חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרצית לדעת על מפות גוגל

מאת: vindexשיווק באינטרנט13/11/20111097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גוגל מפות הוא שירות פופולארי מאוד של חברת גוגל, המוכר כיום לרבים בישראל הנעזרים בו באופן שוטף. כל מי שרוצה לברר כיצד להגיע ממקום אחד למקום אחר, יכול להיעזר בשירות זה, ותוך שניות ספורות לקבל את המידע הדרוש. השירות קיים בעולם כבר מספר שנים ומאות מיליוני אנשים נעזרים בו. גם בישראל, ניתן כיום להיעזר במפות גוגל ובשירותים נוספים כגון גוגל סטריט וויו, גוגל מקומות ועוד. ישנם חברות רבות בחו"ל העוסקת מזה מספר שנים בתחום ההולך ומתפתח הנקרא שיווק ופרסום סלולרי, עוד על נושאים אלה בכתבה הבאה.

אז מה כל כך טוב בגוגל מפות?

אם בעבר, על מנת לברר כיצד להגיע ממקום א' למקום ב', היינו צריכים לבזבז זמן רב, להרים טלפונים ולהסתכל בספרים עם מפות, כיום, באמצעות גוגל מפות, ניתן לחסוך זמן רב! בלחיצת כפתור ניתן לברר כיצד להגיע (ברכב או אפילו ברגל) מברלין לבון, מפריס ללונדון ומברצלונה למדריד... כמובן שניתן לברר גם על דרכי הגעה בתוך ישראל (מירושלים לתל אביב למשל) ואף לציין רחובות ספציפיים. בגוגל מפות מופיעים כמעט כל הערים, הרחובות והבניינים הקיימים בעולם וזאת בזכות עבודות המיפוי האיכותית והמקיפה שביצעה גוגל בעשור האחרון. מיפוי זה, מסייע לגוגל גם בשירותים חשובים נוספים כמו גוגל סטריט וויו וגוגל מקומות. לא בכדי, הפך גוגל מפות לאחד מהיישומים הפופולאריים ביותר של גוגל, בזכות הפשטות, היעילות והגאונות שלו.

מה זה גוגל מקומות?

גוגל מקומות, בניגוד לגוגל מפות, הוא כלי בעיקר שיווקי ופרסומי. ניתן למצוא באמצעות גוגל מקומות בתי עסק, מוסדות ציבור, בתי ספר, תחנות דלק ועוד ואת דרכי ההגעה אל המקומות הללו. כל מי שנרשם לשירות של גוגל מפות (המבוסס גם הוא על חיפוש מבוסס מיקום), יכול לקדם את עצמו בצורה טובה מאוד ותוך זמן קצר. עסק אשר מצטרף לשירות של גוגל מקומות ומקדם את עצמו בצורה יעילה, יופיע במקומות הגבוהים ביותר של תוצאות החיפוש של גוגל מקומות. בימים בהם למנועי החיפוש (ובמיוחד לגוגל) יש השפעה מכרעת על חשיפת עסקים, שירות זה הפך לחשוב במיוחד!

 



תגיות המאמר: מפות גוגל, גוגל מקומות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת vindex

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי19/05/15959 צפיות
עבודות אלומיניום בירושלים, בתל אביב ובחיפה נחשבות כבר לדבר שבשגרה. ככה זה שניתן לעבוד בזריזות, ביעילות ובזול, באופן יחסי, עם אלומיניום ולהגיע לתוצאות המתעלות על כל חומר גלם אחר.

מאת: vindexעסקי מזון11/05/151326 צפיות
החלטתם לערוך אירוע וללכת על אירוח בסגנון של פלטות גבינות, זה רעיון מצוין אבל זה לא פשוט כנו שזה נשמע. כדי להכין פלטה מעוצבת, טעימה ויפה יש צורך בידע ובניסיון. פנינו אל המומחים והצגנו בפניהם את השאלות הנפוצות, שמחנו לשמוע את התשובות

מאת: vindexצרכנות28/07/14972 צפיות
עולם הדפוס של היום, הוא כל כך מתקדם וחדשני, עד כדי כך שהוא מאפשר לבתי הדפוס להדפיס על כל מוצר, מה שירצו בכל גודל ובכל צבע שירצו.

מאת: vindexבניין ואחזקה - כללי22/07/141154 צפיות
מכונת הכביסה שלכם שבקה חיים? קבלו את המדריך המלא אשר יסייע לכם בבחירת הטכנאי שיספק לכם את המענה המקצועי, האמין והמשתלם ביותר. בהצלחה!

מאת: vindexתחבורה ורכב - כללי16/02/121228 צפיות
מזל טוב! רכשתם דירה חדשה בעיר רמת גן או שכרתם את דירת חלומותיכם בעיר, כעת הגיע הזמן לבחור חברת הובלות ברמת גן אשר תוביל את תכולת הדירה שלכם במקצועיות ובמהירות ליעד החדש.

מאת: vindexדיני מיסים20/01/121228 צפיות
עורכי דין מתמחים בתחומים רבים - דיני חוזים, דיני מקרקעין, דיני משפחה, דיני קניין ועוד. תחום דיני המיסים הוא ללא ספק אחד מהתחומים המרתקים ביותר בעולם המשפט וכל עורך דין המתמחה בתחום זה,

מאת: vindexשיווק באינטרנט19/01/121088 צפיות
באמצעות גוגל מקומות תוכלו לשווק ולקדם את העסק שלכם בצורה מוצלחת. אם העסק שלכם הוא מבוסס מיקום, תוכלו להצטרף לשירות גוגל מקומות, וכל מי שיחפש למשל "מסעדה בתל אביב", "חנות פרחים בחולון" או "תחנת דלק בירושלים" יגיע אליכם במהרה.

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213541 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184492 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172614 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162424 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163290 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153372 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica