חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בר אירועים והמהפכה הקולינרית

מאת: מכונת כתיבהבר אירועים18/01/2012832 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בר אירועים כבר מזמן עבר את הגדרתו הישנה שכללה דלפק עם כמה משקאות תוצרת הארץ. כיום, לאחר המהפכה הקולינרית של הצרכן הישראלי, בר אירועים הוא אחד השירותים היותר מבוקשים בשמחה כזו או אחרת. ומה הקשר של אותו מהפך לשירות בבר?

לדברי כמה אושיות מוכרות מתחום המזון בישראל, ניצני המהפך הקולינארי באו לידי ביטוי של ממש לפני למעלה מעשור שנים. אותם חלוצים שהיוו את התשתית למהפך קמו ועלו באמצע שנות התשעים. היום, קצת יותר מעשור אח'כ אנחנו יכולים לראות את הפירות במלוא הדרם. כך, למשל, שיאי הרייטינג שמורים כיום לתכניות הבישול שמציגים לנו שלל תבלינים, טעמים וריחות מכל קצות תבל. אז מה הקשר של אותו בר אירועים לעניין שלנו?

מוסכמות ישנות

בר אירועים, כפי שציינו, שבר מזמן את המוסכמות הישנות. כשם שעלתה והתפתחה תרבות קולינרית בישראל כך גם תרבות השתייה הצטרפה למהפך הזה. היום אפשר לראות את צוות הבר כמנוסה, ככזה שיודע מהם ההבדלים בין טנסי לבורבן. לדברי אותם אושיות איתם שוחחנו תרבות השתייה שהתחילה בברים שבערים הגדולות חדרה וחלחלה ויצרה בר אירועים אחר, מפתה יותר, מקצועי יותר וכזה שתמיד כיף לגשת אליו.

תרבות שתייה

אבל תרבות השתייה כוללת לא רק את הפן המקצועי או את הידע התיאורטי. היא כוללת את מודעות השירות למזיגה. היא כוללת את ההתמכרות לאהבה האירוח. בר אירועים טוב הוא כזה שממצה את ההנאה באירוע. הוא כזה שיודעי מתי להשתולל על הרחבה ועם מי והוא כזה שיודע איך לא לבלוט יותר מדי באירועים מסוג אחר. כך, למשל, השירות של בר אירועים של השקת מוצר שונה במהותו מהשירות המוצע באותו בר אירועים של חתונה למשל.

לצד בר אירועים, דוכני מזון משחקים תפקיד חשוב. כאשר בר אירועים מספק סוגים שונים של אלכוהול ומשקאות שונים שאינם אלכוהוליים, חייבת להיות הלימה קולינרית. בר אירועים משובח יבקש להבין אלו דוכני מזון נמצאים באירוע הספציפי. הרעיון הכללי הוא ליצור אווירה נכונה, כזו שממציאה את התרבות. כך, הקולינריה של אותם דוכני מזון משתלבת יד ביד עם בר אירועים איכותי. מה שיותר ערך מוסף.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה כתיבה והפצת מאמרים ברשת

הבית שלך לכתיבת מאמרים וכתיבת תוכן ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת כתיבה

מאת: מכונת כתיבהטלפונים סלולריים28/02/121237 צפיות
חנויות פרטיות של אביזרים לאייפון יעניקו לכם מבחר גדול יותר של מוצרים ובמחיר משתלם. אילו מוצרים ניתן למצוא בחנויות של אביזרים לאייפון, ולמה כדאי לקנות באופן פרטי?

מאת: מכונת כתיבהטלפונים סלולריים26/02/121140 צפיות
החלפת מסך לאייפון 4 היא תיקון הכרחי לבעלי המכשיר שיש להם מכשיר סדוק. למסך שבור או סדוק יש סיכונים רבים, כך שכדאי לשקול החלפת מסך לאייפון 4

מאת: מכונת כתיבהאירועים וחתונות – כללי26/02/121087 צפיות
איך ניתן לדעת מהי חברת צילום אירועים איכותית ומה כדאי לבדוק כאשר מחפשים אחת כזו ברשת.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121208 צפיות
מדוע לא כדאי להכניס את הכלב לאמבטיה הביתית ואיך מספרת כלבים מספרת כלב.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121279 צפיות
האם כדאי להשתמש במספרת כלבים או שמא לספר את חיית המחמד שלנו לבד בבית? התשובה לשאלה המורכבת הזו מופיעה לפניכם.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121154 צפיות
כסא גלגלים מאפשר את העצמאות הכה חשובה לאדם, על כן חשוב לבחור כסא גלגלים מתאים. ישנם עוד אביזרים לנכים רבים אשר יכולים לתרום מאד.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121143 צפיות
ניתן לקנות מיטה סיעודית לשימוש ביתי, בכל מיטה סיעודית ישנן פונקציות שונות שמסייעות למצבים שונים. כסא שירותים הינו עוד אביזרי חיוני ופרקטי ביותר.

מאמרים נוספים בנושא בר אירועים

מאת: גולאסובר אירועים10/06/161933 צפיות
בר מתוקים ודוכני מזון מתאימים לכל סוג של אירוע , בין אם מדובר באירוע גדול כמו חתונה, או באירוע קטן יותר, כמו ימי גיבוש. המגוון הרחב של סוגי בר מתוקים מאפשר התאמה מצוינת של הכיבוד לאופי האירוע.

מאת: פלאש ברבר אירועים25/08/143102 צפיות
בר מתוקים הינו אטרקציה מתוקה ומלהיבה אנשים רבים המוזמנים לאירועים. אם אתה רוצה להפתיע את האורחים שלך, לפנק את בן או בת הזוג או את הילד בחגיגת בר המצווה שלו, אטרקציה מתוקה ומלהיבה התפורה בדיוק לסוג האירוע ולגיל האורחים הינה בר מתוקים.

מאת: ספיר ספירבר אירועים28/08/131822 צפיות
פתיחת סניפים בכל הארץ של חברת קייטרינג חלבי יכול באמת לעזור לכל חברה שאר רוצה באמת לקבל הצלחה מידית בגל הארץ בו זמנית .

מאת: בני חגואלבר אירועים11/08/131801 צפיות
אני בטוח שאיי פעם שאלתם את עצמכם, מהו בר מתוקים? ואיך אפשר לראות אותו באירוע? מאחר ויש הרבה סוגים של אירועים, חתונות, בר מצוות, בריתות וכדומה, אנו צריכים להציע לקהל שלנו משהו מתוק לאכול, משהו שיגדיל את השמחה, כאן בא לידי ביטוי בר המתוקים....

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131712 צפיות
תכנון וארגון החתונה כולל תהליך ארוך ומייגע של חשיבה על פרטים חשובים מכריעים אך גם פרטים קטנים חשובים לא פחות. בגלל זה, התכנון יכול לגזול זמן רב, ומצד שני, יכול להיות מהנה ומאוד מספק. כשמצליחים ביעילות ובעזרת האנשים הנכונים להגיע לאירוע שישלב את כל מה שאתם רציתם בחבילה אחת. החתונה יכולה להיות כלי בידיים של החתן והכלה להביע את עצמם. חלק מהבחירות שעל החתן והלכה לבצע כוללות: בחירת המיקום והאולם לאירוע, בחירת העיצוב והמראה של המקום הנבחר, האוכל והמנות שיוגשו ועוד המון המון המון דברים...

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131753 צפיות
אל תשקיעו כל כך הרבה מחשבה במה שתלבשו, בר ממתקים ומפלי שוקולד יהיו פינוק, הפתעה והקינוח המושלם בכל אירוע! האוכל והקינוח והאופן בו אתם והאורחים שלכם תוכלו להתפנק חשובים לא פחות, מהאולם, העיצוב, המוזיקה או העיצוב.

מאת: ענבל לויבר אירועים05/08/131754 צפיות
בשנים האחרונות, ובמיוחד בעשור האחרון, דוכני ממתקים ובר מתוקים באירועים הפכו להיות חלק כמעט בלתי נפרד מאירועים שונים ברחבי הארץ. שוקולד, ממתקים הריחות והמראות יעלו חיוך על פני כל האורחים שלכם, וזאת הבטחה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica