חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביובית יתרונות בפתיחת סתימות ועוד

מאת: interseoבניין ואחזקה - כללי05/02/2012829 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהי ביובית ?

ביובית הינה משאית או טנדר שעליהם מותקן מיכל שאיבה בעל קיבולת בנפחים שונים בהתאם לגודל הביובית ולצרכי העבודה. מעבר למיכל המותקן בחלק האחורי של כלי הרכב מותקנת גם משאבת יניקה והסנקה הפועלת באמצעות לחץ מים. המטרה של מיכל הקיבול ומשאבת ההסנקה/יניקה היא לאפשר לביובית לבצע מגוון רב של עבודות ביוב כגון : פתיחת סתימות ביוב, שאיבת בורות שומן, שאיבת הצפות , הובלת שפכים  ועוד...

ביובית לפתיחת סתימות ביוב

כיום רוב פתיחת סתימות הביוב מתבצעות באמצעות ביובית ולא באמצעים ידניים כפי שהיה נהוג בעבר. במיוחד אם מדובר על סתימת ביוב מאסיבית או סתימה במערכת הביוב הראשית. רוב סתימות הביוב נגרמות בגלל הצטברות של חומרים ושומנים המקטינים את קוטר הצנרת ובכך מונעים זרימה תקינה של נוזלים בצנרת הביוב. לעיתים הסתימות נגרמות בגלל גורמים כמו לכלוך או עצמים הנתקעים במערכת הביוב או אפילו שורשי עצים החודרים את הצנרת ומפריעים לזרימת הנוזלים התקינה.

משאבת לחץ המים הנישאת על גבי הביובית מתחברת באמצעות צינורות וחיבורים מיוחדים אל מערכת הביוב ושוטפת ביסודיות את צנרת הביוב. לחץ המים הגבוה מסלק את החומרים שהצטברו במערכת הביוב ואף מסוגל לסלק עצמים ולכלוך כמו שורשי עצים , אבנים וכד'.

ביובית לשאיבת הצפות

אין דרך טובה יותר לטיפול בהצפות במהירות וביעילות מאשר באמצעות ביובית. אם נתקלתם בהצפת מים בבית או בעסק כתוצאה מפיצוץ בצנרת או אפילו בעקבות מי גשמים הביובית היא הפתרון היעיל והמהיר ביותר עבורכם. צוות הביובית יגיע במהירות למקום ההצפה ובאמצעות משאבת המים העוצמתית ומיכל השאיבה הענק ישאב במהירות את הנוזלים וימנע נזקים בלתי הפיכים לרכוש.

במקרים רבים נגרמת הצפה בפיר המעלית כתוצאה מניקוז לקוי של מי גשמים. גם לשם כך מומלץ להסתייע בשירות של ביובית שבאותה שיטה מאפשרת שאיבת נוזלים במהירות וביעילות ומזעור הנזקים.

הובלת שפכים

מעבר ליכולת השאיבה וההסנקה של הביובית יש באפשרותה כמובן להוביל שפכים. חשוב לדעת כי הזרמת שפכים יש לבצע אך ורק באתרים המורשים על ידי המשרד לאיכות הסביבה. חברה המתמחה בשירותי ביובית מקיימת קשרים קבועים עם אתרים להזרמת שפכים המורשים על ידי המשרד לאיכות הסביבה ומנפיקה את כל האישורים הנדרשים ללקוח.

לסיכום, לביובית יתרונות רבים הקשורים בפתיחת סתימות ביוב ובביצוע עבודות ביוב ועבודות אקולוגיות מסוגים שונים. בפעם הבאה שאתם נתקלים בסתימת ביוב התייעצו עם חברת ביובית ותהנו מן הפתרון המתקדם והיעיל ביותר לביוב שלכם.

 



תגיות המאמר: סתימות, ביוב, ביובית, פתיחת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת interseo

מאת: interseoמסיבות22/01/12875 צפיות
השכרת מתנפחים הוא פתרון ממש נהדר לכל יום הולדת או מפגש בו ישנם ילדים. הילדים מאוד אוהבים את המתקנים המתנפחים הצבעוניים ויכולים לשחק ולקפוץ בהם במשך שעות ארוכות. הקפדה על הוראות הבטיחות והשימוש הנכון במתקנים תמנע מצבים לא נעימים והחזרת המתנפח כפי שהגיע. תיהנו.

מאת: interseoאירועים וחתונות – כללי22/12/11885 צפיות
השכרת מקרן מאפשרת פתרון מצוין לצורך בהקרנת מצגת או סרט. המקרנים המוצעים כיום להשכרה איכותיים וקלים לתפעול ולמעשה כמעט כל אחד יכול לתפעל אותם. החיבור למחשב מתבצע באמצעות כבל המגיע עם המקרן השכור ורוב המחשבים לאחר החיבור יזהו את המקרן באופן אוטומטי ויעבירו את השידור המופיע על המסך אל המקרן באופן מהיר וקל.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222798 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223108 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211370 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211329 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211587 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211562 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211750 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica