חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוקולד פרה – השוקולד האהוב על ילדים בישראל בכל הזמנים

מאת: גל רניצרכנות30/01/2012859 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ילדותנו בשנות השבעים והשמונים לא הייתה ילדות משופעת בממתקים. לרוב כאשר היינו נשרכים אחרי אימי בשאלה "יש משהו טוב?" היינו זוכים לתשובה בסגנון "קניתי תפוחים/תפוזים /בננות/אפרסקים (הכל בהתאם לעונה, מחק את המיותר) מצויינים – יש במקרר. בחוסר שביעות רצון מוחלט היינו נגשים למקרר , לוקחים את הפרי המוצע ועדיין עורגים למשהו אחר. משהו מתוק, שוקולדי, נימוח בפה .

כמובן שהיצע הממתקים באותם שנים לא היה רב. כמו ערוץ אחד בטלוויזיה - המעט שהיה זכה לרייטינג גבוה אצל כולנו. בכל זאת מעל כולם בלט ממתק אחד מוכר שוקולד הפרה. חפיסת שוקולד פרה הייתה בגדר אוצר אצל כולנו הן בשל טעמה המיוחד והן בשל גודל החפיסה שאפשר לנו לטעום מהשוקולד הנכסף בכמות מספקת ומשביעת טעם.

לא היה לנו צורך באריזות מתוחכמות או פרסומות שיגרמו לנו לקנות את השוקולד. שוקולד עלית היה השוקולד היחידי כמעט באותם שנים והחפיסות היו בעיקר שוקולד פרה. על טעמו המובחר של השוקולד שיוצר במפעל החברה ברמת גן לא היה צורך להכביר מילים. המכירות דיברו בעד עצמן. שוקולד פרה ובעיקר שוקולד חלב היה המוצר הנמכר והפופולארי ביותר.

היום כאשר יש הרבה ומהכול נראה כי מותג פשוט כמו שוקולד פרה היה אמור להיבלע בתוך ים המוצרים הדומים לו. חברות נוספות מתחרות על אותו פלח שוק בארץ. אולם למרבה ההפתעה מסתבר שאנו הצרכנים לא בגדנו בנושא אהבתנו מילדות. שוקולד הפרה נצרך ע"י דור הילדים שלנו לא פחות ולמעשה הרבה יותר מאשר על ידינו. אפילו הדור התזזיתי של ימינו , שיש לו את האפשרות והזמינות לבדוק מוצרים שונים, מסתבר כי גם הוא מגלה עקביות בנאמנות למותג הפשוט החם והידוע שוקולד פרה.

חברת עלית נרכשה ע"י חברת שטראוס הצפונית, האחראית למוצרי חלב רבים וטובים המוכרים לכולנו. איחוד יצרני השוקולד המובילים עם יצרני החלב ומוצריו הביא להגדלת החברה אשר החלה להתפרש על תחומים שונים. חברת שטראוס עלית מפתחת כיום מגוון רב מאוד של מוצרים בתחומים שונים . היא מחולקת למספר חטיבות ומוצריה נמכרים בארץ ובעולם.

שוקולד הפרה שהחל את דרכו בשנת 1934 עם הקמת מפעל עלית הפך לאחד ממותגיה המובילים ואפשר לומר מוצר הדגל של חטיבת המתוקים.

המוצר שינה את פניו במהלך השנים במשך 6 פעמים. וכיום נמכרת חפיסת שוקולד פרה בכל מספר שניות. בסך הכל נמכרים כ-888,000 מוצרי שוקולד פרה בשנה.

ברוח התקופה פיתחה חברת שטראוס עלית את המותג המפורסם לתתי מוצרים בטעמים שונים ולקהלי יעד שונים. שוקולד החלב מיוצר קודם לכל בשלושה טעמים בסיסיים: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקלד לבן. על המוצרים הבסיסיים התווספו מוצרים הפונים לילדים וזוהי סדרת אצבעות שוקולד פרה. הסדרה המיועדת לילדים ארוזה באריזות צבעוניות מושכות עין, צבעים מרהיבים של ירוק ,כתום, ורוד ותכלת. האריזות מחולקות ליחידות דמויות אצבעות ומכאן שמן. סדרת האצבעות מכילה תוספות מגוונות לשוקולד הידוע כמו עוגיות, סוכריות עדשים, סוכריות קופצות, ועוד.

חברת שטראוס עלית השכילה ללכת עם הזמן ולזהות את אהבת הצרכנים למותג שוקולד הפרה, בעיקר אהבת הילדים שמובילה את הצלחתו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל רני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל רני

מאת: גל רניביטוח נסיעות18/06/121039 צפיות
שעליהם נרחיב בהמשך, וגם מדובר על ביטוח שיגן עליכם במקרה של פגיעה בציוד שלכם. בכול זאת מדובר על מקומות בהם השוטרים יותר גרועים מהגנבים עצמם

מאת: גל רניביטוח נסיעות28/02/12897 צפיות
יש כאלה שמעדיפים להתאוורר במקומות רחוקים מישוב, רחוקים מאדם, ויש כאלו שדווקא רעש הקניונים והמון האדם יביאו להם את המנוחה. ישנם ישראליים שיעדיפו להעפיל להרים גבוהים, מכוסי שלג וקרירים ואחרים

מאת: גל רניביטוח משכנתא28/02/121059 צפיות
לנו היהודים יש ארץ אחת, ולכן מאד חשוב לנו לתקוע יתד בארץ. בית הוא הביטחון שלנו . הוא אי של יציבות עבורנו וביטחון כלכלי עבור ילדינו. מילדותנו חונכו שבית קונים,

מאת: גל רניביטוח נסיעות25/02/12835 צפיות
בשיחת טלפון לחברת ביטוח או חברת האשראי ניתן לסגור את נושא הביטוח. אבל האם זו הדרך החכמה ביותר? ביטוח נסיעות לחול הוא דבר שדורש בדיקה והשקעה

מאת: גל רניביטוח נסיעות24/02/12901 צפיות
כל נסיעה לחול היא עדיין נסיעה למקום שאתה לא בקיא בהתנהלות המערכות שם. כל ארץ מתנהלת בצורה שונה. קל יותר להתמצא בארצות המודרניות והמפותחות,

מאת: גל רניעסקי מזון21/02/12928 צפיות
שוקולד הוא אולי מוצר המזון שיש לו את מספר האוהדים הרב ביותר בכל העמים. השוקולד הוא מעין מכנה משותף עולמי של טעם. לא לחינם רכש השוקולד את מעמדו היציב בעולם. השוקולד מכיל בתוכו חומר מעורר וממריץ.

מאת: גל רניביטוח משכנתא21/02/12938 צפיות
על מנת לממש את חלום רכישת הבית בישראל יזדקק הרב המכריע לסיוע של משכנתא. אנחנו לוקחים משכנתא בסכומים גבוהים מאוד בבנקים, או במקור מימון אחר, ומתחייבים מידי חודש בחודש לאורך שנים להחזיר את המשכנתא. רק חלק קטן מרוכשי הבתים עושה זאת במקורות מימון עצמאיים ללא צורך בלקיחת משכנתא.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214242 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204379 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205281 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193443 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica