חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון נוכחות

מאת: גיל יצחקמיחשוב ארגוני31/01/20121012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


שעון נוכחות הינו מצרך הכרחי בכל בית עסק, מפעל וחברה, בייחוד לאלו המעסיקים מספר רב של עובדים והמעקב אחר הנוכחות שלהם מהווה מכשול. מיקומו של שעון נוכחות בחברה דורש מהעובד להגיע בזמן ולהימנע מאיחורים, לא לברוח מהעבודה בטרם המועד שנקבע מראש, ומגביל את האפשרות לדווח דיווח כוזב לגבי שעות העבודה שלו. ההתפתחות בתחום שעון הנוכחות הובילה לפיתוחים וטכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לצרכן להתאים את המוצר עבור צרכיו באופן האופטימאלי.

תפקיד
מכשיר שעון נוכחות הממוקם במפעל או בית עוסק הוא מעין פועל- שותף של בעל החברה, שותף אשר דואג לסדר, ארגון ועמידה בזמנים של העובדים, דיווח הוגן של שעות עבודה, מכשיר נאמן והוגן ללא יכולת ורצון לרמות את המעסיק. מכשיר שעון הנוכחות יהיה ממקום לרוב בכניסה למקום העבודה, במיקום נוח אשר גלוי לעיניי כל, דרכו יצטרך כל עובד ועובד לעבור טרם כניסתו וטרם יציאתו.

שעון נוכחות ביומטרי
שעון נוכחות ביומטרי הוא שעון נוכחות המבוסס על טביעת אצבע של העובד. הביומטריה מאפשרת למעסיק לוודא שהעובדים אינם מחתימים שעות עבודה על ידי העברת כרטיסים מאחד לשני, ובכך מונע מהמעסיק הוצאות מיותרות של תשלום עבור שעות עבודה כוזבות. המערכת הביומטרית מומלצת בעיקר למפעלים ובתי תעשייה גדולים במיוחד, בעלי מספר סניפים ברחבי הארץ ומספר עובדים גדול, שבצורה כזו ניתן לעקוב אחר שעות העבודה של כולם דרך מערכת פשוטה ונוחה.

השקעה משתלמת
ההשקעה ברכישת שעון נוכחות משתלמת במיוחד עבור המעסיק. המעסיק מחזיר את כספי הרכישה אותם השקיע תוך זמן קצר בזכות הכסף הרב שהוא חוסך על שעות עבודה כוזבות ודיווחים כוזבים של העובדים. מיקומו של שעון נוכחות ברחבי החברה ייצור סדר, משמעת, ועמידה בזמנים בקרב העובדים, ויהפוך את היעד למקום טוב יותר, מסודר יותר ורווחי יותר. כמו כן, רכישת המכשיר עשויה לחסוך לכם זמן יקר בחישוב שעות עבודה למטרת חישוב השכר ולמנוע טעויות אנוש בנושא זה.

ישנו מגוון רחב של שעוני נוכחות, כדוגמת שעון הנוכחות הביומטרי, שמהווה השקעה משתלמת במיוחד אשר מחזירה את עצמה במהרה, וחוסכת למעסיק כסף רב.

 



תגיות המאמר: שעון, שעון נוחכות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל יצחק

מאת: גיל יצחקהשמה10/03/131084 צפיות
עבודה חוקית באירופה אינה דבר של מה בכך וחברות רבות בוחרות להעסיק צעירים ישראלים ללא רישיון עבודה חוקי להעסקה חוקית של ישראלים באירופה. מי שנפגע מכך הם הצעירים הישראלים. חשוב לבחון היטב את החברה המעסיקה ואת החוקיות של העבודה בחברת ההשמה לעבודה באירופה בעגלות.

מאת: גיל יצחקעיצוב16/10/121205 צפיות
עיצוב בתים הפך במהלך השנים האחרונות לנושא בעל חשיבות עצומה ברחבי העולם המודרני, כשכמעט כל אחד שואף כיום להשיג את המראה המיוחד והמרשים ביותר ברחבי ביתו. ברוב הפעמים בהם מעוניינים בהטמעת עיצוב מודרני בבית, פונים לקבלת שירותי עיצוב בתים, הניתנים בידיהם של אדריכלים ומעצבי פנים מובילים. למרוח זאת, לאלו היצירתיים שבינינו קיימת תמיד האפשרות לעשות זאת באופן עצמאי, ובכך, להביא לידי ביטוי את כל הרעיונות, האלמנטים והטרנדים המועדפים עליהם בעולם העיצוב.

מאת: גיל יצחקעיצוב16/10/12923 צפיות
נושא העיצוב תופס כיום חלק משמעותי במיוחד בחיינו, במיוחד כשמדובר על עיצוב בתים. בהתאם לכך, מעוניין כמעט כל אחד בהטמעת העיצוב הייחודי והיפה ביותר לביתו, בין אם מדובר במסגרת מעבר לבית חדש, או לחילופין בשיפוץ הבית הנוכחי. כמו כן, כולל במסגרתו עיצוב בתים מבחר עצום של דרכים ייחודיות בהן ניתן כיום לעצב כל בית, כשכל אחד יכול למצוא לעצמו את זו המועדפת והאהובה ביותר על פניו. בסקירה זו נציג לפניכם מספר טיפים מרכזיים לעיצוב בתים, כששימוש בהם יוכל לסייע לכם להגיע בסופו של דבר לקבלת העיצוב עליו חלמתם בבית

מאת: גיל יצחקצילום13/08/121024 צפיות
לחובבי הצילום שבינינו, הגדלה, פיתוח והדפסת תמונות נבחרות מן המצלמה האישית, הינם דבר שבשגרה, כשקיימות כיום מספר טכנולוגיות עיקריות לשם כך. הדפסה על קנבס, היא ללא ספק הבולטת מבין הטכנולוגיות הללו, כשמאפשרת להפוך כל תמונה ליצירה אומנותית מופלאה. כמו כן, להדפסה על קנבס קיימים יתרונות רבים על פני שאר טכנולוגיות הפיתוח וההגדלה האחרות, ההופכים אותה לבחירה הראשונה של מרבית מחובבי הצילום.

מאת: גיל יצחקפרסום13/08/121130 צפיות
כמעט בכל מקום בו נעבור במשך היומיום, ניתן יהיה להבחין בנוכחותם של שלטים, המהווים כיום בעצם חלק בלתי נפרד מחיינו. בהתאם לכך, נוהגים כיום להשתמש בשירותם של שלטים למספר רב של מטרות, כשתפקידם המרכזי מתמקד למעשה בהעברת מסרים מסוימים לציבור, המופנים אליו מגורמים שונים. לכן, לכל שלט שעל פניו נראה לנו כחסר משמעות ותועלת בכל פעם שאנו חולפים על פניו, קיימת קרוב לוודאי חשיבות גדולה עבור אנשים מסוימים.

מאת: גיל יצחקעיצוב05/08/121007 צפיות
השגת עיצוב פנים מוצלח ברחבי הבית, נמדדת בעיקר בדרך בה בחרו לעצב את הסלון והמטבח, כשמדובר בשני החללים המרכזיים והמשמעותיים ביותר בכל בית, בהם מתרכזת מרבית הפעילות היומיומית של דייריו. הסלון והמטבח, יוצרים למעשה את אזור המגורים המרכזי בבית, כשבנוף העיצוב של היום לא קיימת ביניהם הפרדה, כפי שהיו נוהגים לעשות בעבר. לכן, מדובר בשני חללים הדורשים מחשבה ותכנון רב במציאת עיצוב הפנים המתאים, תוך מציאת האלמנטים והמאפיינים העיצובים המשתלבים ביותר ביניהם, כשיובילו לבסוף לעיצוב פנים מצליח.

מאת: גיל יצחקטכנולוגיות חדשות09/07/121096 צפיות
בהתאם לעליות ולמורדות שחווה הכלכלה בעולם, המתאפיינות בשינויים קיצוניים ותכופים במדדים השונים, מחפשות מרבית החברות וארגוני העבודה המסודרים באופן מתמיד אחר דרכים להתייעלות כלכלית. במסגרת ההתייעלות הכלכלית, נמדדת לרוב התועלת הכללית של כוח האדם המועסק באותו ארגון עבודה, המתמקדת ביחס שבין תוצרת העבודה שמספק, לבין שעות העבודה והשכר החודשי אותו מקבל. לשם כך, משתמשים כיום חלק גדול מארגוני העבודה השונים ברחבי העולם בשירותיו של שעון נוכחות, המציג בפניהם את הנתונים המדויקים ביחס לתוצרת וליעילות הכללית של כ

מאמרים נוספים בנושא מיחשוב ארגוני

מאת: צח סחרמיחשוב ארגוני26/04/173390 צפיות
מרכזיית IP וירטואלית לעסקים בענן - התקדמו לעולם התקשורת החדש ללא צורך ברכישת תשתיות התקדמו למרכזיית טלפונים חכמה בענן, תהנו מכל היתרונות (שרידות, תכונות מתקדמות ועוד) ועדיין תחסכו ממון רב (הקמה מיידית, ללא צורך ברכישת תשתיות יקרות, ברכישת חומרה, הזמנת קווים, עלויות תחזוקה והוצאות מיותרות נוספות

מאת: שלום כהןמיחשוב ארגוני06/11/163495 צפיות
בישראל של היום נפתחים מאות עסקים חדשים מידי שנה ושנה, עסקים בתחומים שונים שמוכרים מוצרים שונים או מספקים שירותים שונים, אך לצערנו חלק לא מבוטל מאותם עסקים לא מצליח לשרוד את השנה הראשונה ואלו שכן מצליחים לשרוד עד חמש שנים ואז נופלים. יש מספר קטן של עסקים שמצליחים ואפילו מצליחים בגדול וזאת בגלל כמה דברים שהם נותנים עליהם את הדעת. אחד הדברים הללו הוא ניהול נכון של העסק ולאו דווקא ברמה האישית...

מאת: yuval ozמיחשוב ארגוני12/04/151815 צפיות
מאמר שיעזור לכם להבין קצת יותר לעומק מהו שרת וירטואלי ומה הקשר שלו אלינו, למה משתמשים בו ומי משתמש בו

מאת: אלי זהבמיחשוב ארגוני16/03/151753 צפיות
מערכות פריוריטי וזום לעסקים שניהם מבית אשבל טכנולוגיות ולמעט הכותרת בראש מסכי התוכנה לא ניתן להבדיל בין במערכות, אם כך נשאלת מה ההבדלים המרכזיים בין התוכנות למעט ההפרשים במחיר. במאמר זה נענה על השאלה מעמוד על ההבדלים המרכזיים.

מאת: יוסי ויזלמיחשוב ארגוני15/02/152271 צפיות
לא תמיד פרויקט ERP הוא כשלון, אבל הרבה פעמים הוא מסתיים בהרגשת "חמיצות". מדוע ?

מאת: MyBusinessמיחשוב ארגוני25/11/141977 צפיות
חשיבות השימוש בתוכנה מקצועית ואיכותית לניהול העסק שלכם והיתרונות הטמונים בכך.

מאת: יונימיחשוב ארגוני03/03/148109 צפיות
מכשיר fax משולב הוא מכשיר המאגד בתוכו את האפשרות לפקסס, האפשרות לצלם, האשרות להדפיס והאפשרות לסרוק. ישנם יתרונות רבים במכשיר כזה כשהראשון שבהם הוא חיסכון בכסף – יותר זול לקנות את הכול במכשיר אחד מאשר לשלם על כל מכשיר ומכשיר בפני עצמו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica