לפרק זמן מסויים יש מספיק זמן להתארגן על חלופה מסויימת ולהערך בהתאם, אך הגרוע מכל שזה מגיע בהפתעה כרעם ביום בהיר, ובדיוק באותו יום יש ביקור של לקוחות גדולים אשר מגיעים לביקור מחו"ל, אשר לא מכובד לארח אותם בצורה שכזו. 
ומתחיל המירוץ של מי ינקה עכשו במהירות ויעילות כמו העובדת ניקיון הקבועה והמנוסה לקראת הביקור, וכמובן מי ימלא את החלל החסר  שנוצר בפרק זמן זה שהמנקה תעדר ממקום העבודה.

מה עושים ???

בתי עסק ובנייני משרדים רבים כבר הבינו את היתרונות הטמונים בשמוש בשירותיה של חברת ניקיון לכל סוג של בית עסק, ובנייני משרדים ומגורים.
היום יותר מתמיד משתמשים בשירותים של חברות ניקיון כי לא פעם נדרשים שירותים נוספים רבים מעבר לשטיפת כלים וניקוי אבק ואסלות.

חברות ניקיון משרדים גדולות מספקות שירותים רבים כגון ניקוי חלונות בסנפלינג על ידי עובדים מקצועיים,  שירותי פוליש והברקה שיש ואבן, ניקוי שטיחים וריפודים מקצועי, וכמובן גם גמישות בשעות הנוחות לבית העסק ומתאימות לפעילותו ולאופיו.

שירותים אלו לרוב עובדת ניקיון פרטית לא מסוגלת לעשות גם בגלל מגבלות פיזיות כגון ניקוי חלונות בסנפלינג, וכמובן בגלל הציוד היקר הנדרש כגון מכונות פוליש, וכמובן סוגיית הגמישות בשעות.

כאשר נעזרים בשירותה של חברת ניקיון לרוב יש מנקה קבועה לכל בית עסק או משרד, אשר אחראית על התחזוקה השוטפת.
כמובן העובדת נמצאת תחת השגחה קבועה של מנהל אזור, וחלילה וחס העובדת נאלצת להעדר יש פתרון מידי וכך המשרד, המפעל, החנות שלכם תמיד תהיה נקייה ומצוחצחת

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ניקיון פיקס

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון צדוק

מאת: אלון צדוקניקיון06/08/13770 צפיות
אחד הדברים הבסיסיים שכל עובד צריך, גם אם הוא לא מצהיר זאת זה סביבת עבודה נקייה. אשר אליה הוא מגיע מידי יום והוא לא צריך להתחיל לסדר ולנקות.

מאת: אלון צדוקניקיון30/05/12921 צפיות
רבים מחפשים חברת ניקון לצרכים שונים ומשונים, אך לא תמיד מתבצע החיפוש בצורה חכמה וממוקדת, לכן כאשר מחפשים שירות ניקיון מסוג כל שהוא כדאי לדעת מה אנו צריכים.

מאת: אלון צדוקניקיון23/04/12911 צפיות
אוטוטו עונת הקיץ בפתח ויחד עימה גל של מעברי דירה, ושיפוצים. כולם יודעים שלבית חדש מומלץ להיכנס ברגל ימין ורצוי שהבית גם יהיה נקי.

מאת: אלון צדוקניקיון02/01/12826 צפיות
מנהל\ת בכיר\ה מנהל אחזקה, אב בית? המאמר הבא הוא עבורכם. איתור ובחירת חברת ניקיון עבור בית העסק שאתם מחזיקים יכולה להיות החלטה פשוטה אך היא חשובה ביותר לאיך שהעסק ייראה בעיני העובדים, בעיניכם והכי חשוב כיצד יראה העסק בעיני הלקוחות שלכם.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211489 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: yoni romניקיון31/05/181261 צפיות
האם הגיע הזמן לקנות ספה חדש או שאפשר עדיין ל"הציל" אותה? ואם כבר, איך בוחרים חברה מקצועית לניקוי ספת הבד?

מאת: רוני הכהןניקיון13/05/181314 צפיות
אחד מן הדברים שמאוד חשובים הוא שמירה על המקום של העבודה נקי ומסודר

מאת: רוני הכהןניקיון12/11/171803 צפיות
מה קורה כשאר הניקיון הזה הוא דבר אשר צריך להישמר באופן יציב גם במקום של העבודה שאליו מגיעים המוני אנשים כל יום מחדש ושם הם נמצאים לטווח של שמונה שעות ואף יותר מכך בממוצע? את הפעולה של הניקיון חלק ניכר מבצעים על ידי חברות ניקיון משרדים בתל אביב שם יש ריכזו גבוה של בתי עסק בצורה בולטת.

מאת: נריה שמואליניקיון21/08/171957 צפיות
מה חברות ניקיון יכולות לעזור לאדם הפשוט?

מאת: שלום כהןניקיון02/08/171649 צפיות
יש לא מעט דברים בחיינו שכולנו יודעים שעלינו לעשות אך לא נוח ולא נעים לנו להתעסק בהם. לדוגמה: ניקיון. מי לא היה רוצה שהבית שלו יהיה נקי יותר? ומי לא היה רוצה שהמשרד שלו יהיה מרשים מבחינת הניקיון והסדר? עם זאת, לא קל לענות על השאלה כיצד נוכל לשמור על הסדר ועל הניקיון בכל המרחבים שבהם אנחנו נמצאים כך שאתם ממש לא היחידים שמוטרדים מהעניין הזה. אפשרות טובה יכולה להיות הזמנת שירותיה של חברת ניקיון מקצועית כי חברה כזאת יכולה לעשות עבורכם את כל העבודה. חברת ניקיון מובילה תוכל להגיע לביתכם או לכל נכס אחר

מאת: רוני הכהןניקיון02/12/161609 צפיות
צריכים להתמודד עם שלבים לא פשוטים החל מבחירת איש מקצוע לעבודת השיפוצים, להתמודד עם השיפוצים עצמם שכוללים רעש ולכלוך שמצליחים להגיע לכל חדר מחדרי הבית, ולבסוף לחזור אל השגרה רק על מנת לגלות כי הבית פשוט מאוד מלוכלך. איך מנקים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica