חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אביזרים לאייפון, מגנים לאייפון

בגלל שמדובר במכשיר כלכך פופולרי, קיים שוק שלם של אביזרים לתוספות לאייפון שלכם. מפאנל אחורי ועד להחלפת מסך ותחנת עגינה ניידת למכשיר, תמיד תוכלו למצוא דרך לשדרג את האייפון שלכם. מסתם עוד אייפון תוכלו להפוך את המכשיר הסלולרי שלכם למערכת סטריאו, ממנה תבקע מוזיקה בווליום עוצמתי.

קניית האביזרים לאייפון – למה במעבדות וחנויות פרטיות?

אם חשקה נפשכם בקניית אביזרים לאייפון, תוכלו לעשות זאת בשתי צורות – בחנויות המורשות של ספקית הסלולר שלכם, אורנג' או סלקום לדוגמא, וכן תוכלו למצוא מגנים לאייפון ואביזרים נוספים בחנויות ומעבדות פרטיות. בבחירה בין השניים יש לקחת מספר פרמטרים בחשבון אשר ישפיעו על ההחלטה בקניית אביזרים לאייפון.

ראשית, במרבית המקרים חנויות פרטיות יספקו לכם מבחר גדול יותר של אביזרים לאייפון וכן מגנים לאייפון. משום שהשוק בתחום פרוץ, ובערי ישראל ניתן למצוא חנויות ומעבדות תיקון לאייפון בכל פינת רחוב, התחרות בין בתי העסק של אביזרים לאייפון היא רבה. כל מעבדה או חנות ינסו לספק לכם את המבחר הגדול והמרשים ביותר במחיר המשתלם ביותר – כך שמחירי מגנים לאייפון יהיו לרוב זולים יותר אם תקנו אותם באופן פרטי

יתרון נוסף של חנויות אביזרים לאייפון הוא תעודת האחריות שתקבלו. על מרבית התיקונים והמוצרים שאתם רוכשים תוכלו לקבל תעודת אחריות בת מספר שנים, שתאפשר לכם לתקן את הפאנל או את הסוללה שקניתם במידה וזו תתקלקל. כמו בהרבה מקרים, התיקון במעבדה יהיה זול יותר לעומת תיקון במסגרת ספקית הסלולר שלכם

מבחר מגנים לאייפון

בחנויות הפרטיות תוכלו למצוא מחלקות שלמות של אביזרים לאייפון המתמחות במבחר של מגנים לאייפון תוכלו לבחור בין פאנלים ומגנים צבעוניים, מצוירים או בשחור לבן, ואף בהזמנה אישית של תמונה לבחירתכם. אם אתם מחפשים פאנל שיהיה בטיחותי יותר, תוכלו למצוא מגנים קשיחים ועמידים במיוחד בפני נפילות ומכות חזקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה כתיבה והפצת מאמרים ברשת

הבית שלך לכתיבת מאמרים וכתיבת תוכן ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת כתיבה

מאת: מכונת כתיבהטלפונים סלולריים26/02/121139 צפיות
החלפת מסך לאייפון 4 היא תיקון הכרחי לבעלי המכשיר שיש להם מכשיר סדוק. למסך שבור או סדוק יש סיכונים רבים, כך שכדאי לשקול החלפת מסך לאייפון 4

מאת: מכונת כתיבהאירועים וחתונות – כללי26/02/121087 צפיות
איך ניתן לדעת מהי חברת צילום אירועים איכותית ומה כדאי לבדוק כאשר מחפשים אחת כזו ברשת.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121208 צפיות
מדוע לא כדאי להכניס את הכלב לאמבטיה הביתית ואיך מספרת כלבים מספרת כלב.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121279 צפיות
האם כדאי להשתמש במספרת כלבים או שמא לספר את חיית המחמד שלנו לבד בבית? התשובה לשאלה המורכבת הזו מופיעה לפניכם.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121154 צפיות
כסא גלגלים מאפשר את העצמאות הכה חשובה לאדם, על כן חשוב לבחור כסא גלגלים מתאים. ישנם עוד אביזרים לנכים רבים אשר יכולים לתרום מאד.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121143 צפיות
ניתן לקנות מיטה סיעודית לשימוש ביתי, בכל מיטה סיעודית ישנן פונקציות שונות שמסייעות למצבים שונים. כסא שירותים הינו עוד אביזרי חיוני ופרקטי ביותר.

מאת: מכונת כתיבהראיית חשבון23/02/121197 צפיות
כיצד יש לחפש ולסנן את התוצאות ממנועי החיפוש כאשר מחפשים רואה חשבון בפתח תקווה.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205423 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196558 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187916 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181524 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162438 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica