חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לא צריך גינה בשביל להנות מפריטי ריהוט גן

מאת: AtidSeoריהוט 19/01/20121034 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין כל הפתעה בעובדה, שהאסוציאציה הראשונה העולה במוחם של אנשים, לשמע המונח, ריהוט גן, היא תמונה ציורית של חצר רחבה, אשר יכולה להכיל שפע של חפצי ריהוט גן כפינת אוכל, פרגולה או ספסלי נדנדה. מושגים כמו ריהוט גן או חפצים אחרים, הנכללים בקטגוריה זו כמו מיטת שיזוף, גזיבו וכדומה, מכוונים אותנו לדמיין בית קרקע פרטי, אשר למרבית הצער, אינו בהישג יד עבור רובנו.

ריהוט גן ללא גינה
תהא זו החמצה מצערת מצד דיירי בנייני דירות, לאטום עצמם למגוון האפשרויות, שפותח בפניהם עולם ריהוט גן. נכון שישנם פריטים, שאין בהם כל שימוש עבורם, אך לצידם פריטים רבים, אשר יכולים להוות שדרוג אמיתי לרמת החיים ולמנף את פעילויות הטבע והשהייה תחת כיפת השמיים, אשר אולי חשובים יותר ליושבי הדירות, החסרים פינה פרטית של פסטורליה ועל כן מוקירים את הבילוי באוויר הפתוח, יותר מאלו, שבכל רגע יכולים לבחור בין סלון ביתם לבין אירוח בצילו של גזיבו מעוצב בחצר.

ישנן דרכים שונות להנות מפרטי ריהוט גן גם ללא בעלות על חצר או מרפסת גג. להלן מספר דוגמאות עליהן יכול להתענג אדם, בלי קשר למקום מגוריו. הדוגמאות נועדו לפתוח את המחשבה ולאפשר לכם לראות את התועלת הרבה, שכל אדם עשוי להפיק מפרטי ריהוט גן שונים, החל מעמדת גריל נידת וכלה באוהל גזיבו ענק.

מיטת שיזוף - את נפלאותיה של מיטת שיזוף, למדתי מחברות חובבות שמש ופרטיות, אשר לא נותנות לדירתן הקטנה, לעמוד בינן לבין הופעה אופנתית, בלי צורך לשרך רגליהן למקומות ציבוריים מלאי עיניים צופות. לכל בניין גג, אשר גם אם אינו פרטי או מותאם לשימוש, יכול לשמש כאיזור שיזוף ומנוחה נעים ואינטימי. כל מה שצריך לעשות הוא לעלות כמה מדרגות נוספות, לפרוש מגבת, להשתרע על מיטת שיזוף, לעצום עינים ולשכוח, כי מסביב מכוניות, בניינים ודודי מים. רק אתם, מיטת שיזוף והשמש...

גזיבו - על אף, שאוהלי גזיבו הם פרטי ריהוט גן גדולים יחסית, יש להם שימושים רבים מחוץ לגבולות הגינה הפרטית. גזיבו הוא מבנה נייד, קל מאד להרכבה וקיפול, אשר אין לו תחליף עבור אוהבי מחנאות, טיולים ונופש בחיק הטבע. גזיבו מאפשר התמקמות מהירה ונוחה ביער, על חוף ים או אפילו במדשאות של פארק עירוני. הוא מגדיר בצורה פשוטה את לב המחנה, המקום בו ניתן לאחסן את החפצים, לארגן פינת בישול או סתם לנוח מקרני השמש וטיפות הגשם. ישנם גם אוהלי גזיבו עצומי מידות, אשר יכולים לשמש לאירועים רבי משתתפים.

שמשיות - שמשיות, בניגוד לפרטי גזיבו או מיטת שיזוף, נמצאות בשימוש נרחב, גם של אלו, שאינם בעלי חצר. שכיח לראות אנשים, הנושאים עימם, כדרך קבע, שמשיה לחוף הים או לפארק, ובכך פותרים את תלותם בשירותים חיצוניים, יקרים, המוגבלים למקומות מוסדרים.

ריהוט גן מותאם לשימוש חיצוני, אך אין הכרח, שהשטח בו הוא מוצב יהא בבעלות פרטית. ישנם חפצים רבים כמו גזיבו, מיטת שיזוף, שמשיה, צלונים, פינת גריל ורבים נוספים, העשויים להיות לעזר רב עבור אנשים מחוסרי גינה, שאוהבים לבלות זמן איכות מחוץ לכתלי דירתם, תוך שימוש באיזורים ציבוריים קרובים או רחוקים, כגון גגות משותפים, גינות ציבוריות או מרחבים טבעיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מועדון גיל הזהב בפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת AtidSeo

מאת: AtidSeoבריאות גיל הזהב21/03/111111 צפיות
החלמה מניתוח בגיל השלישי רבה יותר קשה וארוכה. ישנן מספר דרכים לעבור את ההחלמה בצורה הנוחה ביותר, מכובדת ונעימה.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201581 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201165 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201717 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201801 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191610 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191589 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191591 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica