חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אלי שביט: כך יוצרים הצלחה עסקית בכוחות עצמך

מאת: רונן הללניהול12/07/20142459 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצלחה עסקית, יש חיה כזאת? האם אפשר לצמוח ולהתפתח בעסקים גם בימינו? האם ניתן לצמוח ולכבוש את היעדים שהצבת לעצמך? תרשו לי לענות: כן, כן, כן. ההצלחה ממש נמצאת בקרן הרחובות שלך, ויש האומרים שתחילת חייו של אדם וסוף חייו בהצלחה. האם ניתן להתווכח עם משפט שכזה? האם ניתן להיאבק בכוחות שמשאירים אותך "עבד של הבוס" לנצח?

הצעד הראשון שצריך לעשות בשביל הצלחה עסקית הוא בראש ובראשונה להיפרד מהבוס. אני יודע שהפרידה יכולה להיות קשה ועצובה מאדם שעבדת בשבילו וקיבלת ממנו כסף חופשי-חודשי, אבל זה צעד הכרחי לניתוק ולפרידה מהשתעבדות, למען צעידה לעסק עצמאי משלך, בלי תלות בבוסים שיגידו לך מה ומתי לעשות, ועוד יגידו לך לעבוד מהבית. מגיע לך יותר.

הצעד השני להצלחה בכוחות עצמך על פי אלי שביט, הוא פשוט להתחיל ולפעול. לא לחכות לישועה ולגאולה וממש לא להמתין כדי שייאשרו לך את ההלוואה מהבנק - לא צריך הרבה בשביל הקמת עסק חדש, למעשה צריך ממש-ממש מעט, כמה תכונות (אמביציה, תבונה עסקית - "לראות את הנולד", מיומנות, ידע, מזל) והרבה רצון וכוונה טובה, ואז תגיעו אל המדרגה השלישית בהצלחה עסקית.

אני, אלי שביט, אחד מחסידי השיטה של "אם לא תנסה - לא תעשה", קורא לכם לא ללכת על בטוח, ההפך. עליכם לפרוץ ולהעיז ולשבור את המוסכמות בדרך הכי יצירתיות שיש. היצירתיות היא מכם והלאה, ויכול להיות שגם נולדתם איתה. וגם אם לא, תדעו שהיא נרכשת וברת השגה, ושבכלל לא צריך מזומנים בשביל להשיג אותה.

המדרגה הרביעית היא אמונה עצמית, דבר שאי אפשר בלעדיו, ולא משנה איך תנסו לסובב את זה: אם לא תאמינו בעצמכם, זה ממש לא יקרה. כל הצלחה עסקית שלי קרתה רק כשהייתי שלם ומאמין במיזם שייצרתי, אחרת חבל על כל ההשקעה, הדם והיזע.

מדרגה חמישית ואחרונה, מאוד חשובה בדרך אל ההצלחה העסקית הנכספת - להירשם לקורס סטארט אפ של אלי שביט להקמת עסק עצמאי ללא הון התחלתי. הקורס ייתן לכם כלים שאלי שביט פיתח עם השנים בעסקיו שלא העזתם לחשוב עליהם, יכוון אתכם להצלחה ויראה לכם את הדרך הבטוחה אליו.

ונסיים בברכת: בהצלחה (עסקית)!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141494 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141905 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146118 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131306 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132422 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/131163 צפיות
אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

מאת: רונן הללנדל"ן09/03/131493 צפיות
אמיליו פלוס, קבלן, מספר על פינוי בינוי וההשלכות שמסביב

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/201487 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201601 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201617 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/201338 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201288 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201152 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/201044 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica