חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להוריד משקפיים

החיים המודרניים הביאו עימם מחשובות יופי מרעננות אשר מאוד משפיעות על הדרך שבה אנחנו קולטים את מראנו החיצוני, המון נשים וגברים מחליטים שהגיע הזמן לרוץ ולעשות ניתוחי קוסמטיקה שמטרתם היא לא להפוך לאיזה דמות מוזרות של דוגמנים , פשוט בגלל הרצון לתקן את המראה שהטבע נתן להם.

הכל אוהבים להראות טוב, הלא אין הרגשה יותר טובה למשל מתספורת נהדרת או מ בגדים יפים שנראים יפה על הגוף ומבליט את האישיות שלנו (או אולי מסתיר את החלקים שאנחנו פחות מרוצים מהם), אבל לפעמים הגנטיקה והגיל משנים את הגוף, בדיוק בנקודה זו חושבים על הרפואה הפלסטית המציעה מגוון פתרונות לשיפור המראה שלנו ועימו גם את האישיות והביטחון וכל זה בלי הצורך לעשות חור גדול בחשבון הבנק.

מה יש לשאול כשמתכננים שמעוניינים לעשות צלוליטיס? וממה הכי חשוב להיזהר להלן כמה טיפים שימושיים שבעזרתם תוכלו לקבל את כל העצות.

תתדרשו לבחון עבודות קודמות של המומחה שאצלו בחרתם לעבור את הטיפול, ורק כך תהיו מסוגלים להתרשם מ היכולות וגם להתרשם מהצרת היקפים וטיפולים אשר ביצע בעבר.

אין לראות את תוצאות הניתוח רגע אחרי שמורידים את התחבושות, חייבים להתאזר בסבלנות אחרי כמה שבועות הנפיחות תרד ואפכם יקבל את הצורה המושלמת.

תיקון אף- בשבוע הראשון לאחר שהאף מנותח מאד מומלץ להגביה את הראש כש שוכבים לישון זה בשביל להפחית כל הנפיחות ובשביל שלא יהיה צדקות וגודש באזורים שמסביב לאף.

להוריד משקפיים- לאלו מכם אשר משתמשים ב משקפי ראייה מומלץ מאוד לרכוש עדשות מגע כי אחרי טיפול הלייזר יש איסור להרכיב את המשקפיים לתקופת זמן של 3-4 שבועות.

מטפלים בחזה- מומלץ ביותר שלא ללכת על הקטנה בחזה לפני התחלת הורדה במשקל משום ש השדיים מאבדים מניפחם במהלך ירידה במשקל וצורת החזה עוברת שינוי לפיכך כדאי לפני הניתוח לרדת במשקל ורק אחר כך לגשת לעשות את הקטנת החזה.

מכוני טיפוח טובים מציעים את אפשרות ה הדמיה ויזואלית ממוחשבת תבקשו מהמנתח שידגים לך איך תראי לאחר הניתוח ואחרי מספר חודשים, באופן זה תהיי משוכנעת שבחרת במידה ובצורה הרצויות לך.

 



תגיות המאמר: להוריד משקפיים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתבות ברשת

מאת: כתבות ברשתשיפוצים23/01/12833 צפיות
אחת לשנה לפחות חשוב מאד למשוח דק עץ טבעי בשכבת חומר לשימון דקים לשמירה על העץ ותורמת לאורך חייו.

מאת: כתבות ברשתבגרויות22/01/12867 צפיות
אנו אזרחי ישראל שואפים להגיע למצויינות במגוון תחומים: קורסים מקצועיים בשוק ההון, טכנולוגיה, לימודי אמנות וסדנאות לרוחניות, לימודי שפות כאנגלית לשם העשרה, השכלה תיכונית, אוניברסיטאית ומגוון תחומים נוספים.

מאת: כתבות ברשתבריאות העין16/01/121014 צפיות
בכמה הימים הראשונים לאחר הניתוח הפלסטי לרוב מומלץ להגביה מעט את הראש שאתם רוצים ללכת לישון וזאת בכדי להוריד את האדמומיות ובכדי למנוע הצטברות של נוזלים ובצקת באזורים שמסביב לאף.

מאת: כתבות ברשתשיפוצים16/01/12744 צפיות
הקפידו לחתום על חוזה הובלת דירה שבו מפורטים תעריף ההובלה, פוליסת הביטוח בהעברה, שעת ההגעה ופירוט של כל החפצים המועברים. באופן זה, אם תתעורר בעיה, אתם כבר תהיו מכוסים.

מאת: כתבות ברשתשיפוצים12/01/12781 צפיות
אולם גם כשמתאמצים למנוע כל סיבה לבעיה עדיין צצים מכשולים בדרך, אולם בסוף הצדדים החיוביים משתלמים הרבה יותר מאלו השליליים. לכן, אם תעשו את ההכנות באופן מסודר ותקפידו לעגן את התנאים עם הסכם מסודר, אחרי תקופה קצרה של חוסר נוחות תוכלו לקצור את הפירות של חיים בבית משודרג.

מאת: כתבות ברשתשיפוצים10/01/12852 צפיות
וודאו לחתום על חוזה מסודר שיכלול את התשלום הסופי על העבודה, הסכם ביטוח ההעברה, זמני העבודה ופירוט של החפצים שיש להעביר. כך תהיו מכוסים מכל כיוון לכל מקרה שלא יהיה.

מאת: כתבות ברשתניתוחים פלסטיים09/01/12904 צפיות
מומלץ ביותר שלא ללכת על הקטנת חזה לפני התחלה של דיאטה משום ש החזה משתנה במהלך הדיאטה וצורת החזה משתנה מכיוון שכך עדיף תחילה לעשות דיאטה ורק אחרי כן לבצע את הקטנת החזה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223134 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213637 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201742 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201513 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201784 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201501 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191977 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica