חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על הכרויות וסיכונים ברשת- חלק ב'

מאת: tom lachamדייטינג12/01/20121000 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

ב. פגישה ראשונה לנצח תהיה במקום ציבורי כמו בית קפה או מסעדה ולא משנה כמה הפרטנר עשה עליכם רושם וירטואלי טוב. לעולם לא נפגשים במקום העבודה ובטח שלא בבית הפרטי של אף אחד מכם. במקום הציבורי הנבחר חייבים להיות נוכחים אנשים נוספים מלבדכם. מובן שכדאי לוותר על מסיבה פרועה, בית קפה עמוס מאוד או סרט כי אלה לא מאפשרים הכרות אינטימית אבל זה לא אומר שכדאי לכם להתחיל את ההכרות בפארק חשוך ומבודד או בחוף שקט ושומם. זכרו- אינכם מכירים באמת את האיש איתו אתם נפגשים. רצוי להגיד לאחד מחברכם שאתם בדרך לדייט ולעדכן אותו בסמס על מהלך הפגישה.

ג. הפגישה הסתיימה ונשאר לכם טעם של עוד? וותרו על אופציית הנסיעה במכוניתו של הדייט שלכם. סעו ברכבכם האישי או בתחבורה ציבורית. גם אם הערב היה נפלא, אתם עדיין אנשים זרים. הימנעו מלהכניס את עצמכם לסיטואציה מסוכנת או לא נעימה.

ד. לאינטואיציה ולתחושות בטן יש משמעות כפולה בכל הקשור בסוג כזה של הכרויות. אם משהו באדם שמולכם מלחיץ אתכם, אם הוא מפחיד אתכם בדרך כלשהי או אם אתם מרגישים סכנה קרבה על אף שלכאורה, לא קרה דבר, הקשיבו לעצמכם ולכו לפי תחושות הבטן. האם אתם רוצים לסיים את הפגישה מוקדם יותר- עשו זאת. השתדלו לא לפגוע או להעליב אבל בשום פנים ואופן אל תישארו במקום שאתם לא מעוניינים להיות בו.

ה. לרוע המזל, לא מעט אנשים שפותחים כרטיסי פרופיל באתר הכרויות חיים חיי נישואין או נמצאים כבר בקשר זוגי. בהנחה שאינכם רוצים להיות צלע שלישית, איך נמנעים מכאלה? כל אדם שהכרתם באתר היכרויות הוא בגדר "כבדהו וחשדהו". הקשיבו למה שיש לו להגיד, הצליבו פרטים, הבחינו בפרטים הקטנים ותנו תשומת לב מיוחדת לכל מיני דברים שלא מסתדרים לכם. אם נדמה לכם שהוא משקר- הוא ככל הנראה משקר. תפסו מרחק.  נסו לאשר בדרך כלשהי את עובדת היותו רווק. אפשרות לא רעה בכלל היא להקליד את שמו בפייסבוק ולצפות בכרטיס. הוא עשוי לספק לכם מידע רב.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tom lacham

מאת: tom lachamטלפונים סלולריים19/02/121229 צפיות
הבעיה העיקרית בקניית מתנות היא הצורך התמידי להפתיע ולחדש. הנה רשימת מתנות מגניבות לגבר או בחורה שמתים על גאדג'טים בסגנון אביזרים לאייפון.

מאת: tom lachamבריאות ורפואה כללי16/02/121189 צפיות
חיסונים הם חלק מעולמנו, ומתוקף כך, לפעמים קשה לזהות אותם כגורמי סכנה פוטנציאלים. עם זאת, דווחו מספר מקרים בעיקר בקרב ילדים, שחיסונים כאלו או אחרים נקשרו עם הסיכון לחלות במחלות אחרות.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121258 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה07/02/121207 צפיות
השמנת יתר היא אחת מהמחלות השכיחות ביותר בחברה המודרנית המערבית, והיא מעלה את הסיכונים לחלות במחלות נלוות רבות ואחרות כמו בעיות קרדו-וסקולריות, סכרת, בעיות שרירים ושלד ועוד.

מאת: tom lachamזוגיות ואהבה07/02/121517 צפיות
הגעת לגיל 30 ואין לך בן זוג? חושב כבר על ילדים אבל עדיין אין פרטנרית מתאימה? אנשים רבים מוצאים את עצמם עוסקים בנושא של זוגיות ונושא של משפחה באופן בלתי תלוי.

מאת: tom lachamקידום אתרים24/01/121272 צפיות
בעידן של היום, כל עסק, תאגיד או עמותה מחזיקים ברשותם אתר אינטרנט. אתר יכול להיות אתר תדמיתי, דינמי, בלוג או אפילו דף עסק בפייבוק. איך מביאים גולשים? איך גוגל יודע למקם אתכם בתוצאות החיפוש? איך קובעים רלוונטיות של אתר?

מאת: tom lachamדיאטה ותזונה24/01/121154 צפיות
על פניו נשמע שפסיכולוגיה רפואית עוסקת במורבידי, בצד הקשה של החיים, זה שמנסים רוב האנשים להמנע ממנו בכל מחיר, אך רבים העוסקים בתחום יאמרו דווקא שהם מתעסקים עם תקווה ואופטימיות, עם כוחות התמודדות ותעצומות נפש.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152545 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151894 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151913 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151931 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151864 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152126 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151798 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica