חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שוקולד חגיגה לחושים

מאת: גל רניעסקי מזון21/02/2012929 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש כאלו שאוהבים ממתקים וכאלו שמעדיפים חטיפים מלוחים, יש כאלו שמעדיפים ירקות ויש כאלו שחובבי פירות אבל מי מביננו לא אוהב שוקולד? אחוז האנשים שאינו אוהב שוקולד הוא קטן עד שולי, ולא רק בארצנו הקטנטונת אלא בכל רחבי הגלובוס.

שוקולד הוא אולי מוצר המזון שיש לו את מספר האוהדים הרב ביותר בכל העמים. השוקולד הוא מעין מכנה משותף עולמי של טעם. לא לחינם רכש השוקולד  את מעמדו היציב בעולם. השוקולד מכיל בתוכו חומר מעורר וממריץ. אנשים ברגעים של עצב או מצב רוח ירוד מחפשים את הדבר הטעים שימתיק להם את הרגע. השוקולד בהיותו ממריץ מספק את הצורך ומעלה את מצב הרוח, אמנם לא לאורך זמן אבל מספיק בשביל התחושה הטובה.

לא רק חוש הטעם משתתף בחגיגת החושים כשאוכלים שוקולד. יהונתן גפן כתב בשירו ריח של שוקולד, מתוך הכבש השישה עשר :

בסוף רמת גן יש מקום מיוחד
שם אפשר לעמוד ולהריח שוקולד
יש שם בית גבוה גבוה בלי חלונות עם שלוש ארובות
ושלושים מכונות יום ולילה עובדות
ושבעים פועלים עם סינר וכפפות
מכינים שוקולד בכל הצורות

שוקולד קטן ושוקולד גדול
שוקולד יקר ושוקולד בזול
שוקולד אגוזים ושוקולד סתם
לעשירים ולכולם והריח בחינם
וכל האזרחים עוצרים ומריחים...

בצומת שלושת הרחובות המרכזיים ברמת גן רחוב אבא הלל, רחוב ז'בוטינסקי ורחוב ארלוזורוב עמד פעם מפעל שוקולד עלית ומפעל ממתקים נוסף כך שהריח הנישא באוויר באותו מקום – ריח השוקולד- משך אליו ילדים ומבוגרים כאחד.

מפעל שוקולד עלית ייצר את השוקולד המפורסם והמוכר לכולנו שוקולד פרה. שוקולד פרה ענה על הצורך בשוקולד בלי שנאלץ להוציא מכיסנו סכום עתק. השוקולד המוכר היה אהוב בשל טעמו המיוחד ובשל איכותו.

בעבר היו רק שלושה סוגים של שוקולד פרה: שוקולד חלב, שוקולד מריר ושוקולד לבן.

היום מפעל השוקולד המיתולוגי, שעמד בלב רמת גן, נהרס ובמקומו נבנה מגדל. המפעל עצמו עבר לנצרת עילית בצפון הארץ ומשם הוא ממשיך לייצר את המוצרים המוכרים והאהובים. המעבר לנצרת עילית והאיחוד עם חברת שטראוס דווקא הביאו לקפיצת מדרגה בכל הנוגע לקידום המוצרים לגיוונם ולאיכותם.

החברה המאוחדת שטראוס עלית לקחה את מותג שוקולד פרה כמטרה להגדלת המכירה והגעה לקהלים שונים ולטעמים שונים תוך שהיא מרגישה את דעת הקהל ודרישותיו.

חברת שטראוס עלית החלה בשיווק מוצרים חדשים של שוקולד פרה, . כל סוגי השוקולד החדשים נבנו על בסיס החפיסות הקיימות רק בצורה מתקדמת ומגוונת יותר. קודם כל טופלה האריזה . הפרה שסימלה את השוקולד שינתה פנים, עברה שינוי וחזרה צעירה, חטובה וחייכנית יותר. החברה החלה בשיווק סדרות שונות לצרכנים שונים.

הצרכנים הקטנים, הילדים, זכו לסדרה משל עצמם סדרת אצבעות השוקולד , בטעמים שילדים אוהבים (ולא רק ילדים..), המבוגרים חובבי השוקולד האיכותי זכו לסדרת הספלנדיד המכילה יותר מוצקי קקאו, חובבי הבריאות זכו בשוקולד המכיל 92 קלוריות בלבד, האוכלוסייה הדתית נהנית מסדרת שוקולד בהכשרים הקפדניים ביותר ואלו שסתם בא להם להתענג קיבלו את הסדרה המפנקת במילויים ובטעמים יוצאי דופן.

אין ספק שוקולד פרה אכן חגיגה לחושים.

 



תגיות המאמר: שוקולד חלב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גל רני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גל רני

מאת: גל רניביטוח נסיעות18/06/121039 צפיות
שעליהם נרחיב בהמשך, וגם מדובר על ביטוח שיגן עליכם במקרה של פגיעה בציוד שלכם. בכול זאת מדובר על מקומות בהם השוטרים יותר גרועים מהגנבים עצמם

מאת: גל רניביטוח נסיעות28/02/12897 צפיות
יש כאלה שמעדיפים להתאוורר במקומות רחוקים מישוב, רחוקים מאדם, ויש כאלו שדווקא רעש הקניונים והמון האדם יביאו להם את המנוחה. ישנם ישראליים שיעדיפו להעפיל להרים גבוהים, מכוסי שלג וקרירים ואחרים

מאת: גל רניביטוח משכנתא28/02/121059 צפיות
לנו היהודים יש ארץ אחת, ולכן מאד חשוב לנו לתקוע יתד בארץ. בית הוא הביטחון שלנו . הוא אי של יציבות עבורנו וביטחון כלכלי עבור ילדינו. מילדותנו חונכו שבית קונים,

מאת: גל רניביטוח נסיעות25/02/12835 צפיות
בשיחת טלפון לחברת ביטוח או חברת האשראי ניתן לסגור את נושא הביטוח. אבל האם זו הדרך החכמה ביותר? ביטוח נסיעות לחול הוא דבר שדורש בדיקה והשקעה

מאת: גל רניביטוח נסיעות24/02/12901 צפיות
כל נסיעה לחול היא עדיין נסיעה למקום שאתה לא בקיא בהתנהלות המערכות שם. כל ארץ מתנהלת בצורה שונה. קל יותר להתמצא בארצות המודרניות והמפותחות,

מאת: גל רניביטוח משכנתא21/02/12938 צפיות
על מנת לממש את חלום רכישת הבית בישראל יזדקק הרב המכריע לסיוע של משכנתא. אנחנו לוקחים משכנתא בסכומים גבוהים מאוד בבנקים, או במקור מימון אחר, ומתחייבים מידי חודש בחודש לאורך שנים להחזיר את המשכנתא. רק חלק קטן מרוכשי הבתים עושה זאת במקורות מימון עצמאיים ללא צורך בלקיחת משכנתא.

מאת: גל רניביטוח נסיעות20/02/12926 צפיות
דוגמא לביטוח כזה הוא ביטוח נסיעות לחול לתרמילאים היוצאים לטיולים במקומות מאתגרים אך בעלי רמת סיכון גבוה. ישנם פעמים בהם חשוב לבדוק את סעיף החילוץ בכיסוי הביטוחי שבחרנו. כולנו מקרים את המקרים לצערנו בהם היה צורך להפעיל את הביטוח לצורך איתור נעדרים.

מאמרים נוספים בנושא עסקי מזון

מאת: עופר שלועסקי מזון18/07/213655 צפיות
תנור אפייה תעשייתי

מאת: עופר שלועסקי מזון26/02/214056 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: דניאל מלמדעסקי מזון16/02/205519 צפיות
מסעדת NG נווה צדק הינה מסעדת בשרים הותיקה והאיכותית מאז שנת 2003. הבשרים הכי איכותיים. קראו מה הלקוחות ממליצים על המסעדה.

מאת: רועי כץעסקי מזון16/12/1810506 צפיות
מעוניינים באוכל מוכן לשבת? מתגעגעים לטעמים של בית? את ארוחת השבת הקרובה שלכם כבר תרכיבו מאוכל ביתי מוכן, טעים להפליא, אוכל עם טעם של בית. את התחושה החמימה הממלאת את הלב עם כל ביס בארוחה המתבססת על אוכל ביתי קשה לתאר במילים. גם כאשר ישנן עשרות מסעדות גורמה המציעות מנות מודרנית מעוצבות, רוב האנשים עדיין מתגעגעים יותר מכל לאוכל של בית כי אחרי הכל מאין כמו אוכל של בית.

מאת: דודישעסקי מזון31/05/183353 צפיות
"רק מחילופי המשפטים הקצרים הללו, נשמע כאילו עמדנו להיות אסירות במקום כלשהו בהרצליה ושבקרוב מאוד תמנע מאתנו האפשרות לנהל באופן חופשי את מאורעות ארוחת הערב שלנו או לפחות לצאת אל הרחוב ולתור אחר אחת כזאת.

מאת: הדסהעסקי מזון17/09/173149 צפיות
מאז ומתמיד פיצה הייתה נחשבת למאכל פופולרי ונחשק בקרב האוכלוסייה בעולם. ארץ ישראל גם היא נחשבת לאחת המדינות שאוהבות מאכל זה. ניתן למצוא פיצריות רבות ברחבי הארץ ובכלל זאת גם פיצריות בירושלים. ההבדל המשמעותי ביותר בין פיצריות בירושלים לפיצות בערים האחרות הוא הסגנון ההכנה של הפיצה ומבחר הרב שניתן למצוא.

מאת: שרון צרפתיעסקי מזון13/08/173514 צפיות
בהחלט לא חייבים לצאת מן הבית כדי לקבל ארוחה שהיא גורמה, ובדיוק לפי הטעם האישי של הסועדים. בלי לקום מהכסא, בלי לאחר, בלי לחכות למלצרית ועם כל הפרטיות של הבית האישי של כל אחד ואחד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica