חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השכרת מתנפחים - טיפים חשובים

מאת: interseoמסיבות22/01/2012876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השכרת מתנפחים הוא רעיון נהדר שהופך כל יום הולדת למושקע ואיכותי וכמובן אטרקציה שילדים מאוד אוהבים. המתנפחים מאפשרים לילדים לקפוץ ולהשתולל בתוך מתקן העשוי מחומר רך וגמיש המתקנים המתנפחים בטיחותיים ומגיעים בצורות ובצבעים שונים.

השכרת מתנפחים לתפעול עצמי הפכו בשנים האחרונות לדבר פופולארי מאוד בעיקר בשל העובדה כי הם מאפשרים חיסכון כספי עצום לעומת הזמנת מפעיל מתנפחים הגובה תשלום בעבור תפעול המתנפחים.

מה חשוב לדעת כאשר שוכרים מתנפחים ?

אחד היתרונות החשובים ביותר הוא האפשרות לאסוף את המתנפח ולתפעל את המתקן בעצמכם ודאו כי העסק ממנו אתם עומדים לשכור את המתנפח נמצא בטווח נסיעה סביר ובעל גישה נוחה לרכב. המתנפחים אומנם קלים במשקל יחסית וניתנים להובלה בכל רכב פרטי אך חשוב כי לעסק המציע השכרת מתנפחים תהיה גישה נוחה וקרובה להעמסת המתנפח על הרכב.

מתנפחים להשכרה לתפעול עצמי מאפשרים לכל אדם לשכור ולתפעל את המתנפח בעצמו ודאו כי החברה המציעה השכרת מתנפחים מקפידה לבדוק את המתנפחים אותם היא מציעה להשכרה טרם מסירת המתנפחים. בדיקה של המתנפח והמפוח תמנע אי נעימות אם תגיעו למקום האירוע ותגלו כי המתנפח ששכרתם אינו תקין

חשוב מאוד להתאים את סוג המתנפח להשכרה לכמות ולגיל הילדים המשתתפים באירוע. ישנם מתנפחים המתאימים לפעוטות וישנם מתנפחים גדולים יותר המתאימים לגיל 10 ומעלה. אם יש לכם באירוע גם פעוטות וגם ילדים גדולים יותר חשוב כי תשכרו שני מתקנים לפחות כדי למנוע פגיעה בילדים הקטנים.

ודאו כי המתנפח שאתם שוכרים מתאים להפעלה גם במקום סגור וגם במקום פתוח. עסק המתמחה בהשכרת מתנפחים לרוב מחזיק ברשותו מתקנים הניתנים להפעלה גם במקומות סגורים.

מיקום המתנפח – חשוב לוודא כי אתם ממקמים את המתקן במקום שבו אין חפצים או סכנה לילדים המשתמשים במתקן. ודאו כי לא קיימים בסביבה חפצים חדים העלולים לקרוע את המתקן. מומלץ למקם את המתנפחים על קרקע כמה שיותר רכה ואם אין אפשרות מומלץ לפזר מזרונים מסביב למתנפחים כדי למנוע נפילה או פציעה.

חשוב לדעת כי מתנפחים להשכרה לתפעול עצמי אסור להרטיב. חשוב להקפיד על הוראה זו שכן רטיבות עלולה להרוס את המתקן המתנפח דבר העלול להביא את השוכר בתשלום הנזק הנגרם למתקן.

נעליים – אמנם המתקנים עשויים מחומר חזק ואיכותי אך מומלץ להנחות את הילדים להסיר את הנעליים בטרם עלייה למתקן , דבר זה יצמצמם את האפשרות לפגיעה בילדים אחרים בעת שימוש במתקן.

לסיכום , השכרת מתנפחים הוא פתרון ממש נהדר לכל יום הולדת או מפגש בו ישנם ילדים. הילדים מאוד אוהבים את המתקנים המתנפחים הצבעוניים ויכולים לשחק ולקפוץ בהם במשך שעות ארוכות. הקפדה על הוראות הבטיחות והשימוש הנכון במתקנים תמנע מצבים לא נעימים והחזרת המתנפח כפי שהגיע. תיהנו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת interseo

מאת: interseoבניין ואחזקה - כללי05/02/12830 צפיות
ביובית הינה משאית או טנדר שעליהם מותקן מיכל שאיבה בעל קיבולת בנפחים שונים בהתאם לגודל הביובית ולצרכי העבודה. מעבר למיכל המותקן בחלק האחורי של כלי הרכב מותקנת גם משאבת יניקה והסנקה הפועלת באמצעות לחץ מים. המטרה של מיכל הקיבול ומשאבת ההסנקה/יניקה היא לאפשר לביובית לבצע מגוון רב של עבודות ביוב כגון : פתיחת סתימות ביוב, שאיבת בורות שומן, שאיבת הצפות , הובלת שפכים ועוד...

מאת: interseoאירועים וחתונות – כללי22/12/11885 צפיות
השכרת מקרן מאפשרת פתרון מצוין לצורך בהקרנת מצגת או סרט. המקרנים המוצעים כיום להשכרה איכותיים וקלים לתפעול ולמעשה כמעט כל אחד יכול לתפעל אותם. החיבור למחשב מתבצע באמצעות כבל המגיע עם המקרן השכור ורוב המחשבים לאחר החיבור יזהו את המקרן באופן אוטומטי ויעבירו את השידור המופיע על המסך אל המקרן באופן מהיר וקל.

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152216 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica