חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להפוך חדר אמבטיה רגיל למקום מפנק במיוחד

מאת: מרכז המקלחוניםשיפוצים18/01/2012852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חדר האמבטיה הוא בדרך כלל המקום בו אנו אוהבים לסיים את היום שלנו. לחצים בעבודה, ילדים, משכנתא... כל אלה גורמים לנו לסטרס ועצבים. אז מה יותר כיף בסוף היום ממקלחת מפנקת ומרגיעה?
מקלחונים- למקלחת מפנקת


מקלחונים מודרניים מציעים מגוון אפשרויות מפנקות ומענגות, במחירים אטרקטיביים ונוחים לכל כיס. אחד הטרנדים הגדולים ביותר בשנה האחרונה הוא מקלחון המשלב פאנל עיסוי ואדים- ממש ספא במקלחת הפרטית שלכם!

פאנל העיסוי הוא למעשה ראש שמזרים מים בהספק אדיר ובעוצמות משתנות, לפי בחירתכם. ידוע שמים הם גורם מרגיע ועוזר במיוחד לכאבי שרירים ולכאבי גב, וכמובן לסטרס ולעצבים. עשר דקות של מקלחת המשלבת עיסוי ואמבטיית אדים, ואתם מסודרים!

סוגי מקלחונים

ניתן לבחור מבין מבחר עצום של מקלחונים. מקלחונים מעוגלים, מקלחונים פינתיים, מקלחונים קטומים, מקלחוני יוקרה, מקלחונים במבצע ועוד. אפשרות מצויינת אחרת היא אמבטיונים, מעין הכלאה בין אמבטיה ומקלחון, למי שבכל זאת מעדיף את האפשרות של אמבטיה, אך חשוב לו לשמור על ניקיון חדר האמבטיה, כמו גם לשוות לחדר האמבטייה שלו מראה יוקרתי וייחודי. מקלחונים ללא ספק מאפשרים אין ספור אפשרויות של עיצוב, וישדרגו את חדר האמבטיה שלכם בכמה וכמה רמות.
למי שמעוניין במקלחון מותאם אישית, ניתן לעשות זאת בכל מרכז מקלחונים או בחנויות גדולות לדברי בית. מקלחון מותאם אישית יורכב לפי מידות בהזמנה, ולפי העיצוב המועדף עליכם, וכן לפי צבע וכל אופציה אחרת שתבחרו שהמקלחון יכיל. מקלחונים בהתאמה אישית הם פתרון מושלם לבעלי חדר אמבטיה קטן, או חדר אמבטיה הבנוי בצורה שלא מאפשרת התקנת מקלחון סטנדרטי.

ריהוט חדר האמבטיה

אם אתם רוצים להפוך את חדר האמבטיה שלכם למקום נעים, נוח ומפנק במיוחד, רכשו ריהוט מעוצב, שיתאים למקלחון שלכם. אם המקלחון שלכם משדר יוקרה, בחרו ארונות אמבטיה דומים, למשל עשויים מתכת, או עץ, על פי בחירתכם. חשוב כמובן לוודא שהארונות מתאימים למידות חדר האמבטיה שלכם. אם חדר האמבטיה שלכם קטן, ארונות הם פתרון אחסון מצויין למגבות, תכשירים שונים, חומרי ניקוי למקלחת ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מרכז המקלחונים בעל מעל 20 שנה של ניסיון בתחומי המקלחונים. אצלנו במרכז המקלחונים תוכלו למצוא מגוון עצום של מקלחונים במגוון גדול של מחירים ומבצעים:

מקלחוני מיטרני
מקלחונים פינתיים
מקלחונים מעוגלים / קטומים
מגוון עצום של מקלחונים במבצעים מטורפים וחסרי תקדים!

ועוד ועוד...

אתם כמובן מוזמנים לבקר באתר הבית של מרכז המקלחונים, או ליצור קשר:

  • הזמנות ובירורים: 03-7302-305
  • מחלקת קבלנים ואדריכלים: 03-5373708
  • שעות פתיחה: 09:00 – 20:00
  • כתובת: דרך מנחם בגין 40, תל אביב
  • אתר אינטרנט: www.miklahonim.com
  •  
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת מרכז המקלחונים

    מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

    מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232706 צפיות
    מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

    מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223344 צפיות
    במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

    מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212902 צפיות
    מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

    מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211359 צפיות
    האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

    מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211239 צפיות
    כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

    מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201412 צפיות
    מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

    מאת: yoni romשיפוצים07/09/201142 צפיות
    מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica