חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תודה רבה לאלי שביט

מאת: רונן הללעסקים - כללי14/07/20131162 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אמירת תודה זו דרך מצוינת להודות על נתינה ולהעריך קבלה ועשייה. בקורס סטארט אפ של אלי שביט לומדים הסטודנטים איך להקים עסק מצליח בלי שום הלוואה ועל כך תודתם. הנה דברים שכתבו הסטודנטים והתלמידים של אלי שביט. אנו בחרנו להציגם כאן לפניכם, כדי שגם אתם תחשפו לקורס סטארט אפ של אלי שביט ותכירו את היתרונות של מעבר מסטטוס של שכיר לעצמאי. וזה הזמן להגיד גם לכם תודה רבה ובהצלחה.

לאלי שביט: למדתי שאם אתה לא זז, אף אחד לא יבוא ויעשה את העבודה במקומך . רוצה משהו ? תקום ותעבוד עד שתשיג אותו. לא לוותר ולא לסמוך על אנשים יותר מדי ותמיד להשאיר מקום לספק.הקורס מריץ ונותן מוטבציה רבה . תודה אלי שביט.

למדתי המון דברים. לדוגמא: להיות עקשן לגבי ההצלחה שלך, להיות עיקבי בדברים מסוימים, בעסקים להיות עם ראש פתוח, לשים לב לכל הדברים שעוברים סביבך והכי חשוב: אלי שביט תודה על הידע!

למדתי להגיד-תודה

תודה אלי שביט!

מתייחס לסביבה בצורה שונה

מחפש הזדמנויות עסקיות

הפסקתי לראות רק שחור בעניים

שוב תודה אלי שביט ויום נפלא!

אורי

למדתי שכדאי מאוד לעשות אם רוצים להגיע לתוצאות. אם הולכים תמיד באותה הדרך - תמיד מגיעים רק לאותה נקודה סופית. כשיוצאים "לטייל" במחשבות,צצים רעיונות לביצוע ויש תוצאות נפלאות. תודה אלי שביט על "רעיונות לטיול"!!

היצירתיות שלי נפתחה מחדש חד משמעית. מאז תחילת הקורס עלו כבר שני רעיונות לעסק. אף אחד עוד לא התיישב אבל עדיין. עולה דברים כל הזמן. כמה מעשיר זה להקשיב לאנשים חדשים וכמה יש לי עוד ללמוד. תודה רבה אלי שביט.

למדתי שיש הזדמנויות בכל רגע , למדתי שישנם משאבים לא מנוצלים מתחת לאף שלי, למדתי שאתה לא חייב להשקיע כסף כדי לפתוח עסק, למדתי למוסס את האגו ככל האפשר, למדתי לא לחכות שהדברים ייקרו אלא להיות היוזם. אלי שביט תודה.

גיליתי לא להתייחס למספר התוים שנשארו :-))

גיליתי שלפעולות פשוטות (כמו להגיד תודה) יש אימפקט אדיר.

שרה, סמדר, ניסן, מלי, מארק - הציפו אותי באהבה ורק אמרתי תודה.

אלי שביט המון תודה.

 

מה למדתי? שעדיף להרוויח כסף ללא השגחה של איזה מנהל מעליך כי בגללו יש גבולות לרווח!

אלי שביט, תודה על השיעור החשוב ביותר בחיים! בעזרתך אני מתחיל להיות מנהל של עצמי!

 

קודם כל, ההרגשה של מי שנותן תודה הרבה יותר נעימה משל מי שמקבל אותה. שנית, למדתי שצריך לקום וליישם את המשימה מיד אחרי ההחלטה, כי אחרת העניין יתקרר והתועלת מהמשימה תרד. שלישית, אלי שביט אתה האדם שאגיד לו תודה.

שלום אלי שביט! לפעמים צריך להגיד תודה על דברים קטנים ולא רק הגדולים.שצריך לשים לב גם למה שנאמר לעצות ולדעת לקבל אותם.

אני מפנימה את המשפט :"הרווח שלך זה בסך הכל תוצאה של מי שאתה". תודה אלי שביט ושנה טובה!

 

שום דבר לא יקרה אם אני לא אעשה, לקחת אחריות על התוצאות, לסמוך רק על עצמי לחשוב "רואן" בלי חשש מה יהיה אם, פשוט לפעול, קל לדבר / לחשוב -קשה לעשות, הקורס מעניין, מצפה למשימות, הלוואי ואצליח, אלי שביט תודה רבה!!!

למדתי שלפני שעושים את השקל הראשון צריך לשנות דפוסי התנהגות וחשיבה שהגבילו עד היום ומשם לצמוח! אחרי כן להיות קשובים לצרכי הלקוח ולאו דווקא לצורך שלי למכור לו דבר שהוא שאינו זקוק לו. תודה לך אלי שביט על זה!

1, למדתי לזהות משאבים בלתי מנוצלים שנמצאים מסביבי למכביר.

2, למדתי דברים שקשורים לתקשורת הבין אישית שלי ושיפרתי אותה.

תוצאות: תובנות, שינוי דפוס התנהגות ועוד.

תודה? תודה רבה רבה לך אלי שביט!

פתחת לי את העיינים!

לעשות בצעדים קטנים וכל הזמן

הכנסות ממקורות שונים מהעסק העקרי,לאחר שנכשלתי בכך בעבר

במסגרת זמן ה- 'בדידות היומי' שאלי המליץ בפרק חקר הזמן פצחתי בהליכות, ובלי להתכון גילחתי כמה ק"ג מיותרים

רב תודה לאלי שביט!

למדתי שזה אף פעם לא מאוחר מדי להגיד תודה, ועדיף מאוחר מאשר אף פעם לא.. דווקא יש לי יותר מ-5 אנשים שכבר מזמן רציתי להודות להם ואין זמן טוב יותר מאשר ברגע זה לעשות זאת.

תודה אלי שביט!

יש המון דברים לא מנוצלים, ורק צריך לבקש. אף אחד עוד לא אמר לי לא!

גאה להיות תלמיד שלך. התודה הכי גדולה היא שהסכמת להשקיע מהזמן שלך וללמד אותי ואנשים כמוני!!! הלוואי שהיה לי מישהו כמוך כשגדלתי.

שלום אלי שביט,

אני מוצא את עצמי כמעט מכל דבר מנסה לחשוב איך אני יכול להרוויח מזה כסף וזה מדהים כי הרעיונות לא מפסיקים לצוץ

תודה.

גיליתי בזכותך, אלי שביט, קודם כל: איך לנהל לו״ז, שלא משנה מה לא מוותרים ותמיד חוזרים עם תוצאות. להיות אחראית, לחשוב כל הזמן כיזמית. קיבלתי המון כוח, אומץ, שינוי באופי וזמן להספיק את הדברים החשובים. תודה אלי.

להתייחס רק למבחן התוצאה. לחפש הזדמנויות בכל מקום. ללמוד מטובים יותר. לעשות במקום לדבר. להכיר תודה לתומכים- תודה אלי שביט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,

רונן הלל,

רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור

03-6855282

052-2508109

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן הלל

מאת: רונן הללניהול12/07/142458 צפיות
הצלחה עסקית בכוחות עצמך, האם זה אפשרי? אלי שביט עם הפתרונות והדרכים, בחמישה צעדים קלים וברי ביצוע

מאת: רונן הללעסקים - כללי03/05/141492 צפיות
בבניית בניין בן 5 קומות + 2 קומות מרתפי חנייה , 24 יחידות דיור עבור קבוצת קבוצת רכישה יהודה הימית, המורכבת מאנשי עסקים, עורכי דין, בעלי מקצועות חופשיים ופרסומאים.

מאת: רונן הללשיווק19/04/141892 צפיות
רשת אלטו איטליה, המתמחה גם בנעלי עור מגביהות לגברים, מתרחבת ומודיעה על פתיחת 4 סניפים חדשים בתל אביב, בראשון לציון, בירושלים ובאילת, בהשקעה של 2 מיליון ש"ח.

מאת: רונן הללספורט ימי 19/04/146116 צפיות
נבחרות השייט של ישראל יצאו לאליפות אירופה לנוער בגלשני ביק בגרדה, איטליה,ולגביע העולם בהייר, צרפת

מאת: רונן הללתיירות ונופש - כללי05/09/131303 צפיות
מדריך הטיולים אבי קומפני מזמין אתכם להיות שגרירים של רצון טוב עבור מדינת ישראל

מאת: רונן הללעסקים, מימון וכספים29/08/132419 צפיות
מאת רו"ח מוסא מושיק ג'ריס

מאת: רונן הללנדל"ן09/03/131490 צפיות
אמיליו פלוס, קבלן, מספר על פינוי בינוי וההשלכות שמסביב

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231740 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222646 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221822 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221864 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222047 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221915 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221516 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica