חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שרים קריוקי מציעה ללקוחותיה 5 הצעות ממפעילי קריוקי שונים

מאת: רונן הללמוסיקה08/01/20121111 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם מעוניינים לערוך מסיבת קריוקי, ערב מוצלח שכולם ידברו עליו, חשוב מאד לבצע בחירה נכונה של מפעיל קריוקי. זכרו כי בחירה נכונה של מפעיל הקריוקי מהווה תנאי להצלחת האירוע שלכם.

כיום יש מבחר עצום של מפעילי קריוקי והבחירה נעשית קשה ככל שהמבחר גדול יותר, לכן פיתחה חברת שרים קריוקי מערכת המאפשרת לכל דורש לקבל 5 הצעות שונות וללא תשלום למפעיל קריוקי בכל רחבי הארץ כך שבחירת מפעיל הקריוקי תהיה תהליך קצר ופשוט שבסופו תבחרו במפעיל הקריוקי המתאים ביותר למסיבת הקריוקי שלכם.

שירות מפעילי הקריוקי של חברת שרים קריוקי כולל תקליטנים, מנחי קריוקי וגם מפעילי קריוקי שעובדים מידי ערב בתחום ושנבדקו והומלצו על ידי בעלי שמחות, אירועים ומסיבות מכל הארץ.

אבי פטמן מנכ"ל חברת שרים קריוקי: "חשוב לזכור כי הצלחת האירוע תלויה במפעיל הקריוקי אשר מנחה את הערב, לכן חשוב מאד לקבל המלצות ולבדוק כל הצעה. פרט נוסף שחשוב לבדוק הוא החוקיות. דאגו לוודא כי למפעיל הקריוקי שלכם יש רישיון בתוקף וכי הוא מורשה להשמיע את תכני הקריוקי באירועים, אל תפקירו את האירוע שלכם בידיים לא מקצועיות"

אודות חברת שרים קריוקי

קריוקי הוא בילוי חברתי שמקורו ביפן, המאפשר לשיר את השיר האהוב, גם אם לא יודעים את המילים. מילות השיר מופיעות על המסך, ומתוזמנות בהתאם ללחן ע"י סימון ויזואלי.

באתר שרים קריוקי למעלה מ-1,500 להיטים וקלאסיקות של מיטב הזמר הישראלי מכל הזמנים, שירי פופ, רוק וים תיכוני ניתנים להורדה למחשב הפרטי.

כל התכנים באתר מאושרים להורדה על ידי כל הגופים הרלוונטיים בארץ ובעולם, תוך הקפדה על שמירת זכויותיהם של המבצעים, הכותבים והמלחינים, כפי שמוגדר בחוק זכויות היוצרים ובאקו"ם, פלייבקים אלו הינם לשימוש פרטי בלבד.
אם אתם מחפשים מפעיל קריוקי במרכז, מפעיל קריוקי בשרון, מפעיל קריוקי בדרום, מפעיל קריוקי בחיפה או מפעיל קריוקי בצפון הארץ, ניתן להיכנס לאתר שרים קריוקי ולהתאים את מפעיל הקריוקי הטוב ביותר לאירוע שלך.
לאתר שרים קריוקי: www.karaoke.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142456 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141490 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141888 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146114 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131302 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132418 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131160 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאמרים נוספים בנושא מוסיקה

מאת: רויטל ל מוסיקה02/12/204787 צפיות
אחת מצורות הבילוי הפופולריות בשנים האחרונות היא הקריוקי אשר מקורו במדינת יפן ופרושו "תזמורת ריקה". אנשים מסתבר מאוד אוהבים לשיר, ולכן כל אירוע בו תהיה הפעלה אקטיבית, כזו שהאורחים יוכלו להביע עצמם ולהתבטא בשירה, יהפוך למשהו מוצלח.

מאת: חיים נוימוסיקה12/08/205260 צפיות
הסינגל החדש של הזמרת והיוצרת יעלה אלישיב, CRAZY TIMES הוא מצמרר, מרגש ומבליט את יכולותיה הווקאליות והמוזיקליות. את השיר כתבה והלחינה יעלה בתקופת סגר הקורונה והוא כבר זכה לתהודה רבה בקרב מאזיניה וציבור נרחב.

מאת: חיים נוימוסיקה26/07/205262 צפיות
גם זה הגיע: המנון לקורונה, המגפה שנחתה על העולם, זוכה גם לשיר קליל וקצבי ולסינגל חדש של הזמר יהודה אברון.

מאת: אידובמוסיקה29/12/195912 צפיות
הייתה תקופה לפני הרבה מאוד זמן שראש-הממשלה שלנו, ביבי נתניהו, השתמש במשפט הבא בשביל להגדיל לעצמו את כמות המצביעים - לכל ילד יהיה מחשב בבית. ביבי השתמש במשפט הזה בתור כלי שכנוע. מכוון שהייתה תקופה שלא היה מחשב בכל כיס והגישה לאינטרנט הייתה מאוד מצומצמת. לעומת התקופה של היום שבו לכל ילד כבר יש גישה כמעט בלתי-מוגבלת בשביל לגלוש באינטרנט.

מאת: אידובמוסיקה13/12/193566 צפיות
אם היינו חיים עשור אחורה והייתם רוצים לבנות אולפן-הקלטות הייתם צריכים לעבוד כלכך הרבה שעות בשביל להקים את האולפן הכי פשוט. אבל היום, ההוצאה הכי יקרה שלכם כנראה תהיה מחשב ואם אתם קוראים את המאמר הזה אז אני מניח שיש לכם מחשב. במאמר הזה אני רוצה להסביר מה הם כוחם של פלגינים.

מאת: אידובמוסיקה09/12/193520 צפיות
כיום אנחנו חיים בתקופה שמאוד קל לשמוע שירים. בלחיצת כפתור אנחנו יכולים לשמוע איזה שיר שאנחנו רוצים או אלבום שלם מבלי לחשוב יותר מדי. אנחנו כלכך רגילים לשמוע שירים לפי בחירה שלא קיים אתר אחד, אלה כמה אתרים שתהליך הורדת שירים מיוטיוב או מכל אתר אחר היא מאוד פשוטה. למרות שאיכות השירים פחותה מזו של השירים שהופקו באלבום, אנחנו בתור צרכנים מעדיפים את הנוחות של לשמוע מתי שאנחנו רוצים מאשר לשמוע שירים באיכות גבוהה.

מאת: אידובמוסיקה02/12/193802 צפיות
מי מאיתנו לא שומע היום שירים דרך יוטיוב? היום הדרך המקובלת לשמוע שירים היא דרך שירות סטרימינג כלשהו כשהדרך הכי פופולרית היא מיוטיוב. אני נתקל בהרבה מקרים שבהן כל קבל עם ועדה מבקש ממני להסביר לו איך מורידים שירים מיוטיוב. בדר"כ אני גם שואל "למה צריך להוריד את השירים מיוטיוב? הרי מאוד נח וקל פשוט להיכנס ליוטיוב ואז לשמוע את השירים שאנחנו רוצים", התשובה הקבילה שאני מכבד היא דווקא מזמרים שרוצים להתאמן על שירים מסויימים אבל הם לא תמיד נמצאים במקום שהטלפון שלהם קולט וויפי (wifi) בשביל להפעיל יוטיוב...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica