חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירה נכונה של חדרי ילדים

מאת: מכונת כתיבהאדריכלות פנים18/01/2012750 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עיצוב חדרי ילדים בצורה נכונה ומותאמת זוהי משימה חשובה ביותר. החדר הינו המרחב האישי והאינטימי של ילדנו, בו הוא שוהה שעות רבות במהלך היממה כולה. הכרחי מאד ליצור אווירה נעימה, מרגיעה ובטוחה בתוך חדרי ילדים, על מנת לתת חוויה חיובית ליקרים לנו מכל. כיום ניתן למצוא סגנונות רבים ומגוונים מאד לחדרי ילדים.

חדרי ילדים- צבע וביטחון

ריהוט של חדרי ילדים מאופיין בדרך כלל בצבעים בהירים. עבור בנות כדאי לשלב את גווני הבז או העץ של הרהיטים עם הצבעים ורוד או סגול, עבור בנים רצוי להוסיף תכלת או ירוק. חשוב לקנות במקום אמין את הרהיטים לחדרי ילדים, על מנת לוודא שהם עשויים מחומרים איכותיים, שיחזיקו מעמד לאורך זמן, והכי משמעותי, שיהיו בטיחותיים. ילדים נוטים להיתקל ברהיטים לפעמים, לפתוח מגירות ודלתות ועוד, ועל כן צריך למנוע כל חבלה חלילה שעלולה להיגרם להם. צביעת הקירות או הוספת טפטים ומדבקות קיר, יכולים ליצור חלל שמח וקסום.

שיתוף בבחירת חדר נוער מעוצב

כאשר הילד מתבגר והופך לנער, עיצוב החדר הופך להיות משמעותי מאד בעבורו. חדר נוער מעוצב יגרום לבני הנעורים לאהוב להיות בבית, וכן להזמין אליהם חברים. בגיל זה הרבה פעמים הביטחון העצמי תלוי בדברים חיצוניים ומשמעותיים כגון חדר נוער מעוצב. מומלץ מאד אם כן, לשתף את הנער או הנערה בתכנון של עיצוב החדר. כדאי ללכת איתם ביחד אל חנויות אשר יש בהם חדרי תצוגה, על מנת שיוכלו להתרשם מהסגנונות והצבעים, וכך יוכלו לבחור איזה חדר הם רוצים שיהיה להם. גם בגיל זה כדאי להוסיף צבע לקירות באמצעות צבע או טפטים, אם כי בדרך כלל הנוער יעדיף צבעים נועזים ובעלי נוכחות, ולא צבעי פסטל עדינים כמו בחדרי ילדים ותינוקות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מכונת כתיבה כתיבה והפצת מאמרים ברשת

הבית שלך לכתיבת מאמרים וכתיבת תוכן ברשת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מכונת כתיבה

מאת: מכונת כתיבהטלפונים סלולריים28/02/121236 צפיות
חנויות פרטיות של אביזרים לאייפון יעניקו לכם מבחר גדול יותר של מוצרים ובמחיר משתלם. אילו מוצרים ניתן למצוא בחנויות של אביזרים לאייפון, ולמה כדאי לקנות באופן פרטי?

מאת: מכונת כתיבהטלפונים סלולריים26/02/121139 צפיות
החלפת מסך לאייפון 4 היא תיקון הכרחי לבעלי המכשיר שיש להם מכשיר סדוק. למסך שבור או סדוק יש סיכונים רבים, כך שכדאי לשקול החלפת מסך לאייפון 4

מאת: מכונת כתיבהאירועים וחתונות – כללי26/02/121087 צפיות
איך ניתן לדעת מהי חברת צילום אירועים איכותית ומה כדאי לבדוק כאשר מחפשים אחת כזו ברשת.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121207 צפיות
מדוע לא כדאי להכניס את הכלב לאמבטיה הביתית ואיך מספרת כלבים מספרת כלב.

מאת: מכונת כתיבהוטרינריה23/02/121279 צפיות
האם כדאי להשתמש במספרת כלבים או שמא לספר את חיית המחמד שלנו לבד בבית? התשובה לשאלה המורכבת הזו מופיעה לפניכם.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121154 צפיות
כסא גלגלים מאפשר את העצמאות הכה חשובה לאדם, על כן חשוב לבחור כסא גלגלים מתאים. ישנם עוד אביזרים לנכים רבים אשר יכולים לתרום מאד.

מאת: מכונת כתיבהאורטופדיה ופיזותרפיה23/02/121143 צפיות
ניתן לקנות מיטה סיעודית לשימוש ביתי, בכל מיטה סיעודית ישנן פונקציות שונות שמסייעות למצבים שונים. כסא שירותים הינו עוד אביזרי חיוני ופרקטי ביותר.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica